Καλύτερα πατέρας των διδύμων σε αυτή την προσχολική ηλικία, παρά "πατερούλης" εξωθεσμικός όπως θα τον ήθελαν κέντρα Λοχ Νες της λίμνης με αδιόρατο αλλά αισθητό τον τρόπο χειραγώγησης γνωμών.Οποιος λύνει προβλήματα και τα βάζει με τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα αυτός και καταξιώνεται.Μην μου πείτε ότ δεν βλέπετε όλοι τη σαλμονέλλα και τα κολοβακτηρήδια στα ήσυχα νερά,,,,
Οι κύκλοι είναι από τις πέτρες που εκτοξεύονται στη λίμνη και μετά βυθίζονται... Κατά την προσφιλή του ρήση ο πρωθυπουργός κάθε φορά περιμένει απλώς να ηρεμήσουν τα νερά για να συνεχίσει τα φαγοπότια με τους υπόλοιπους... Καλημέρα Καιρέ και καλό μήνα!
Ειμαι τοσο πολυ στον κοσμο μου, εχω να ενημερωθω για τα γεγονοτα μερες, δεν ξερω τι γινεταιαιαιιαιαι!!! Παντως ξερω οτι μπηκε ο Μαης!! Αυτο το πηρα μυρωδια!! :):):) Kαλο μηνα!!! ***
Ο κύκλος είναι το τελειότερο γεωμετρικό σχήμα. Το μόνο πρόβλημα είναι πως δεν έχει σημεία αναφοράς για να ξέρεις σε ποιο σημείο του βρίσκεσαι. Απο όποια μεριά κι αν τον κοιτάξεις είναι ίδιος!
Βρε τάραττε, τάραττε και πάλι -εντυπωσιακά όμως- ατάραχος μένει.Ακου ούτε κάν αναφορά στην κατάσταση να μην κάνει ο κος Τσιπουρίδης ( καιρέ τί άψογο !). Θα μου πείς κοτζαμάν πρωθυπουργός και αντί να παέι στη Βουλή προχθές έτρεχε στα παιδάκια. Τί είναι ετούτος ωρέ παιδιά ?
Αηδία, απογοήτευση και αγανάκτηση. Ντροπή καλέ. Επιτέλους Νιώστε.
Δεν είμαι σίγουρη τι εννοείτε αλλά θα σας πω αυθόρμητα αυτό που μου ήρθε, διαβάζοντας.
Επιπλέουμε αναγκαστικά στη λίμνη τους κάνοντας μικρούς και μεγάλους κύκλους. Άλλοι πετάνε και δεν ενοχλούν κανέναν,εκτός αν φτύσουν.Κι άλλοι βυθίζονται ταράζοντας τα νερά πού και πού με τις φυσαλιδες τους. Εξουσία και ήρεμη λίμνη δεν πάνε μαζί.
Είναι, κατά την άποψη μου, η πολιτική tefal, μέθοδος άσκησης πολιτικής εκ του μακρόθεν, καθιστώντας υπεύθυνους, τρόπος του λέγειν, τους ανίκανους και διεφθαρμένους που εσύ επέλεξες. Τι όμορφη φωτογραφία! Ας μη ταρασσόμεθα...
40 σχόλια:
arkin,παμε απο την αρχη...
ένα μαύρο σπασμένο βότσαλο έχω χάσει μες στη λίμνη ...
μπορείς να μου το βρεις σε παρακαλώ;
Ομόκεντρων μ' έναν κόκκινο στο κέντρο.
Καλύτερα πατέρας των διδύμων σε αυτή την προσχολική ηλικία, παρά "πατερούλης" εξωθεσμικός όπως θα τον ήθελαν κέντρα Λοχ Νες της λίμνης με αδιόρατο αλλά αισθητό τον τρόπο χειραγώγησης γνωμών.Οποιος λύνει προβλήματα και τα βάζει με τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα αυτός και καταξιώνεται.Μην μου πείτε ότ δεν βλέπετε όλοι τη σαλμονέλλα και τα κολοβακτηρήδια στα ήσυχα νερά,,,,
Nερά ήσυχα, γαλήνια, ακίνητα. Δηλαδή όπως σε έναν βάλτο.
Όταν γυρνάς μέσα σε κύκλους,
στο τέλος ζαλίζεσαι και πέφτεις...
-κάποιοι αντέχουν λίγο παραπάνω-
Γι'αυτό δεν βγάζουμε άκρη με τον συμπαθή πρωθυπουργό: είναι κύκλος!
(ion, ο χωρίς το λογότυπο της σοκολάτας :))). Είμαστε πολλοί/ες)
Έλα κακέ, έκανε και αυτοκριτική είπαμε για τρία χρόνια αδράνειας απέναντι στη διαφθορά, έκανε ταξιδάκι, βάφτισε πλοίο. Κάνει πολλά.
Οι κύκλοι είναι από τις πέτρες που εκτοξεύονται στη λίμνη και μετά βυθίζονται... Κατά την προσφιλή του ρήση ο πρωθυπουργός κάθε φορά περιμένει απλώς να ηρεμήσουν τα νερά για να συνεχίσει τα φαγοπότια με τους υπόλοιπους... Καλημέρα Καιρέ και καλό μήνα!
κυκλοθυμικά πράγματα
Ε(κυ)κλογές... 0:)
Ειμαι τοσο πολυ στον κοσμο μου, εχω να ενημερωθω για τα γεγονοτα μερες, δεν ξερω τι γινεταιαιαιιαιαι!!! Παντως ξερω οτι μπηκε ο Μαης!! Αυτο το πηρα μυρωδια!! :):):)
Kαλο μηνα!!!
***
Ο κύκλος είναι το τελειότερο γεωμετρικό σχήμα. Το μόνο πρόβλημα είναι πως δεν έχει σημεία αναφοράς για να ξέρεις σε ποιο σημείο του βρίσκεσαι. Απο όποια μεριά κι αν τον κοιτάξεις είναι ίδιος!
Χαχα, οκ Καιρέ!
Επαναλαμβάνω λοιπόν, αυτός δεν είναι πρωθυποργός, ο Καρυοθραύστης είναι...
Βρε τάραττε, τάραττε και πάλι -εντυπωσιακά όμως- ατάραχος μένει.Ακου ούτε κάν αναφορά στην κατάσταση να μην κάνει ο κος Τσιπουρίδης ( καιρέ τί άψογο !).
Θα μου πείς κοτζαμάν πρωθυπουργός και αντί να παέι στη Βουλή προχθές έτρεχε στα παιδάκια. Τί είναι ετούτος ωρέ παιδιά ?
Αηδία, απογοήτευση και αγανάκτηση.
Ντροπή καλέ.
Επιτέλους Νιώστε.
Γιατί δε βλέπω κύκλους...?Μόνο πανέμορφα πράσινα νερά βλέπω και μια βάρκα στην οποία και θα ήθελα να είμαι μέσα...!
Αυτά τα ήρεμα νερά, είναι πολύυ ύπουλα.
Δε μοιάζει με τη Ραφήνα αυτό όμως :-)
Κυκλο-φορούν και οπλοφορούν ανάμεσά μας.
Καλό Μάη!
Σε τέτοια λίμνη, μόνο το «μη μου τους κύκνους τάραττε» αρμόζει!
Επίκειται ναυάγιο.
Και κατα τoν πρωθυπουργo:Μη μου τους κυκλους ταραττε...
ή μήπως, μη μου τους ύπνους τάραττε...?
Ακόμα και οι λίμνες μπορεί να έχουν υφάλους! Του νού σου Κουστάκη!
Δεν είμαι σίγουρη τι εννοείτε αλλά θα σας πω αυθόρμητα αυτό που μου ήρθε, διαβάζοντας.
Επιπλέουμε αναγκαστικά στη λίμνη τους κάνοντας μικρούς και μεγάλους κύκλους. Άλλοι πετάνε και δεν ενοχλούν κανέναν,εκτός αν φτύσουν.Κι άλλοι βυθίζονται ταράζοντας τα νερά πού και πού με τις φυσαλιδες τους.
Εξουσία και ήρεμη λίμνη δεν πάνε μαζί.
Το απέραντο πράσινο...Τόσο αδυνάτησε ο Κωστάκης;
Δεν σε φτάνω κύκλους κάνωωωωω...
μη μου τους κύκλους τάρανδε...
Συχνά τυχαίνει οι κύκλοι αυτοί να είναι φαύλοι.
Οι κύκλοι λέω. Γιατί δε θέλω να πιστέψω πως είναι ο πρωθυπουργός.
όπου να ναι έρχονται οι Ρωμαίοι και οι λοιποί βάρβαροι..
Τι συμβαίνει στο μπλογκ σου Γιώργο; κινέζικα εμφανίζονται όλα. Προσπαθώ να σου στείλω μέηλ, δεν ανοίγει το in.gr
οκ έφτιαξε.
Ολη αυτή η ηρεμία της λίμνης δίνει την εντύπωση ότι από ώρα σε ώρα θα βγει το τέρας!!
:P
Τους κύκλους που τους κάνει;
Στην πράσινη λίμνη του ΠΑΣΟΚ;
Θα ζαλιστεί και θα πέσει μέσα!
Ο κύκλος των χαμένων...μιζών!
στου κύκλου τα γυρίσματα,
και στη "λίμνη" άπνοια...
ατάραχτα τα ύδατα κοχλάζουν... να ρίξουμε το φακελάκι με το αφέψημα...
εις του πρωθυπουργού το τέιον, και ένα βοτσαλάκι, προς ανατάραξιν...
Είναι, κατά την άποψη μου, η πολιτική tefal, μέθοδος άσκησης πολιτικής εκ του μακρόθεν, καθιστώντας υπεύθυνους, τρόπος του λέγειν, τους ανίκανους και διεφθαρμένους που εσύ επέλεξες. Τι όμορφη φωτογραφία! Ας μη ταρασσόμεθα...
Και τι να κάνει; Tον πιάσανε "με τη γίδα στην πλάτη" να τρέχει. Δυστυχώς δεν είναι κύκλος, μάλλον προς Σικελό νονό φέρνει.
Οσο μυστήριοι και να είμαστε δε μας αξίζει αυτός ο θίασος.
νυχτολουλουδο,ειναι αλλα χιλια γυρω σου:)
sunday,ειναι η καρδια
dionyse,καθημερινε γιατρε ανθρωπων κανεις δεν τα βλεπει.
απειρωτα,υπαρχει μια κινεζικη φραση,που λεει "να προσεχεις τα ησυχα νερα"
michelan,η ζωη μας κυκλους κανει
ion οχι σοκολατα,αν τον παρατηρησεις ειναι και στην οψη κυκλος
δειμο,πινει και τσιπουρα..
industrial,μιλας για μια τρυπα στο νερο:)
διαβολικο,παρε τα λεφτα και τρεχα!!!
Αγγελε,τις βλεπω με κυαλια
iro*,τις τρεις κλησιες και τα ματια σου.Α,και γραφτους,οπως ειπαμε superbarwoman:))
2σχ2,γιαυτο βλεπει καθενας ο,τι θελει..
arkin,υπονοεις,οτι με καποιο τροπο σπαει καρυδια;Ντροπη...
fishlover,η αταραξια ειναι το απαταιτητο προσον για να κυβερνας.Αλλιως,εισαι ανθρωπος..
δαιμονια,δεν βλεπεις κυκλους γιατι εισαι καθαρος ανθρωπος.
Μαριλενα,αυτο λενε και οι Κινεζοι
Δε μασαμε,η Ραφινα συνηθως εχει μποφωρ
just you,τους επιλεγουμε
σκυλουκο,εισαι ανυπερβλητος!!!
Κωστα,μπορει
lamprosp,υπαρχει μεγαλυτερο ναυαγιο απο το τελμα;
hari,ξυπνιος ειναι.Εξυπνος δεν ξερω.
zaphod,κουφαλους θα ελεγα..
aniari,η ηρεμη λιμνη ειναι το προσωπειο μιας ταραχωδους εξουσιας.
Δωρα μου,δεν το βγαζουν εξω να φαει...
γωγω,και να τον φτανεις παλι κυκλους θα κανεις.
Σπυρο,εγραψες!
jason,οι κυκλοι του εκαστοτε πρωθυπουργου ειναι παντως φαυλοτατοι.
κατρουλη.Δεν ειναι ηδη εδω;
κερασια μου,ειναι συνηθως χαρτινο.
αθεοφοβε,ολα τα γουρουνια την ιδια φατσα εχουν
σεξπυρ,των χαμενων βιζον ισως;:)
kyriayf,να ριξουμε ενα φασκελακι;
νικο,αν δεν ταρασσομεθα βουλιαζομεθα,που θα ελεγε και ο Μποστ.
σχολιαστη,αυτον επελεξε η πλειοψηφια..
Φαύλος κύκλος;
dodo,φαυνος...
Δημοσίευση σχολίου