Την ζωή όταν κοιτάς στον καθρέφτη απαντάς για αυτά που αναζητάς.
Και αν τη νιώθεις να σε πνίγει και αν τη νιώθεις να σε συνθλίβει σημάδι είναι, που σου δείχνει πως εσύ μες στον καθρέφτη δεν αφήνεις,ούτε καν να βγάλει λέξη ο δεύτερος ο εαυτός σου και είναι σα να του φωνάζεις: . . . υποδουλώσου . . .
Κι όμως υπάρχει αγνό παρθένο ελαιόλαδο ανάμεσά μας αλλά βαριόμαστε να το ψάξουμε.Δεν έχουμε την υπομονή-ίσως και τα κουράγια- που χρειάζεται για να το βρούμε. Συμβιβαστήκαμε με τα ορυκτέλαια αυτού του κόσμου. Συμβιβαστήκαμε με κάθε είδους νοθεία βγαίνει από εμάς ή μπαίνει σε εμάς.
Καιρούλη μου, Καιρούλη μου, η ζωή είναι αυτή που βλέπει ο καθένας. Σήμερα για παράδειγμα, μου έβγαλε το λάδι, χτες τα άντερα, προχτές κάτι άλλο.. μια χαρά είναι και συ, ακόμα καλύτερος:)))))))))))))))))))))))))
Το καλό και το κακό σε αυτήν τη μυστηριώδη ζωή είναι πως κανείς, όσο ψηλά ή όσο χαμηλά κι αν βρίσκεται, δεν μπορεί να γνωρίζει τι περιλαμβάνει η επόμενη μέρα. Στο λιοτρίβι υπάρχει πάντα το στοιχείο του αιφνιδιασμού
Έχω ανεβάσει ένα ποστ, Καιρέ μου, στις "Χαμηλές Πτήσεις" και θέλω την άποψή σου...
Καιρέ, κάτι δεν πρέπει να κάνεις σωστά γιατί αυτό με το λάδι και το βράδι στην ανεβάζει την πίεση δεν την κατεβάζει - από όποια πλευρά και να το δεις - :)
Σου βγάζει το λάδι όντως. Είσαι ο καρπός όμως ή το δέντρο; Εγώ διαλέγω δέντρο :) γιατί αν το δω αλλιώς ούτε ψύλλος στον κόρφο μου. Όσο για την πίεση, να το πάρουμε κι αντίστροφα. Χωρίς αυτήν δεν βγαίνει το λάδι. Κι όποιος αντέξει.
industrial,οπως λεει και το τραγουδι,αγαπη μου τα καναμε σαλατα:)
lady,θα μας παρεξηγησει ολη η μπλογκοσφαιρα...Τιποτε απο τα τρια δεν ειναι στις προθεσεις μου.Σε διαβαζω ανελειπως,αλλα δεν εχω να σου πω κατι που να αξιζει τον κοπο.Εισαι σε φαση επαναστατικη και περιμενω να δω τα στρατευματα στα χειμερινα ανακτορα..:-))
Μωρη κωλογρια,ξερω οτι η ελια σου πεφτει πολυ πουριτανη για να εκφρασεις τα συναισθηματα σου μ αυτην:))
μια φωτογραφία-καθρέπτης ενός κόσμου άλλου. είδα εικόνες ίδιες στη Λέσβο, στη Κρήτη και φυσικά στη Μάνη...Αν απομονώσεις λίγο το αντικείμενο, δεν έχουν μεγάλες διαφορές, γιατί η φθορά του χρόνου είναι μία και μοναδικά ανελέητη.
Μου αρέσει να παρενοχλώ τηλεφωνικά τους συναδέλφους εν ώρα εργασίας. (διαπίστωση) Ωραίες οι πέτρες, σαν πολιτισμικό στοιχείο κυρίως. Αρκεί να μην τις κουβαλάμε στο λαιμό μας.
78 σχόλια:
κι εσύ μπορείς να της κάνεις το ίδιο
εκείνη πάλι δεν κάνει σε όλους το ίδιο - πράγμα που θα ήταν βαρετό (ίσως)
το λάδι να στο βγάζει την χολιστερίνη να μην σου ανεβάζει και την πίεση..
εκεί ειναι το θέμα.
ουφ-ουφ.
χαχαχαχα καλόοο, βατραχοκόριτσο ;)
Δε θα ήταν βαρετή διαφορετικά; Σα χωριλατικη σαλάτα με ηλιέλαιο αντί για ελαιόλαδο!
Ζωή freeτέζα...
Συν-πληγάδες μυλόπετρες.
Ζωή λαδιά και τηγανήτα ...μέλι!
Την ζωή όταν κοιτάς
στον καθρέφτη απαντάς
για αυτά που αναζητάς.
Και αν τη νιώθεις να σε πνίγει
και αν τη νιώθεις να σε συνθλίβει
σημάδι είναι, που σου δείχνει
πως εσύ μες στον καθρέφτη
δεν αφήνεις,ούτε καν να βγάλει λέξη
ο δεύτερος ο εαυτός σου
και είναι σα να του φωνάζεις:
. . . υποδουλώσου . . .
εκτός αν λαδώσεις :)
Βγάλ' της το κι εσύ...
Κάθε λάδι, όμως, δεν είναι το ίδιο. Υπάρχει το παρθένο ελαιόλαδο, υπάρχει και το λάδι για κινητήρες!
Και στο προσφέρει απλόχερα, σα δικό της...
τωρα καιρε, τσιγκλισες υπερευαισθητα δεδομενα δεξιου ημισφαιριου εγκεφαλου! ε, αμα ειναι σαν αυτή τη Ζωη, ας βγει οσο λαδι θελει...αφου ακομα και ετσι μου ομορφαινει τη ζωη... :)
Ναι η ζωή σου βγάζει το λάδι γιαυτό και πρέπει να της ρουφάς ανελέητα το μεδούλι.
Και μεσα σε αυτό το λάδι σε τηγανίζει
Για όλα υπάρχει ένα κόστος :)
aa-duck,αυτο κανουμε και εχουμε φρεσκο μοσχομυριστο λαδακι
βατραχω,πιεση;Τρως λαδι κι ερχεσαι βραδυ.Τερμα η πιεση:-)
2σχ2,αν παρατηρησεις καλα το σχολιο μου λεει δυο πραγματα και οχι μονο ενα!
arkin,με φριτεζα,τεζα.
Αχ,Δημητρη μου.Να χαμε μια και στη Μαού.
michelan,πας για τρισυλλαβικο ενδεκασυλλαβο:-)
padrazo,ε υ σ τ ο χ ο τ α τ ο ς
dodo,μ αυτο ακριβως τρεφομαστε:-)
απειρωτα,παρθενο ελαιολαδο τερμα.Το απαυτωνουνε στα μηχανοκινητα ελαιοτριβεια.
narita,μιλησες σαν καλος ψυχιατρος..
lyntzo,αυτη η συγκεκριμενη ζωη πραγματικα σου βγαζει το λαδι.Αφου σου βγαλει το λαδι..
Αθηναιε,με προσοχη.Γιατι στο μεδουλι εγκυμονει η χοληστερινη:-)
κερασια,εσκισες!!
Πάντα όμως καταλήγεις πως είναι γλυκιά..
Kαι μετά σου λέει κάτσε κάτω απ' την μπάρα...
Το μεδουλι της ζωής είναι λιγοστό, ω καιρέ! Γιαυτό και οι σοφοί Μανιάτες λεν' πως η ζωή δεν είναι για χόρταση...
Κι όμως υπάρχει αγνό παρθένο ελαιόλαδο ανάμεσά μας αλλά βαριόμαστε να το ψάξουμε.Δεν έχουμε την υπομονή-ίσως και τα κουράγια- που χρειάζεται για να το βρούμε. Συμβιβαστήκαμε με τα ορυκτέλαια αυτού του κόσμου. Συμβιβαστήκαμε με κάθε είδους νοθεία βγαίνει από εμάς ή μπαίνει σε εμάς.
Κι όχι μόνο...!
specter,μα,ειναι η ατιμη
Χρηστο,απαπαπα..
Αθηναιε,το λενε.Αλλα εννοουν του γειτονα τη ζωη..:-))
απειρωτα,ο,τι ψαχνεις βρισκεις.Για σκεψου το.
demonia,κι απ τη μυγα ξυγκι,ετσι @#&*$$% τα σχολεια τους;
Ειδικά άμα τα κάνεις σαλάτα... Μετά, όμως, όταν επαναφέρεις τα πράγματα, την γεύεσαι τόσο ωραία την άτιμη με το λαδάκι της!!! Σλουρπ!
Ξέχασα! Άσε που σου δίνει και το αλατοπίπερο για να στο κάνει ακόμα καλύτερο!
Με πήδηξες, με ξέχασες ή με αγνοείς? Ε? Ε? :))
Καιρούλη μου, Καιρούλη μου, η ζωή είναι αυτή που βλέπει ο καθένας. Σήμερα για παράδειγμα, μου έβγαλε το λάδι, χτες τα άντερα, προχτές κάτι άλλο.. μια χαρά είναι και συ, ακόμα καλύτερος:)))))))))))))))))))))))))
Ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος.
Εύχομαι να κάνω πλούσιο λαδολεκέ.
;)
Καλησπέρα!
Η Ζωή είναι ωραία αλλά τα έχει με άλλον!!!
Στο βγάζει και καμιά φορά στο πίνει κι όλας για να στο ξαναβγάλει.
Πω πωωωω τι είπα πάλι η γυναίκα!!
κάτι κουρασμένα παλληκάρια...
Το καλό και το κακό σε αυτήν τη μυστηριώδη ζωή είναι πως κανείς, όσο ψηλά ή όσο χαμηλά κι αν βρίσκεται, δεν μπορεί να γνωρίζει τι περιλαμβάνει η επόμενη μέρα. Στο λιοτρίβι υπάρχει πάντα το στοιχείο του αιφνιδιασμού
Έχω ανεβάσει ένα ποστ, Καιρέ μου, στις "Χαμηλές Πτήσεις" και θέλω την άποψή σου...
Ζωή δεν είναι να ξυπνάς και να κοιμάσαι πάλι...
...ζωή 'ναι να 'σαι ξυπνητός
οντε κοιμούνται οι άλλοι
Καιρέ, κάτι δεν πρέπει να κάνεις σωστά
γιατί αυτό με το λάδι και το βράδι
στην ανεβάζει την πίεση δεν την κατεβάζει
- από όποια πλευρά και να το δεις -
:)
Σου βγάζει το λάδι όντως. Είσαι ο καρπός όμως ή το δέντρο; Εγώ διαλέγω δέντρο :) γιατί αν το δω αλλιώς ούτε ψύλλος στον κόρφο μου. Όσο για την πίεση, να το πάρουμε κι αντίστροφα. Χωρίς αυτήν δεν βγαίνει το λάδι. Κι όποιος αντέξει.
Ναι αλλά και ζωή rolling stone...
Και μέσα του βουτάνε πολλοί το ψωμί τους, για να του δώσουν γεύση.
Σου βγάζει μόνο το λάδι; Σε ξεζουμίζει και δεν αφήνει τίποτα.
Η Ζωή, η Ευτυχία, η Χαρά, Η Ελπίδα Η Αγάπη, Η Σοφία και όλες οι άλλες μουχρίτσες έτσι που γέρασα... μου βγάζουν το λάδι για να τις φέρω βόλτα
Αγνό παρθένο ελαιόλαδο παντού και πάντα...
industrial,οπως λεει και το τραγουδι,αγαπη μου τα καναμε σαλατα:)
lady,θα μας παρεξηγησει ολη η μπλογκοσφαιρα...Τιποτε απο τα τρια δεν ειναι στις προθεσεις μου.Σε διαβαζω ανελειπως,αλλα δεν εχω να σου πω κατι που να αξιζει τον κοπο.Εισαι σε φαση επαναστατικη και περιμενω να δω τα στρατευματα στα χειμερινα ανακτορα..:-))
Μωρη κωλογρια,ξερω οτι η ελια σου πεφτει πολυ πουριτανη για να εκφρασεις τα συναισθηματα σου μ αυτην:))
Απολλωνια,ουουουου...
Σταυρο,με πολλους φιλε μου.Παρα πολλους..
γωγω,ε σ κ ι σ ε ς.
διαβολικοτατη,μη μας θυμιζεις ηλικιες:)
Σπυρο,γυναικα που δεν γκρινιαζει ειναι σαν τραινο που δεν σφυριζει...
ασταθη,αυτο ειναι ξενυχτι..
michelan,στην ανεβαζει για λιγη ωρα.Στην κατεβαζει για τις πολλες.Απο οσο θυμαμαι τουλαχιστον..
herinna μου,ολα τα ειπες στο τελος.Χωρις πιεση δεν βγαζεις λαδι.
Κωστα,ρουφα οσο νομιζει οτι εισαι λιπος.Γιατι μολις δει οτι εισαι λαδι...
Σκυλακο,Press me not!!
sunday,με λεμονι και ριγανη,ε;αααμαν.
δειμο αφηνει.Τη γευση σου:-)
dionyse,πολυτεκνε γιατρε,κανε και μια Σωτηρια...
greek history,μηχανη χωρις λαδι δεν γυριζει.
Λαδερά λαδερά γίνεται Σοφία.
@o καιρός
Δεν θα διαφωνήσω. Μάλλον έτσι πρέπει να είναι.
Ταβανόπροκα :)
Γι'αυτό θέλει και λίγο χρώμα...
χλωροφυλλη,λιπαινεται το γραναζι βλεπεις:-)
απειρωτα,στο ευχομαι κι ολας.
διονυσε,οχι Ταβανοπροκα,Σωτηρια ειπαμε:-)
siddhartha,θα βαλω στην επομενη φωτογραφια...
Δεν ξέρω αν θα πρέπει να το πω. Τέλος πάντων, το λέω:
Η ζωή είναι ένας κώλος. Αν δεν τον γαμ_σεις θα σε χέσει! (μετα συγχωρήσεως)
Τραβάω καζανάκι και φεύγω:Ρ
ion,νομιζω οτι ετσι κι αλλιως χεσμενο σ εχει.Ευτυχως που υπαρχει και το καζανακι:-)
:)))
(λιγάκι αποτυχημένο χιούμορ δεν βλάπτει.δεν έπρεπε να το πω τελικά)
Ωραία είναι όμως...!
;)
Το αγουρέλαιο είναι το καλύτερο...
Η νιότη του δίνει πιο δυνατή γεύση, χρώμα και άρωμα...
ion,εκφρασου ελευθερα.Εχουμε πει μαλακιες εμεις:-))
unlearn,παρα πολυ
industrial,αυτο λατρευω κι εγω.Στελνουμε τις ελιες στο παλιο ελαιοτριβειο για να ειναι καθαρη η πρωτη και καλη ψυχρη.
Έτσι, ναι...
Και εγώ από όσο θυμάμαι συμφωνούμε απόλυτα...
Καλέ για το σχόλιό μου πιο πάνω εννοούσα...
Ου γαρ...:ΡΡΡΡ
Καλημέρα!
Εμένα πάντως προβλέπω να μου βγάζει αλκοόλη.:)
Αρκεί να έχεις να δώσεις... Αλλιώς σου βγάζει απλώς την ψυχή.
Στο "έλεος" της ζωής...
μας ξεζουμίζουν με τον παλιό παραδοσιακό τρόπο.
Σου βγάζει μέχρι και λάδι από τα κουκούτσια :-)
τραβάει την ανηφόρα. (η ζωή)
μια φωτογραφία-καθρέπτης ενός κόσμου άλλου. είδα εικόνες ίδιες στη Λέσβο, στη Κρήτη και φυσικά στη Μάνη...Αν απομονώσεις λίγο το αντικείμενο, δεν έχουν μεγάλες διαφορές, γιατί η φθορά του χρόνου είναι μία και μοναδικά ανελέητη.
Σου βγαζει το λαδι....
...αλά πάντα την αναζητάς.
Έτσι και χειρότερα κ.Καιρέ που δε σας προλαβαίνω...!Αλλά δεν πειράζει,αντέχω ;-)
Το λάδι όμως δίνει αξία στη ζωή. Γι αυτό και στη νηστεία το αναζητάς. Το αληθινό λάδι όμως. Της Ελιάς! Όχι το μουσαντένιο. Όπως στη ζωή...
foverh fwto se paei sta palia liotrivia ...myrise ladi kai pyrhna...
Δεν ξεχνιέται εκείνη η Μικρή Άρκτος που σχηματίζαν οι ελιές στην πλάτη της.
Δεν ξεχνιέται η ρημάδα.
μερικες ζωες βγαζουν το λαδι των αλλων.
Το οτι μας βγαζει το λαδι,σημαινει οτι απο μας δε μπορει να παρει κατι τοξικο.
Οταν μας ξεζουμιζουν, εμες βγαζουμε λαδι και οχι δηλητηριο
Nαι, αλλα ειναι ωραιαιαιαια!!!!
***
Μου αρέσει να παρενοχλώ τηλεφωνικά τους συναδέλφους εν ώρα εργασίας. (διαπίστωση)
Ωραίες οι πέτρες, σαν πολιτισμικό στοιχείο κυρίως. Αρκεί να μην τις κουβαλάμε στο λαιμό μας.
H ZWH SOY VGASEI OSO LADI XREIASETAI TO KANTHLI SOY.
ladybug,εχεις δικιο,ου γαρ,γαργαρ..
Δωρα,θα ευωδιαζεις:-0
nyktipole,δυστυχως ολοι εχουμε να δωσουμε..
Κωστα,ολα τα μοντερνα λιοτριβιά αλεθουν και το κουκουτσι ολακερο
Αγγελε,καιρικοτερος του καιρου:-)
σεξπυρ,φοβαμαι οτι δεν υπαρχει αλλος..
zaphod,μωρε κι απο τις πετρες!!
lazinio,με τα βουρλα..
roidi,αλλου κοσμου στ αληθεια εικονες,αλλα τοσο κοντινου,που οι ανθρωποι που τον ζησανε ζουν ακομα.Κι αυτες ειναι οι πετρες τους.
hari,η δουλεια μας ειναι να βγαζουμε λαδι.Γιαυτο..
the Torch,αγνο,παρθενο.Εξαιρετικα σπανιο στην εποχη μας..
χαρυβδις,τι χαρα που σε βλεπουμε.Εφερες μυρωδια παλιας καλης ελιας.
Σκιες,τι θυμηθηκες τωρα!
fuzzy,παιρνεις το βραβειο απαντησης μα το Δια:-)
περαστικε,απο χημικη αποψη εχεις δικιο.Απο αποψη συζυγου συζητιεται..:-)
iro*,εχει κατι καχεκτικες εκει προς το παλαιοκαστρο..
πενα,μακαρι ολοι οι παρενοχλουντες να ειχαν τη δικη σου διακριτικοτητα.
paralhrhths,για μετα...
Επιμένω. Είσαι ποιητής.
Ελιά
Βγάζει... Ζωη.
tin man,με ολο το θαρρος,αδικεις τους ποιητες..
νεραϊδονα,τιμη μου η επισκεψη της Ζωης σου.
Kαλημέρες... εικόνες που πια δε βλέπουμε, μα που αξίζει να θυμόμαστε... και ποιος ξέρει, ποιος ξέρει...
Βολκώφ
Θεοδοση,αυτο το ποιος ξερει ειναι που μας σωζει..
Δημοσίευση σχολίου