...κι ανάμεσα είναι ο άνθρωπος. Ο ίδιος άνθρωπος που έφτιαξε την τέντα για να μην βρέχεται, αλλά και τη βάρκα για να τον λούζει η αρμύρα. Τι παράξενο ζώο, αλήθεια.
Το αλμυρό ψάχνει γλύκα και το γλυκό τη νοστιμιά. Το αποτέλεσμα αυτού του ζευγαρώματος είναι που πάντα δυσκολευόμουνα να προσδιορίσω και να χαρακτηρίσω. Είναι όμως....
Και ο Καιρός συνεχίζει τα καιρικά του :)). Έστω με μια φωτογραφία... Αλλά 1 εικόνα 1000 λέξεις δεν λένε;; Σαφώς επιβάλεται να προσθέσω ότι και η λεζαντούλα μούρλια είναι...συμφωνώ καθώς φαντάζεσαι!!
Οι σταγόνες λυώνουν και ταλαντώνουν το πέλαγο,Η δροσιά ανατριχιάζει τα σωθηκά μας,η αλμύρα του ιδρώτα κολλάει τη θέλησή μας,ακινητοποίησες τη δύναμή σου στο λίκνισμα ενός οργασμικού ζευγαρώματος!!!
Indikte,I love the sun!! Εγώ τώρα που όταν είδα τη φωτό δεν πήγε καθόλου το μυαλό μου στη βροχή αλλά σκέφτηκα ότι αυτά τα τραπεζάκια είναι καφετέρια που έχει γλυκά έχω πολύυυυ φαντασία...; LOL
τα ετερωνυμα που ελκονται που λεμε..!ε τι?..αντε ετς'?!!...αμεεε...ισορροπια στα παντα...-1...+1...για να μας κανει μηδεν...γιατι αλλιως, υπαρχει προβλημα...
ME TO SYMPATHIO ALLA"KAIROS"NA SOY PETYXEI!!META APO TOSES MERES "DROSIA"GINAME TWRA ME THN VROXH..MOYSKEMA WS TO MEDOYLI!! PAEI!!XEPLYNE THN ..ALMYRA MAS..XALASE THN..ZAXARENIA MAS KAI TO..ZEVGARWMA;;THA MEINEI ..STA..KRYA TOY LOYTROY!!
ASXETON KAI SORRY KAIRE!DEN MPORW NA KLEISW MATI EDW STO DARMSTADT ME TA ..CORSOS TWN ITALWN!!KOITA POIOI..MILAN!!ALLA ETSI EINAI TO..TOPI!!AFTOI..MILAN KAI OI ALLOI..LIVERPOOL-O!!!
Τώρα τί να πώ? Άλλα περίμενα να σου αφιερώσω σήμερα (άμα έχω καταλάβει καλά είσαι Λίβερπουλ) αλλά η πουτάνα η μπάλα είχε άλλα σχέδια. (θα μου πεις πάλι, 'πουτάνα' ιταλική λέξη δεν είναι, τί περίμενα?)
Μας μελαγχολήσατε..φταίει βέβαια και το ορεκτικό που μόλις σερβιρίστηκα στο ερωτομενού του Σπύρου..και όσο δεν θέλω να επηρεάζομαι..σας καθιστώ υπεύθυνους και τους δυο για την εξανθρώπιση των cyborg
@ΚΑΙΡΟΣ ο παραπάνω Nόμος δεν έχει να κάνει με οικονομία, πολλώ δε μάλλον με εκείνον τον λακέ τον Samuelson!!
ο Νόμος αυτός διέπει το ΚΑΘΕ ΤΙ γύρω μας και μέσα μας...
Τα αντίθετα (yin/yang, άρρεν/θήλυ, φώς/σκότος)...συμπλέκονται δημιουργικά Τα ενάντια -καλό/κακό- δεν συνυπάρχουν και δεν συν-δημιουργούν. Το Ένα δημιουργεί. Το άλλο καταστρέφει.
Η κατανόησή (και βίωση) του Νόμου θα εσήμαινε άλμα επιπέδου συνείδησης!
ASXETON 2!PORCO MIZERIA!! TO..MISW!!SY-XAI-NO-MAI OTAN XANOYN ..KOKKINOI!!ASXETWS SE PIO LIMANI..GAVRIZOYN! DWSE TO XERI STON NIKHTH SOY LEEI O ALLOS!!SYMFWNW!!ARKEI NA TO EXW..KLEISTO SE SXHMA GROTHIAS!!ASORTI KAI H FOTO SOY "KAIRE!"PROFHTIKH THA ELEGA!!KLAIEI KAI O ..KAIROS MAZI MOY! ERHMO KAI MONO TO LIMANI!TO PLHRWSAME AKRIVA AFTO TO ..ZEVGARWMA!!SNIFF!
Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, καιρέ, ταιριάζει, δεν ταιριάζει; όταν λες μια ιστορία συχνά συμβαίνει να νομίζεις ότι την λες για έναν λόγο και προκύπτει κι άλλος, άλλος, κιάλλος. μαγεία.
αυτή σου η φωτογραφία μου αρέσει πάρα πολύ. είναι η πιο γεμάτη ανθρώπους φωτογραφία σου που έχω δει. είμαστε όλοι μέσα. μμμ
Μήπως μπορείτε να μου εξηγήσετε το συσχετισμό της λεζάντας με τη φωτογραφία; Επίσης, όλοι εσείς που σχολιάζετε για αλμύρες, γλυκά, παντρέματα λικνίσματα και ζευγαρώματα, είστε όλοι φίλοι; Δε θέλω να προσβάλω κανέναν, η απορία μου είναι ειλικρινής. Δεν καταλαβαίνω τίποτα. Έχω τελειώσει και καλών τεχνών. Καλησπέρα!
60 σχόλια:
Α γεια σου!
Τι ωραία αντίθεση! Τι ωραία που είναι τα παραθαλάσσια μέρη με την βροχή! Με συγκίνησε λέω.
...κι ανάμεσα είναι ο άνθρωπος. Ο ίδιος άνθρωπος που έφτιαξε την τέντα για να μην βρέχεται, αλλά και τη βάρκα για να τον λούζει η αρμύρα. Τι παράξενο ζώο, αλήθεια.
το άσπρο ζητάει το μαύρο.
To ήσυχο αναζητά το ανήμερο.
Το καλό ψάχνει το κακό.
Το γιν ζει για το γιαν.
τα ετερώνυμα έλκονται.
DEN XERW GIA TO GLYKO..ALLA TO ..ANAPODA SOY ZHTAEI!
KAI META SOY VGAINEI..XYNO!!
Dual Band.
Το αλμυρό ψάχνει γλύκα και το γλυκό τη νοστιμιά.
Το αποτέλεσμα αυτού του ζευγαρώματος είναι που πάντα δυσκολευόμουνα να προσδιορίσω και να χαρακτηρίσω. Είναι όμως....
Και ο Καιρός συνεχίζει τα καιρικά του :)). Έστω με μια φωτογραφία... Αλλά 1 εικόνα 1000 λέξεις δεν λένε;; Σαφώς επιβάλεται να προσθέσω ότι και η λεζαντούλα μούρλια είναι...συμφωνώ καθώς φαντάζεσαι!!
Και τα δυο ζητάν το νερό...
Οι σταγόνες λυώνουν και ταλαντώνουν το πέλαγο,Η δροσιά ανατριχιάζει τα σωθηκά μας,η αλμύρα του ιδρώτα κολλάει τη θέλησή μας,ακινητοποίησες τη δύναμή σου στο λίκνισμα ενός οργασμικού ζευγαρώματος!!!
Πόσο όμορφη εικόνα! Καταφύγιο για ένα ζευγάρι μάτια.
Χμ, ναι, έτσι φαίνεται... Επίσης μου θυμίζει την ανέλπιστη προ καλοκαιριού δίαιτα με τη βασανιστική επιθυμία εναλλαγής αυτών των γεύσεων.
mesa apo to blemma mesa apo to fako...
dilwnw idonoblepsias se tetoia zeugarwmata
mia leksi
ΜΑΓΕΙΑ
To καλύτερο πάντρεμα: αλμυρό και γλυκό. Εκτός κι αν έχεις χοληστερίνη
Ορυμλα ιεατηζ οκυλγ οτ, δηλαδή;
"Και η βρόχα έπεφτε στρεητ θρου..."
Η αιώνια έλξη, η αέναη αναζήτηση
Γιατί απλά το αλμυρό συμπληρώνει το γλυκό
το ρίξαμε στον Ηράκλειτο???
:)
κερασια,γεια σου και σενα
Κωστα,πολυ ωραια τα παντρεψες
χλωροφυλλη,ειναι που ειμαστε απο νερο φτιαγμενοι
απειρωτα,τραγικος μεσα στις αντιθεσεις του
Σπυρο,και εκρηγνυνται
παραληρητη,μερικες φορες και γλυκοξινο:-)
Αγγελε,βρε τι θυμηθηκε!
specter,μην το προσδιορισεις.Ζησε το
γωγω,γεμισαν τα πηγαδια εκει ή ακομα;
narita,για να ξεδιψασει ο ερωτας
dionyse,φουσκοδεντριες βλεπω:-)
padrazo,επιμενω οτι εισαι ποιητης.
tf,διαιτα στις αισθησεις;:-)
atg,εως και οφθαλμοπορνος,,
Χρηστο,σε μικρες δοσεις αντεχεται..
industrial,ραϊτ θρου..
muppet,σαν τους γερους στο θεωρειο..
Γιαννη μου,αφου κάτου ρεί.
Γιου αρ ραϊτ, Καιρέ... :)
yin
yang
Who loves the Sun?
Και στις γεύσεις...και στη ζωή ολάκερη πάντα ζητάς το συμπλήρωμα ... αυτό που είναι εκεί αλλά πάντα λείπει.
Μπααα, κάτι πάει να γίνει αλλά ακόμα...
H φύση μας δίνει το παράδειγμα.
Ας το ακολουθήσουμε.
Indikte,I love the sun!!
Εγώ τώρα που όταν είδα τη φωτό δεν πήγε καθόλου το μυαλό μου στη βροχή αλλά σκέφτηκα ότι αυτά τα τραπεζάκια είναι καφετέρια που έχει γλυκά έχω πολύυυυ φαντασία...;
LOL
industrial,they say i am left...
Χρυσοθηρα,στο ραφακι πανω απο το κρεββατι σου πρωταγωνιστουσε η "Θιβετανικη Βιβλος των Νεκρων"...
indictos,the one over the clouds..
chryssa,απολυτως ετσι.Αλλωστε,το σωμα και ο εγκεφαλος στηριζουν τη ζωη τους στην πληροφορια της ελλειψης και οχι της κατοχης.
γωγω,ενταξει,στελνω..
ladybug,το ακολουθουμε.Αλληλοτρογωμαστε...
demonia,οχι.Εχεις υπογλυκαιμια:-)
antithetiki armonia sta panta!
An einai h mera omorfi thn kanei to skotidi ..
kai an exei aksia i zwh ,o thanatos ti didei..
Always move on, that's what I say when they say I'm left... :))
Το ξινό απ' την άλλη, δεν το ζητάει κανένας. Και τ ανάποδο.
(ή μήπως έχω λάθος?)
Τα δάκρυα που πέφτουν της βροχής
είναι το ζευγάρωμα ουρανού και γης
Και η ένωση του αντίθετου που προσμονείς
η επιβεβαίωση του έρωτα, μην αδημονείς
Σταγόνες δημιούργησαν ζωή πάνω στη γη
γι'αυτό πάντα τις βλέπεις με ματιά ερωτική
ο Νόμος των Αντιθέσεων και
ο Νόμος των Εναντιοτήτων
οδηγούν στο
Νόμο της 'Διαμέσου Μονάδος'
Καλύτερα έτσι παρά να είναι υφάλμυρος ο βίος μας και γλυκόπικρη η καρδιά μας.
ΥΓ: θαυμάσια φωτογραφία.
Το πρωί ξεχάστηκα ώρα πολλή κοιτάζοντας την βροχή μέσα από το τζάμι σου, που λησμόνησα να αφήσω σχόλιο!
Το γλυκο ζηταει αλμυρο.Και τ αναποδο....
...και έτσι, δημιουργείται κάτι το μαγικό...
τα ετερωνυμα που ελκονται που λεμε..!ε τι?..αντε ετς'?!!...αμεεε...ισορροπια στα παντα...-1...+1...για να μας κανει μηδεν...γιατι αλλιως, υπαρχει προβλημα...
είσαι απίθανος!
δε βλέπεις τον αγώνα?
(χιχιχι, ο κατάσκοπος)
ME TO SYMPATHIO ALLA"KAIROS"NA SOY PETYXEI!!META APO TOSES MERES "DROSIA"GINAME TWRA ME THN VROXH..MOYSKEMA WS TO MEDOYLI!!
PAEI!!XEPLYNE THN ..ALMYRA MAS..XALASE THN..ZAXARENIA MAS
KAI TO..ZEVGARWMA;;THA MEINEI ..STA..KRYA TOY LOYTROY!!
mia almurh krepa me sokolata, mpanana, amugdala, trimmeno mpiskoto kai mpranti flampe..
ASXETON KAI SORRY KAIRE!DEN MPORW NA KLEISW MATI EDW STO DARMSTADT ME TA ..CORSOS TWN ITALWN!!KOITA POIOI..MILAN!!ALLA ETSI EINAI TO..TOPI!!AFTOI..MILAN KAI OI ALLOI..LIVERPOOL-O!!!
Stathi,τρομερη μαντιναδα!
industrial,it's the same old thing
ion,δεν το ζηταει,γιατι ξερει οτι θα το εισπραξει στη γωνια του δρομου...
michelan,νομιζω οτι πρεπει να το καλλιεργησεις το στιχουργικο
Χρυσοθηρα,εχω μεινει εκει που σε διαβαζα Samuelson για να δωσεις εξετασεις.Παρα περα δεν αξιωθηκα:-)
Δωρα,σαμπως δεν ειναι;Και σμπως δεν ειναι και αυτη η ομορφια της ζωης;
dodo,αφησες το χνωτο σου:-)
hari,απο το ραβδακι της ζωης.
lyntzo,+1 +1=1...
Κωστα,λικνιζονται,αλλα δεν αγγιζονται γιατι αλλοιμονο τους..
Γιαννη,την ωρα που εστειλες το μηνυμα οχι.Δουλευα.Στα κλεφτα εβλεπα την ιδια παντα τραγωδια.Η γενναιοτητα να υποκυπτει στην εξυπναδα.
Παραληρητη,ο καιρος ειναι για χουζουρι.Με ο,τι συνεπαγεται και η ηττα..
κατρουλη,αμα τη δει ο Αθήναιος τη συνταγη θα καψει τα πτυχια του..
prepei na exeis polu ekleptismeno ouranisko
Πέτυχε!!! Φιλιάάά!!
Εντάξει, δεν είσαι ποιητής.
Είσαι καλλιτέχνης.
:)
lazinio,εχω την εντυπωση,οτι το συστημα λειτουργει με ολους τους ουρανισκους.
γωγω,τι καιρος θα ημουνα...
tin man,πλησιαζουμε:-)
comment deleted,δεν το προδιδεις,που αναγνωρισες στο πιτς φυτιλι τον Γερολιμενα:-)
Τώρα τί να πώ? Άλλα περίμενα να σου αφιερώσω σήμερα (άμα έχω καταλάβει καλά είσαι Λίβερπουλ) αλλά η πουτάνα η μπάλα είχε άλλα σχέδια. (θα μου πεις πάλι, 'πουτάνα' ιταλική λέξη δεν είναι, τί περίμενα?)
Τη καλησπέρα μου...
..Mμμμμ... Κ μια σφυριδα εκει κατω απο την τεντα μια χαρα θα εδενε!!!
H' καμια "δρακαινα"... ;)
***
Μας μελαγχολήσατε..φταίει βέβαια και το ορεκτικό που μόλις σερβιρίστηκα στο ερωτομενού του Σπύρου..και όσο δεν θέλω να επηρεάζομαι..σας καθιστώ υπεύθυνους και τους δυο για την εξανθρώπιση των cyborg
@ΚΑΙΡΟΣ
ο παραπάνω Nόμος δεν έχει να κάνει με οικονομία, πολλώ δε μάλλον με εκείνον τον λακέ τον Samuelson!!
ο Νόμος αυτός διέπει το ΚΑΘΕ ΤΙ γύρω μας και μέσα μας...
Τα αντίθετα (yin/yang, άρρεν/θήλυ, φώς/σκότος)...συμπλέκονται δημιουργικά
Τα ενάντια -καλό/κακό- δεν συνυπάρχουν και δεν συν-δημιουργούν. Το Ένα δημιουργεί. Το άλλο καταστρέφει.
Η κατανόησή (και βίωση) του Νόμου θα εσήμαινε άλμα επιπέδου συνείδησης!
ASXETON 2!PORCO MIZERIA!!
TO..MISW!!SY-XAI-NO-MAI OTAN XANOYN ..KOKKINOI!!ASXETWS SE PIO LIMANI..GAVRIZOYN!
DWSE TO XERI STON NIKHTH SOY LEEI O ALLOS!!SYMFWNW!!ARKEI NA TO EXW..KLEISTO SE SXHMA GROTHIAS!!ASORTI KAI H FOTO SOY "KAIRE!"PROFHTIKH THA ELEGA!!KLAIEI KAI O ..KAIROS MAZI MOY!
ERHMO KAI MONO TO LIMANI!TO PLHRWSAME AKRIVA AFTO TO ..ZEVGARWMA!!SNIFF!
Κάποιες φορές δεν έχω τίποτα να πω. Έτσι και τώρα. Τα λένε όλα η φωτό με το σχόλιο και τον τίτλο.
siddhartha,ο,τι ειναι στρογγυλο ειναι και ιερο:-)
iro*,εχει πολλες σμερνες η περιοχη.Τρομερη σουπα..
vouts,αναλαμβανουμε πληρως την ευθυνη αφου προκειται για εξανθρωπισμο:-)
χρυσοθηρα,δεν εχεις αλλαξει μυαλα βλεπω.Πας γυρευοντας για ξενυχτι με πρωινο γαλα "δανεισμενο" απο την εβγα της γειτονιας:-)
παραληρητη,ειναι και βαρετο να κερδιζεις μονιμως..
2ςχ2,και συ:-)
Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, καιρέ, ταιριάζει, δεν ταιριάζει;
όταν λες μια ιστορία συχνά συμβαίνει να νομίζεις ότι την λες για έναν λόγο και προκύπτει κι άλλος, άλλος, κιάλλος.
μαγεία.
αυτή σου η φωτογραφία μου αρέσει πάρα πολύ.
είναι η πιο γεμάτη ανθρώπους φωτογραφία σου που έχω δει. είμαστε όλοι μέσα.
μμμ
χαχα πατήσαμε κουμπί συχρόνως!καληνύχτα
Γι'αυτό σε γουστάρω, γιατί είσαι ποιητής...
Μπαγάσα Καιρέ, ακόμα κι αν κουβαλάμε ομπρέλα πάντα βρίσκεις τρόπο να μας την κάνεις ;-)
savra,εχει αυτη την αθωωτητα του ζωγραφου.Να σαι καλα.
Ελικα,καιρος φερνει τα λαχανα καιρος τα παραπουλια:-)
Τα ετερώνυμα έλκονται!
...ποθησα τοσο, μα τΟΟοΟοΟοοΟΟοσο
να βρισκομουν εκει , με το κουτελο και την μυτη 'κολλημενα',
σ' εκεινο στο τζαμι!!!
dimitri,μερικες φορες,δυστυχως..
νεραϊδονα,κι εγω.Κι ας ηταν το τζαμι πλαστικο...
Μήπως μπορείτε να μου εξηγήσετε το συσχετισμό της λεζάντας με τη φωτογραφία; Επίσης, όλοι εσείς που σχολιάζετε για αλμύρες, γλυκά, παντρέματα λικνίσματα και ζευγαρώματα, είστε όλοι φίλοι; Δε θέλω να προσβάλω κανέναν, η απορία μου είναι ειλικρινής. Δεν καταλαβαίνω τίποτα. Έχω τελειώσει και καλών τεχνών. Καλησπέρα!
Δημοσίευση σχολίου