δεν ξέρω τι κόλπα κάνετε και σας κάθεται, και το βουνό και ο Μωάμεθ, αλλά πάντως ως εδώ έφτασε η δροσιά και το πρωινό(;) φως. Κι αυτό το μπλε, μαζί με της θάλασσας έκοβε βόλτες στο μυαλό μου από χτες.
Έχει κάτι το βιβλικό αυτή η φωτογραφία. Πάντως πιο ελαστικό μου μοιάζει να μετακινηθεί το βουνό. Το βουνό έχει μια πλαστικότητα, έναν κυματισμό γι'αυτό και σε ηρεμεί. Όπως ακριβώς κι η θάλασσα.
Εμείς να δούμε που θα πάμε. Στις θάλασσες δεν μπορούμε, στην αγορά δεν μπορούμε, το βουνό ιδιωτικοποιείται ή καίγεται. Μάλλον θα μείνουμε υποχρεωτικά στις πόλεις και το τσιμέντο.
Ο φυσικός φωτισμός στη φωτογραφία είναι τρομερός. (φωτομέτρηση δεν το λένε;) Δροσιά, σχεδόν νιώθεις την υγρασία του πρωινού! Αυτά τα σταγονίδια που κυλούν πάνω στα φύλλα! Καταπληκτική φωτο!
Αν μπορούσε να νιώσει ο άνθρωπος οτι είναι ΕΝΑ με αυτό το σκηνικό ( βουνά,δέντρα,ηλιαχτίδες,νερά που κυλάνε απο κάτω ,ήχοι του περιβάλλοντος )και οτι απο τη λειτουργία αυτού του συστήματος ζει ΄ δε θα εκανε τις υπερβολές που κάνει. Δεν ξέρω πως το εννοείς σχετικά με το βουνό και το Μωάμεθ αλλά αν δεν πάμε εμείς εκεί αυτό θα έρθει και θα μας βρεί στο όνειρό μας και θα μας σηκώνει στις πλάτες του και όλοι την παρέα μας μαζί.
Μπορούμε απλά να τα παρατήσουμε όλα, να πάμε στο βουνό και να αρχίσουμε να πιστεύουμε στον όποιο Θεό ή μπορούμε να συνεχίσουμε μέχρι να κατακτήσουμε τη γνώση που θα εξηγεί τον κόσμο. Και η γνώση είναι ότι ο κόσμος θα είναι πάντα πιο όμορφος και πιο πολύπλοκος απ’ όσο νομίζουμε και το άγνωστο είναι αυτό που θα μας πηγαίνει πάντα μπροστά. Γιατί αν δεν έρθει η γνώση σε μας, θα πάμε εμείς στη δροσιά της γνώσης... Καλό ΣΚ, Καιρέ μου
Λουιζα,δεν κανω εγω τα κολπα.Ειναι εδω τα κολπα καθε μερα,αρκει να τα βλεπεις.
industrial,και στο βουνο να μεινεις ο λογαριασμος θα σου ερθει.Για τη διαμονη..
lady,πηγαινε,πηγαινε:-)
απειρωτα,ποιητικη και αληθινη η ματια σου.Αυτο το βιβλικο ειδα κι εγω και αποτυπωσα
greek history,:-)))
δειμο μου,θα παρουμε τα βουνα κι ας καιγονται.Σαμπως οι πολεις δεν καιγονται απ τη ζεστη;
χλωροφυλλη,να πας στους φτωχους
2σχ2,τα φωτομετρα της Pentax ειναι εξαιρετικα ακριβη στ αληθεια.Σ ευχαριστουν για τα καλα σου λογια.
just you,επισης καλη μου.Η Pentax Z1P και το ματι,στην κυριολεξια,του φωτογραφου σε ευχαριστουν.
Αγγελε,θα τα βρουμε.Δεν γινεται αλλιως
asta8i,εχει ενα βλαψιμο ο εγκεφαλος να νομιζει ευκολα οτι κατι σπουδαιοτερο ειναι απ αυτο που ειναι.Και δεν ξερω αν θα μας σηκωνει στις πλατες του,αλλα στα σπλαχνα του θα μας φιλοξενησει στα σιγουρα μια μερα.
απολλωνια,μεγαλος παταγος μου μυριζει:-)
Κωστα,μαζυ με το Δειμο..
Χρηστο,στο Αφγανισταν και στο Πακισταν τα εχει αλαλιασει στις μπομπες.Αυτα,ομως,εκει.Αμετακινητα.
paralhrhth,Βικος.
lazinio,ταλιμπαλιν..
sunday,νομιζω για τον Δια..
stavro,πω πω τι ωραια φυση:-)
Δωρα,καλοκαιρινα βουνα.Ωραια εκφραση.
γωγω,απλως σας αποκαλυψα μια μερα πριν ενα μυστικο μου:-)
demonia,κιτρινην καρτα.Δεν μιλαμε προσβλητικα για τον εκπροσωπο μιας θρησκειας.
Σπυρο,το δραμα ειναι οτι η γνωση μοιραζεται με το σταγονομετρο.
Αγγελε,αν το καλοσκεφτεις ειναι μονο μια χημικη ενωση!
Ανζελ,παει.Στον Αινο!Προοδευουμε βλεπω:-)
κερασια,το βουνο;
specter,κι εσυ απο το κουρλονησο εισαι;:-)
siddhartha,οταν θα γυρισεις στην πατριδα να πας να το απολαυσεις το τοπιο.
Οχι τα βουνό. Αν και καμιά φορά κάποιοι τρώνε κάτι πιάτα που μοιάζουν με βουνά :) Εξέλαβα την λέξη δροσιά με τη μεταφορική και όχι την κυριολεκτική έννοια. Έτσι, η δροσιά παραπέμπει στην απόλαυση και τη χαλάρωση. Με την έννοια αυτή λοιπόν θεωρώ ότι η εύρεση της δροσιάς δεν είναι θέμα μετακίνησης αλλά στάσης (ζωής). Στην περίπτωση αυτή θεωρώ ότι ποτέ το βουνό δεν πάει στον Μωάμεθ, ούτε ο Μωάμεθ πηγαίνει προς αυτόν, αλλά ο Μωάμεθ φτιάχνει ένα βουνό δίπλα του. Εν τέλει η δροσιά όπως προείπα είναι στάση ζωής. Μπορεί να είσαι στον παράδεισο και να καίγεσαι και μπορεί να είσαι και στην κόλαση και να δροσίζεσαι :)
Kaire einai apo ta agaphmena mou slogan sou!!! To eixes vgalei k sthn kyriakatikh paliotera... Poly aisiodokso! Panta tha yparxei lysh oso anorthodoksh k na einai! Xwris na xreiazete na allazoume poreia... pros thalassa! ;)
Θυμάμαι καλοκαίρια που το μόνο που με δρόσιζε ήταν το φτερούγισμα ενός κουνουπιού πάνω απ' το κεφάλι μου. Κι έπρεπε εγώ γι' αυτήν την ελάχιστη δροσιά που μου πρόσφερε, να του δώσω το αίμα μου. Καλησπέρα.
Κωστα,διαβαζοντας την Αποκαλυψη διαπιστωνει κανεις,οτι ο Ιωαννης πρεπει να εβλεπε εφιαλτες.
demonia,δευτερη κιτρινη καρτα!Στην τριτη κανεις ικτερο...Στη ζωη κρινεσαι γιαυτα που λες,οχι για τις προθεσεις.Εγω ειμαι παντελως αθεος.Οχι αθρησκος,αθεος.Πιστευω,οτι η θρησκεια ειναι απολυτως επιβλαβης για την προοδο της ανθρωποτητας.Σεβομαι απεριοριστα την αδυναμια των ανθρωπων να εχουν αναγκη να πιστευουν για μυριους οσους λογους ο καθενας.Την καταλαβαινω.Προσεχω,λοιπον,πολυ τα δημοσια λογια μου.Γιατι στα ιδιωτικα βριζω σαν αμαξας του λιμανιου.:-)
kerasia,δεν το ειχα σκεφτει ποτε ετσι οπως το λες.Πολυ δροσιστικο.
vangelaka,εξαιρετικα ωφελιμη για τον ωραιο κηπο σου απ ο,τι ειδα..
dodo,ασβεστολιθικα..
ελληνιδα,εκει θα ηθελα να ειμαι τωρα.
νεραϊδονα,ετσι εισαι πληρης,τι αλλο θελεις:-)
Γιαννη,επειδη η ζωη δεν εχει αδιαξοδα,παμε και προς θαλασσα αμα λαχει.Το επικινδυνο ειναι να ερθει η θαλασσα σε σενα..
διονυσε,μαιναδες ηταν εξ αρχης διεστραμενε και τα βλεπες για σατυρους:-))
siddhartha,κιτρινη καρτα.Δεν διαβαζεις τα σχολια των συμπολιτων σου πιο πανω;Αντε,ειναι απο το φαραγγι του Βικου,στα Ζαγοροχωρια της Ηπειρου.Να πας οπωσδηποτε.:-)
1ον) Αναφερόμουν στα γραπτά αυτοσχέδια αρκτικόλεξα(;) - βραχυγραφίες(;) = γμτ@#!$... που αναφέρονται στα θεία
2ον) Ξανακούνα λίγο την κουτάλα και ξεμπέρδεψε με :
-παντελώς Άθεος... -όχι Άθρησκος...
άρα Θρησκευόμενος ( προφανώς πιστεύεις σε κάποια 'δύναμη')
-Ποιά θρησκεία προσφέρει κάτι καλύτερο από τις ήδη υπάρχουσες; και -Σύμφωνα με ποιά κριτήρια είσαι εσύ ο δυνατός (και κάποιοι άλλοι προφανώς), και η πλειοψηφία των ανθρώπων αδύναμη;
michelan,οχι απλως αθρησκος,αλλα αθεος.Η αδυναμια δεν ειναι κακο πραγμα.Και η αναγκη για τον αλλον αδυναμια ειναι.Αλλα γενναει την αγαπη ,που ειναι δυναμη.
Όλοι όσοι δηλώνετε άθεοι - άθρησκοι επικεντρώνετε το νόημα και το σκοπό της ζωής γύρω από την έννοια της Αγάπης...
Μα αυτό είναι το κέντρο όλων των θρησκειών... Απλώς κάθε μία προσπαθεί να φτάσει στον στόχο από διαφορετικούς δρόμους και με διαφορετικούς κανόνες...
Άρα διαφωνείτε με τον τρόπο των άλλων και προσπαθείτε να βρείτε ένα καινούριο δικό σας, ίσως...
Ή το κάνετε απλώς για να διαφωνήσετε, από αντίδραση λόγω χαρακτήρος -για να δείξετε οτι είσαστε κάτι ξεχωριστό από τους υπόλοιπους, να τονίσετε την διαφορετικότητα σας...
Προσωπικά βλέπω μία θρησκεία, την Αγάπη, που έχει αρκετούς γήινους εκπρόσωπους... Αμφιβάλλω όμως, για τους περισσότερους,άν έχουν την νόμιμη εξουσιοδότηση της...
Παρατήρηση 2η :
Εξακολουθείς να αναγνωρίζεις την αδυναμία μόνο στους άλλους, και για τον εαυτό σου κρατάς την αδυναμία (δύναμη ουσιαστικά) της αγάπης... Αυτή η μη παραδοχή είναι το σημείο που διαφωνούσαμε από την αρχή... Άν οι γύρω σου το δέχονται θετικά, εγώ που είμαι μακριά σου πρέπει να αρχίσω να το δέχομαι αδιάφορα :)
nana,θα ειναι τυχερος αν παει να τον γυρισει πισω ο προφητης..
νικο,δικιο ειχες:-)
siddhartha,η επομενη καρτα ειναι πρασινη.Σαν την πιττα της Κικιτσας..
Βρε michelan,η αναγκη να πιστευει κανεις σε Θεο ή αν πιστευει ή οχι ειναι πολυ προσωπικη υποθεση και δεν αφορα κανεναν αλλον.Πως να σου το δωσω να το καταλαβεις.Δεν σε αφορα αν πιστευω ή οχι και δεν μπαινει και σε συγκριση με το τι πιστευουν οι αλλοι.Μην κοιτας που για κοινωνικους λογους αυτη την ανθρωπινη αδυναμια την εχουν κανει κατα καιρους θρησκεια οι ταγοι.Δεν εχω απορια για τη γεννηση του κοσμου και για τη λειτουργια του,πως να στο πω.Με το στανιο δηλαδη;:-)
Καιρέ μου, στο τέλος πάντα αλληλοταυτιζόμαστε... Έτσι είναι όπως τα λες εδώ κάτω...
Αλλά εσύ το ξεκίνησες με τις κίτρινες κάρτες και τις απαντήσεις στην demonia [...όχι άθρησκος...άθεος...η θρησκεία απολύτως επιβλαβής...αδυναμία των ανθρώπων...] άποψη εσύ άποψη και εγώ με 'τσιγκλάς' και εγώ τραγουδάω: "...με παρέσυρε το ρέμα..."
ΥΓ. το άλλο δε το ξέχασα: προτιμώ από τους άλλους να ακούω να λένε "εμείς", και όχι το μερικές φορές περιφρονητικό "εσείς"...
Γιατί μπορεί να έχεις όλη την καλή πρόθεση, αλλά όπως είπες παραπάνω: scripta manent, verba volant... :-{) :-{) :-{)
Ρε Μιχαλη!!Αδερφε μου,που χαθηκαμε ρε συ τοσα χρονια,γαμω το δωματιο που μοιραζομασταν.Πως απο δω;Θα μας πλακωσουν με τα γιαουρτια ρε συ μιση ιστορια μονο να τους πουμε απ οσα ζησαμε,δε θα πιστευει κανεις χριστο.Ordem e progresso,ετσι;Do Brazil γαμω το Λαζαρο και τον Γκιγκιλινη και την Πορταρα.Να χεσω και τον ΟΑΣ,που μας παρακολουθουσε στην Κορομηλά και το Λουλο με τον Χρήστο και τον Ηλια.Σας εχω φωτογραφια στο παγκακι της παραλιας,στο Λευκο Πυργο τους τεσσερεις σας,σου τη χρωσταω απο τοτε!Καλα,μ εστειλες:-))
κοιταζωντας τη φωτογραφια...αν γυρεις προς τα δεξια, θα δεις στο βαθος ενα προσωπο βουβο να λουζεται απο τις αχτιδες, ενω αν γυρεις αριστερα, αριστερα και πανω θα δεις ενα δευτερο να ετοιμαζεται να μιλησει για την ομορφια που συμβαινει απο το λαιμο του και κατω...!!!η τομη των δυο...η μαγεια!...κριμα που ο μωαμεθ δεν παει στο βουνο...εγω στην θεση του...θα πηγαινα...
Kairos, πειτε μας εσεις τις ιστοριες που ζησατε με τον chrysotheras και σας υποσχομαι οτι δε προκειται να σας πεταξω γιαουρτια (αφηστε που δεν τα τρωω καν). Τωρα αν ξεφυγει απο κανεναν αλλον αναγνωστη, τι να πω....θα εχετε δικιο...βουνο ;-)
Λουκριτια,μυριστικες Βοργία και προσετρεξες:-)Μπορω να σου δωσω μια προγευση για το καλωσορισα:1972-1974 κοινοβιο συμφοιτητων και συστρατιωτων παιδικων φιλων ,στη Θεσσαλονικη.Καμιά ταινια και κανενα μυθιστορημα δεν εχουν πλησιασει καν αυτα που ζησαμε.
71 σχόλια:
δεν ξέρω τι κόλπα κάνετε και σας κάθεται, και το βουνό και ο Μωάμεθ, αλλά πάντως ως εδώ έφτασε η δροσιά και το πρωινό(;) φως. Κι αυτό το μπλε, μαζί με της θάλασσας έκοβε βόλτες στο μυαλό μου από χτες.
Ναι, καλά... Εμένα κάτι λογαριασμοί μου ήρθαν... Βουνό, όντως! Όχι αυτό που ήθελα, όμως! :p
Δεν έρχεται το ρημάδι, δεν έρχεται.
Υπέροχη φωτο. :)
Έχει κάτι το βιβλικό αυτή η φωτογραφία. Πάντως πιο ελαστικό μου μοιάζει να μετακινηθεί το βουνό. Το βουνό έχει μια πλαστικότητα, έναν κυματισμό γι'αυτό και σε ηρεμεί. Όπως ακριβώς κι η θάλασσα.
Επιτέλους...
Εμείς να δούμε που θα πάμε. Στις θάλασσες δεν μπορούμε, στην αγορά δεν μπορούμε, το βουνό ιδιωτικοποιείται ή καίγεται. Μάλλον θα μείνουμε υποχρεωτικά στις πόλεις και το τσιμέντο.
Πού να πρωτοπάω ο άνθρωπος;
Mωάμεθ.
Ο φυσικός φωτισμός στη φωτογραφία είναι τρομερός. (φωτομέτρηση δεν το λένε;)
Δροσιά, σχεδόν νιώθεις την υγρασία του πρωινού! Αυτά τα σταγονίδια που κυλούν πάνω στα φύλλα!
Καταπληκτική φωτο!
Τη δροσιά του να έχετε!
Τα σέβη μου στη Leica και στο "μάτι" του φωτογράφου.
Καλό απόγευμα.
Τα βρήκανε αυτοί. Εμείς?
Αν μπορούσε να νιώσει ο άνθρωπος οτι είναι ΕΝΑ με αυτό το σκηνικό ( βουνά,δέντρα,ηλιαχτίδες,νερά που κυλάνε απο κάτω ,ήχοι του περιβάλλοντος )και οτι απο τη λειτουργία αυτού του συστήματος ζει ΄ δε θα εκανε τις υπερβολές που κάνει.
Δεν ξέρω πως το εννοείς σχετικά με το βουνό και το Μωάμεθ αλλά αν δεν πάμε εμείς εκεί αυτό θα έρθει και θα μας βρεί στο όνειρό μας και θα μας σηκώνει στις πλάτες του και όλοι την παρέα μας μαζί.
Βουνό με βουνό θα σμίξει.
:0)
Καλησπέρα!
Μόνο να μην το μάθει ο Μπους. Θα καταδικαστεί το βουνό για τζιχάντ...
DROSIA,PENTELH,TRELLOS,TAY GETI;
kai toumpalin
Ο Όλυμπος κι ο Κίσσαβος τα δυο βουνά μαλώνουν...
Λες να μαλώναν για τον Μωάμεθ;;;
Πω πω τι φωτογραφία!!!
Φωτογραφία για την πρώτη δροσιά της ημέρας. Πάντα έλεγα ότι τα καλοκαιρινά βουνά είναι τα πιο γενναιόδωρα.
Μάλιστα αυτό είναι ένα post ανάλογο του καιρού...βροχές είχαμε απ'το πρωί και στην επαρχία. χεχε
Ο Μωάμεθ να πάρει τον κώλο του κάποια στιγμή γιατί το βουνό βαρέθηκε...
Μπορούμε απλά να τα παρατήσουμε όλα, να πάμε στο βουνό και να αρχίσουμε να πιστεύουμε στον όποιο Θεό ή μπορούμε να συνεχίσουμε μέχρι να κατακτήσουμε τη γνώση που θα εξηγεί τον κόσμο. Και η γνώση είναι ότι ο κόσμος θα είναι πάντα πιο όμορφος και πιο πολύπλοκος απ’ όσο νομίζουμε και το άγνωστο είναι αυτό που θα μας πηγαίνει πάντα μπροστά. Γιατί αν δεν έρθει η γνώση σε μας, θα πάμε εμείς στη δροσιά της γνώσης...
Καλό ΣΚ, Καιρέ μου
Θαύμα! Θαύμα!
Ούτε η τρέλλα πάει στο βουνό... ΕΥΤΥΧΩΣ
Εγώ για το θέμα ένα ξέρω: ότι άλλοι το τρώνε και δροσίζονται και άλλοι το τρώνε και ζορίζονται
:-)
Αντίθετα η τρέλα μας πάει, γι' αυτό και είναι δροσερή, ευτυχώς!!
Απίθανη φωτοφραγία καιρέ μου. Τα είπε καλύτερα από ότι θα μπορούσα ο σεραφείμ...καλό σαββατοκύριακο και απο μένα
to poso anoikse to mati mou me auti ti photooo
Και πού να δεις τώρα που ο Μωάμεθ θέλει θάλασσα τι έχει να γίνει...
Πήρε τα βουνά κι αυτός...
(καλά, τι με πιάνει και όποτε περνάω από δω σήμερα αφήνω κι ένα σχόλιο;)
0:)))
...η επιθυμια μετακινει [και] βουνα!
Λουιζα,δεν κανω εγω τα κολπα.Ειναι εδω τα κολπα καθε μερα,αρκει να τα βλεπεις.
industrial,και στο βουνο να μεινεις ο λογαριασμος θα σου ερθει.Για τη διαμονη..
lady,πηγαινε,πηγαινε:-)
απειρωτα,ποιητικη και αληθινη η ματια σου.Αυτο το βιβλικο ειδα κι εγω και αποτυπωσα
greek history,:-)))
δειμο μου,θα παρουμε τα βουνα κι ας καιγονται.Σαμπως οι πολεις δεν καιγονται απ τη ζεστη;
χλωροφυλλη,να πας στους φτωχους
2σχ2,τα φωτομετρα της Pentax ειναι εξαιρετικα ακριβη στ αληθεια.Σ ευχαριστουν για τα καλα σου λογια.
just you,επισης καλη μου.Η Pentax Z1P και το ματι,στην κυριολεξια,του φωτογραφου σε ευχαριστουν.
Αγγελε,θα τα βρουμε.Δεν γινεται αλλιως
asta8i,εχει ενα βλαψιμο ο εγκεφαλος να νομιζει ευκολα οτι κατι σπουδαιοτερο ειναι απ αυτο που ειναι.Και δεν ξερω αν θα μας σηκωνει στις πλατες του,αλλα στα σπλαχνα του θα μας φιλοξενησει στα σιγουρα μια μερα.
απολλωνια,μεγαλος παταγος μου μυριζει:-)
Κωστα,μαζυ με το Δειμο..
Χρηστο,στο Αφγανισταν και στο Πακισταν τα εχει αλαλιασει στις μπομπες.Αυτα,ομως,εκει.Αμετακινητα.
paralhrhth,Βικος.
lazinio,ταλιμπαλιν..
sunday,νομιζω για τον Δια..
stavro,πω πω τι ωραια φυση:-)
Δωρα,καλοκαιρινα βουνα.Ωραια εκφραση.
γωγω,απλως σας αποκαλυψα μια μερα πριν ενα μυστικο μου:-)
demonia,κιτρινην καρτα.Δεν μιλαμε προσβλητικα για τον εκπροσωπο μιας θρησκειας.
Σπυρο,το δραμα ειναι οτι η γνωση μοιραζεται με το σταγονομετρο.
Αγγελε,αν το καλοσκεφτεις ειναι μονο μια χημικη ενωση!
Ανζελ,παει.Στον Αινο!Προοδευουμε βλεπω:-)
κερασια,το βουνο;
specter,κι εσυ απο το κουρλονησο εισαι;:-)
siddhartha,οταν θα γυρισεις στην πατριδα να πας να το απολαυσεις το τοπιο.
atg,που χαθηκες;Χαρα μας.
ελικα,θα πηγαινουμε για μπανιο στο βουνο...
νεραϊδονα,και τελικα μας τα αφηνει στην πλατη:-)
Καιρέ, η απάντηση στην demonia
τάραξε το τοπίο . . .
Το λέει και το τραγούδι: "Τζουμέρκα μου περήφανα.."
:)
Δε μίλησα προσβλητικά ούτε για τη θρησκεία ούτε για τον εκπρόσωπο της...Την παροιμία σχολίασα και το πόσο καραμέλα έχει γίνει στο στόμα μερικών.
Οχι τα βουνό. Αν και καμιά φορά κάποιοι τρώνε κάτι πιάτα που μοιάζουν με βουνά :)
Εξέλαβα την λέξη δροσιά με τη μεταφορική και όχι την κυριολεκτική έννοια. Έτσι, η δροσιά παραπέμπει στην απόλαυση και τη χαλάρωση. Με την έννοια αυτή λοιπόν θεωρώ ότι η εύρεση της δροσιάς δεν είναι θέμα μετακίνησης αλλά στάσης (ζωής).
Στην περίπτωση αυτή θεωρώ ότι ποτέ το βουνό δεν πάει στον Μωάμεθ, ούτε ο Μωάμεθ πηγαίνει προς αυτόν, αλλά ο Μωάμεθ φτιάχνει ένα βουνό δίπλα του.
Εν τέλει η δροσιά όπως προείπα είναι στάση ζωής. Μπορεί να είσαι στον παράδεισο και να καίγεσαι και μπορεί να είσαι και στην κόλαση και να δροσίζεσαι :)
oxiiii edw eimai :)
Σήμερα κι άν είχε δροσιά...
Θεϊκά βουνά...
Οντως! Εμένα τουλάχιστον μου ήρθαν ολόκληρα Ιμαλάια!
Καλή σου μέρα!
ουπς!!!
...γιαυτο νιωθω ωσαν 'διασταυρωση' ατλαντα και ξωτικου,χρονους και Καιρους τωρα?!
;-)
Kaire einai apo ta agaphmena mou slogan sou!!! To eixes vgalei k sthn kyriakatikh paliotera... Poly aisiodokso! Panta tha yparxei lysh oso anorthodoksh k na einai! Xwris na xreiazete na allazoume poreia... pros thalassa! ;)
Ψηλά βουνά μου, μενεξιά στα σύννεφα ζωσμένα, όταν παίζει ο Απόλλωνας,χάνω και Νύμφες και Χάριτες, και Σειληνούς .Οι δε Σάτυροι γίνονται Μαινάδες.
H δροσία ήρθε. βουνό και μωάμεθ πουθενά....
Θυμάμαι καλοκαίρια που το μόνο που με δρόσιζε ήταν το φτερούγισμα ενός κουνουπιού πάνω απ' το κεφάλι μου.
Κι έπρεπε εγώ γι' αυτήν την ελάχιστη δροσιά που μου πρόσφερε,
να του δώσω το αίμα μου.
Καλησπέρα.
Από πού είναι αλήθεια το τοπίο?...
BIKO...BIKO..TON KAHMO MOY..
PES MOY PWS EXEIS KAI TO FARAGGI STA PLANA SOY..NA ME STEILEIS!
michelan,η απαντηση ή η τοποθετηση της;
lady,Τιμφη μου και Πινδος...
Κωστα,διαβαζοντας την Αποκαλυψη διαπιστωνει κανεις,οτι ο Ιωαννης πρεπει να εβλεπε εφιαλτες.
demonia,δευτερη κιτρινη καρτα!Στην τριτη κανεις ικτερο...Στη ζωη κρινεσαι γιαυτα που λες,οχι για τις προθεσεις.Εγω ειμαι παντελως αθεος.Οχι αθρησκος,αθεος.Πιστευω,οτι η θρησκεια ειναι απολυτως επιβλαβης για την προοδο της ανθρωποτητας.Σεβομαι απεριοριστα την αδυναμια των ανθρωπων να εχουν αναγκη να πιστευουν για μυριους οσους λογους ο καθενας.Την καταλαβαινω.Προσεχω,λοιπον,πολυ τα δημοσια λογια μου.Γιατι στα ιδιωτικα βριζω σαν αμαξας του λιμανιου.:-)
kerasia,δεν το ειχα σκεφτει ποτε ετσι οπως το λες.Πολυ δροσιστικο.
vangelaka,εξαιρετικα ωφελιμη για τον ωραιο κηπο σου απ ο,τι ειδα..
dodo,ασβεστολιθικα..
ελληνιδα,εκει θα ηθελα να ειμαι τωρα.
νεραϊδονα,ετσι εισαι πληρης,τι αλλο θελεις:-)
Γιαννη,επειδη η ζωη δεν εχει αδιαξοδα,παμε και προς θαλασσα αμα λαχει.Το επικινδυνο ειναι να ερθει η θαλασσα σε σενα..
διονυσε,μαιναδες ηταν εξ αρχης διεστραμενε και τα βλεπες για σατυρους:-))
narita,στελνω αμεσως..
kyriaz,το οποιο αιμα σου επαιρνες πισω λιγο μετα φανταζομαι..
siddhartha,κιτρινη καρτα.Δεν διαβαζεις τα σχολια των συμπολιτων σου πιο πανω;Αντε,ειναι απο το φαραγγι του Βικου,στα Ζαγοροχωρια της Ηπειρου.Να πας οπωσδηποτε.:-)
1ον) Αναφερόμουν στα γραπτά αυτοσχέδια αρκτικόλεξα(;) - βραχυγραφίες(;) = γμτ@#!$...
που αναφέρονται στα θεία
2ον) Ξανακούνα λίγο την κουτάλα και ξεμπέρδεψε με :
-παντελώς Άθεος...
-όχι Άθρησκος...
άρα Θρησκευόμενος ( προφανώς πιστεύεις σε κάποια 'δύναμη')
-Ποιά θρησκεία προσφέρει κάτι καλύτερο από τις ήδη υπάρχουσες;
και
-Σύμφωνα με ποιά κριτήρια είσαι εσύ ο δυνατός (και κάποιοι άλλοι προφανώς),
και η πλειοψηφία των ανθρώπων αδύναμη;
paralhrhth,σου υποσχομαι να σε στειλω..
michelan,οχι απλως αθρησκος,αλλα αθεος.Η αδυναμια δεν ειναι κακο πραγμα.Και η αναγκη για τον αλλον αδυναμια ειναι.Αλλα γενναει την αγαπη ,που ειναι δυναμη.
Εννοείται, όσο είναι προφήτης. Γιατί κάθε προφήτης έχει ημερομηνία λήξης. Γι αυτό άλλωστε σκοτώνουν και τα άλογα όταν γεράσουν. Τα μουλάρια...
νικο,τα γαϊδουρια θελεις να πεις..
Σκεφτείτε να ξεμείνει κανένας μόνος του εκει πανω, να μην πιανει το κινητο και να πρέπει να περιμένει να έρθει ο Μωάμεθ για να τον πάει πίσω!
Τα γαϊδούρια τα έχω για πιο φιλότιμα ζώα. Τα μουλάρια είναι μπάσταρδα. Εν πάσει περιπτώσει, συμφωνούμε απόλυτα επι της ουσίας.
Έχω αλλη μια κίτρινη και αρχίζει να πιάνει το άγχος για πιθανό αποκλεισμό από μελλοντικό ποστ σου. :)
Ευτυχώς έχω πάει στο φαράγγι του Βύκου. Και μετά πίτα της Κικίτσας!!!! (μμμμμμμμμ....)
Παρατήρηση 1η :
Όλοι όσοι δηλώνετε άθεοι - άθρησκοι επικεντρώνετε το νόημα και το σκοπό της ζωής γύρω από την έννοια της Αγάπης...
Μα αυτό είναι το κέντρο όλων των θρησκειών...
Απλώς κάθε μία προσπαθεί να φτάσει στον στόχο από διαφορετικούς δρόμους και με διαφορετικούς κανόνες...
Άρα διαφωνείτε με τον τρόπο των άλλων και προσπαθείτε να βρείτε ένα καινούριο δικό σας, ίσως...
Ή το κάνετε απλώς για να διαφωνήσετε, από αντίδραση λόγω χαρακτήρος
-για να δείξετε οτι είσαστε κάτι
ξεχωριστό από τους υπόλοιπους,
να τονίσετε την διαφορετικότητα σας...
Προσωπικά βλέπω μία θρησκεία, την Αγάπη,
που έχει αρκετούς γήινους εκπρόσωπους...
Αμφιβάλλω όμως, για τους περισσότερους,άν έχουν την νόμιμη εξουσιοδότηση της...
Παρατήρηση 2η :
Εξακολουθείς να αναγνωρίζεις την αδυναμία μόνο στους άλλους,
και για τον εαυτό σου κρατάς την αδυναμία (δύναμη ουσιαστικά) της αγάπης...
Αυτή η μη παραδοχή είναι το σημείο που διαφωνούσαμε από την αρχή...
Άν οι γύρω σου το δέχονται θετικά,
εγώ που είμαι μακριά σου πρέπει να αρχίσω να το δέχομαι αδιάφορα :)
Καιρέ, Μωάμεθ, έχουμε καιρό να σε δούμε στο βουνό.. Οπότε ήρθε το βουνό να πει μια καλημέρα: καλημέρα!:)
Οταν δεν παει ο Μωαμεθ στο βουνο παει το βουνο στον Μωαμεθ.
...για να επιστρέψει, μετά από λίγο το βουνό, στην φυσική του θέση...
nana,θα ειναι τυχερος αν παει να τον γυρισει πισω ο προφητης..
νικο,δικιο ειχες:-)
siddhartha,η επομενη καρτα ειναι πρασινη.Σαν την πιττα της Κικιτσας..
Βρε michelan,η αναγκη να πιστευει κανεις σε Θεο ή αν πιστευει ή οχι ειναι πολυ προσωπικη υποθεση και δεν αφορα κανεναν αλλον.Πως να σου το δωσω να το καταλαβεις.Δεν σε αφορα αν πιστευω ή οχι και δεν μπαινει και σε συγκριση με το τι πιστευουν οι αλλοι.Μην κοιτας που για κοινωνικους λογους αυτη την ανθρωπινη αδυναμια την εχουν κανει κατα καιρους θρησκεια οι ταγοι.Δεν εχω απορια για τη γεννηση του κοσμου και για τη λειτουργια του,πως να στο πω.Με το στανιο δηλαδη;:-)
ion,ελα ρε βουνο να μας δωσεις καμια ανασα:-)
hari,κι οσο ελειπε τι ηταν στη θεση του;
Καιρέ μου, στο τέλος πάντα αλληλοταυτιζόμαστε...
Έτσι είναι όπως τα λες εδώ κάτω...
Αλλά εσύ το ξεκίνησες με τις κίτρινες κάρτες και τις απαντήσεις στην demonia
[...όχι άθρησκος...άθεος...η θρησκεία απολύτως επιβλαβής...αδυναμία των ανθρώπων...]
άποψη εσύ
άποψη και εγώ
με 'τσιγκλάς' και εγώ τραγουδάω:
"...με παρέσυρε το ρέμα..."
ΥΓ. το άλλο δε το ξέχασα:
προτιμώ από τους άλλους να ακούω να λένε "εμείς",
και όχι το μερικές φορές περιφρονητικό "εσείς"...
Γιατί μπορεί να έχεις όλη την καλή πρόθεση,
αλλά όπως είπες παραπάνω:
scripta manent, verba volant...
:-{) :-{) :-{)
Δεν είναι ο Ταΰγετος αυτός; (Ουπς καρβέλια ονειρεύομαι..)
..σίγουρα θα πάει το βουνό στον Μωάμεθ.
αλλά και πάλι
βουνό με βουνό δεν σμίγει (et cetera... )
Νά λοιπόν που σε βρίσκω κρυμένο ανάμεσα στα διαδικτυακά ηλεκτρόνια και φωτόνια, ύστερα από τόσα χρόνια, φίλε Γιώργη...
...και για να σου φρεσκάρω λίγο τη μνήμη ιδού ένα clue:
Προξένου Κορομηλά 34!
Katerina,μακαρι,αλλα,που...
Χρυσοθηρα!!Που το ξερεις το κοινοβιο της Θεσσαλονικης ρε συ;;;Ρε παλιοχαρακτηρα,ποιος Φιλος εισαι απο τα ωραιοτερα χρονια της ζωης μου;
Σωστά το τοποθέτησες.
τελευταίο clue:
Brasil ;))
PS. στείλε ημέλι στο:
oikonomikablog(at)yahoo(dot)com
Ρε Μιχαλη!!Αδερφε μου,που χαθηκαμε ρε συ τοσα χρονια,γαμω το δωματιο που μοιραζομασταν.Πως απο δω;Θα μας πλακωσουν με τα γιαουρτια ρε συ μιση ιστορια μονο να τους πουμε απ οσα ζησαμε,δε θα πιστευει κανεις χριστο.Ordem e progresso,ετσι;Do Brazil γαμω το Λαζαρο και τον Γκιγκιλινη και την Πορταρα.Να χεσω και τον ΟΑΣ,που μας παρακολουθουσε στην Κορομηλά και το Λουλο με τον Χρήστο και τον Ηλια.Σας εχω φωτογραφια στο παγκακι της παραλιας,στο Λευκο Πυργο τους τεσσερεις σας,σου τη χρωσταω απο τοτε!Καλα,μ εστειλες:-))
:)))
...και επειδή δεν βρίσκω το ημέηλ σου, στείλε νότα:
oikonomikablog(at)yahoo(dot)com
κοιταζωντας τη φωτογραφια...αν γυρεις προς τα δεξια, θα δεις στο βαθος ενα προσωπο βουβο να λουζεται απο τις αχτιδες, ενω αν γυρεις αριστερα, αριστερα και πανω θα δεις ενα δευτερο να ετοιμαζεται να μιλησει για την ομορφια που συμβαινει απο το λαιμο του και κατω...!!!η τομη των δυο...η μαγεια!...κριμα που ο μωαμεθ δεν παει στο βουνο...εγω στην θεση του...θα πηγαινα...
Σου στειλα ρε συ γμτ εναερια κυκλοφορια σου:-)
lyntzo,εχω την εντυπωση,οτι τον εχουν αναγκη κατ εξοχην οι ερημοι ανθρωποι των ερημων.
Kairos, πειτε μας εσεις τις ιστοριες που ζησατε με τον chrysotheras και σας υποσχομαι οτι δε προκειται να σας πεταξω γιαουρτια (αφηστε που δεν τα τρωω καν).
Τωρα αν ξεφυγει απο κανεναν αλλον αναγνωστη, τι να πω....θα εχετε δικιο...βουνο ;-)
Λουκριτια,μυριστικες Βοργία και προσετρεξες:-)Μπορω να σου δωσω μια προγευση για το καλωσορισα:1972-1974 κοινοβιο συμφοιτητων και συστρατιωτων παιδικων φιλων ,στη Θεσσαλονικη.Καμιά ταινια και κανενα μυθιστορημα δεν εχουν πλησιασει καν αυτα που ζησαμε.
Σσσσσσ....
μην λές πολλά!..
;-))
Δημοσίευση σχολίου