Καιρέ, "έγραψες"!!!! Μα πού τα σκέφτεσαι!... (Οποιοδήποτε σχόλιο πάει να σε συμπληρώσει αναγκαστικά θα μοιάζει να τραυλίζει μπροστά στη δική σου ευγλωττία!...)
Ας σταθούμε στο εξαίρετο ευφυολόγημα, γιατί αν ψάξουμε παραπέρα η μπόχα από τη σαπίλα ξεπερνάει τον Τσιπουρίδη και την Κυβέρνηση… Καλή Κυριακή σε όλους σας.
Όποιος ψαρεύει σε θολά νερά αποκτά θολά ψάρια. Όποιος τη νύχτα ψαρεύει μπλέκει τα δίχτυα του με του διπλανού.
Και καλά όλα τα άλλα η αυτοκριτική του Καραμανλή ότι για τρία χρόνια δεν έκανε τίποτα και τώρα ξύπνησε να κόψει κώλους; Και μου λέτε μετά ότι δεν ετοιμάζεται για εκλογές; Φτιάχνει το προφίλ του ανθρώπου που δε φταίει, αλλά φταίνε οι άλλοι.
Και τέλος, τελικά ποιοι ήταν αυτοί που κέρδισαν από το χρηματιστήριο; Οι ΠΑΣΟΚοι ή εκείνοι της ΝΔ (βλ. Παπαδόπουλος).
@ δείμος: Απλά ο πρωθυπουργός εφαρμόζει την πολιτική του "απλώς προεδρεύω" που δίδαξε ο μεγάλος Ανδρέας. Μπορεί να μη είναι της ίδιας εμβέλειας με τον πνευματικό του πατέρα, αλλά σίγουρα είναι πιο αποτελεσματικός από το φυσικό του τέκνο, κρίνοντας από τις δημοσκοπήσεις!
Πέρα από μέθοδος ψαρέματος (που αν δεν κάνω λάθος έχει πλέον καταργηθεί), πυροφάνι ονομάζεται και χαριτωμένο καψώνι του ελληνικού στρατού, όπου βάζεις φωτιά στα δάχτυλα των ποδιών του θύματος προκειμένου να το ξυπνήσεις απότομα.
Favas Tsipouridis, μεγαλοκαρχαρίας σε ιχθυοκαλλιέργειες.
Νίκο, θα διαφωνήσω. Δε δέχομαι τη σύγκριση απλά και μόνο επειδή ο Ανδρέας στα Υπουργικά Συμβούλια (που τώρα έχει καταργήσει ο Καραμανλής) ήταν ο κυρίαρχος και όχι απλά προεδρεύων (το λένε με πόνο όλοι οι τότε υπουργοί). Συν του γεγονότος ότι τότε δόθηκε κατ' απαίτηση του λαϊκού κινήματος και λίγο ψωμί στο λαό (και πολύ στους αστούς, βέβαια).
Εξω από το Μπάτη, στη Φρεατίδα δεν τολμάς να απλώσεις δίκτυα γιατί κυκλοφορούν 60 περίπου πανέξυπνα δελφίνια όλων των ηλικιών. Σήμερα εκεί που δεν τσίμπαγε τίποτα είπα την ιστορία με τον Τσιτουρίδη σε ένα μικρό, η αντίδραση του θηλαστικού ήταν χαρακτηριστική, τουμπαρε πήγαινε ανάποδα και χτυπούσε τα δύο πλαινά του πτερύγια σαν να χειροκροτεί, μπορεί να το εξηγήσει κανείς;;;
Δείμο, θέλω να πω πως εφαρμόζει ένα στυλ πολιτικής που πρώτος ο μακαρίτης ο Ανδρέας λανσάρισε και έχει σα χαρακτηριστικό του την αποστασιοποίηση, από κάθε τι που έχει πολιτικό κόστος. Για την κυριαρχία στο Υπ. Συμβούλιο συμφωνώ, αν και είναι διαφορετικές οι συνθήκες σήμερα. Όσο για το γεγονός ότι τότε δόθηκε και λίγο ψωμί στο λαό, έχω σοβαρές αμφιβολίες αν δόθηκε κατ' απαίτηση του λαϊκού κινήματος...
Αυτούς που έχουν πιάσει σάπια ψάρια με γυμνά χέρια τους αντιλαμβάνεσαι εύκολα και αποφεύγεις τη χειραψία· από τους "καθαρούς" που κάνουν τις δουλειές τους με γάντια πώς προφυλάσσεσαι;
Και στο μεταξύ οι ψηφοφόροι αυτής της χώρας θα εορτάσουμε αγωνιστικά τις δύο (ή τρεις;)Εργατικές ΠΡωτομαγιές (πάρτε, έχουμε για όλα τα γούστα) και μετά θα τα πνίξουμε όλα στην αποχαυνωτική κατανάλωση τσιπούρας ιχθυοτροφείου και στη μεθυστική λήθη πολλών σφηνακίων ψιλονοθευμένου τσίπουρου (κατά προτίμηση στην πλατεία της ηρωικής Καισαριανής).
industrial,κατα διαβολικη χρονικη συμπτωση ,η καλυτερη ειναι της Σαντορινης..
arkin:)
michelan,παν μετρον εκατο εκατοστα..
αθεοφοβε,απο χωριου εις χωριον..
dionyse γιατρε,αλλο Μενιος,αλλο παρετημενιος.
βατραχω,ναι ματια μου
ραμαν,ηδη εβαλες τον ορισμο του ανεφικτου
sunday,ειχαμε,αλλα τις καναμε swap στην ταβερνα
Κωστα,και τα μεγαλα ψαρια τσιμπησανε
fuzzy,πολλα χερια για τα κοκκαλα.Λιγα για το ψαχνο.
κατρουλη,πα παμεια πην τληρωσανε
dimitri,ανακαλω αμεσως και δηλωνω,οτι οι εν εικονι ψαραδες,συλληφθεντες μια ωρα μετα την ανατολη του ηλιου ,καθως και η υγρη επιφανεια μπροστα τους με ο,τι εμβιο περιεχει ειναι απειρως καθαροτερη του εν ξηρα διαβιουντος διποδου.Ανενηψα;
kyriaz,κοψε κατι θα μας περασουν για μελη της κυβερνησης
νικο,η μποχα ειναι το οπιο του λαου
δειμο,η διαφθορα στην Ελλαδα ειναι αταξικη και διαπαραταξιακη.Ο Μαρξ θα τραβαγε τα μαλλια του.
dodo,και τα δυο το μεγαλυτερο
Σπυρο,μισθωτιδης
jason,ο Ελληνας αμα αρμενιζει στραβα διορθωνει το χαρτη.
david Santos δεν υπαρχει.Ειναι μια μηχανη αναζητησης εισοδων αναγνωστων για να εμφανιζει ψηλα νουμερα και να παιρνει ετσι διαφημιση το site.Μια λαμογιά ευρωπαϊκης κοπης για να μη νομιζετε,οτι εχουμε την πρωτοκαθεδρια.
hellix,το πυροφανι δεν απαγορευεται.Ο νομος απαγορευεται.
γωγω,εχεις μυτη
zaphod,ετσι δεν κανουμε ζυμωση:))
Μαριλενα,η ακρη ειναι επικινδυνο πραγμα.Μετα ειναι ο γκρεμος
dionyse,ετσι ξεκαρδιζονται τα δελφινια.Ρε τρελλε,στα λυμματα ψαρευετε;!!
Αγγελε,πολιτικοι εχουν κεφαλι.Περιεχομενο δεν εχει.:)
απειρωτα,κορυφαιο.Δεν το'λεγες πριν 10 μερες;:)
σεξπυρ,επειδη καποιο λακκο εχει η φαβα,που ειπε και η industrial
lady,και συ μας ελειψες,αλλα καταλαβαινουμε.Να εισαι καλα.
τσιπουρο,μην τους αποπαιρνεις.Εχω καβατζα:)
siddhartha,ειναι γιατι παριστανουμε οτι δεν ξερουμε τιποτε.
just you,υπο τους ηχους των σκαπτικων,που γκρεμιζουν τα τελευταια προσφυγικα,που ο δημος αρνειται να απαλλοτριωσει για να σωσει τη μνημη της πιο ηρωικης γειτονιας της Αθηνας.Εχει κανεις τη μνημη που του αξιζει.Γιαταφραγκα.
lazinio,μη μου τον θυμιζεις τον ηλιθιο που το δαγκωσε κι εχουμε ρεψει στη δουλεια.Το ζωον.
aa-duck,χικ:)
lyntzos,τοτες γινεται off shore
candy,τωωωωρα.Να ταν κι αλλο:)
hari,απ το δαμαλι..
padrazo,το δευτερο,το δευτερο..
Δωρα μου,ητο ιχθυογραφειου οπωσδηποτε.
lampro,δεν μετραει το μεγεθος,αλλα η πχιοτητα..
ion,αν θελαμε να ζουμε καθαροι θα ειχαμε επιλεξει αλλους εκπροσωπους μας.
πες μου πως αντεχεται...να εισαι στη Τσιμοβα και να φωτογραφιζεις κεινα τα μωβ κρινακια και να ερχεται το μηνυμα στο κινητο ''στις 2 ο ΚΚ θα κανει δηλωσεις'' ,και καπακι ''παραιτειται ο Τσιτουριδης'' τα ομολογα μπορει να τους τα συγχωρησω ,αυτο το καζο ποτεεεεε
51 σχόλια:
ΠΑΡΑΔΙΝΟΜΑΙ (από τα γέλια!!!)
τα σέβη μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Και το λεμόνι που τρίβει τα χέρια (να φύγει η ψαρίλα) βρωμάει μετά κι αυτό από το ψάρι.
"My name is Tsipouridis. Favas Tsipouridis." Αμ, πώς, και βρωμάει και έχει και λάκο!!
XAXAXAXAXA!!!!!!
"Δείξε μου τον φίλο σου...
"Εκεί που ήσουν ήμουνα...
"Μην κρίνεται ίνα...
.....................
Θα προτιμήσω Αμερικάνικη Ποίηση :
. once you go black,
. you never go back.
. but if you go greek,
. the black is too weak...
Το ψάρι βρώμησε γιατί βρωμάει όλη η ψαροκασέλα που βρισκόταν...
TI EIXAME,TI XASAME?
ΦΑΤΕ ΜΑΤΙΑ ΨΑΡΙΑ, ΚΑΙ ΚΟΙΛΙΑ ΠΕΡΙΔΡΟΜΟ. ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣ ΤΟΥ ...."ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ"
φάτε μάτια ψάρια?
γιάτί υπάρχουν και αυτά
εκτός από τα αυγά!
Καιρέ μου αίθριε, τη θάλασσα πρέπει να καθαρίσουμε...γιατί κάθε ψάρι, μολυσμένο θα βγαίνει..
Αχ να 'χαμε ένα τσίπουρο και μια τσιπούρα τώρα...
δυσωδια.και πολλα χερια.
χαχαχαχαχαχαχαχαχα..
υγ. είχα ένα καθηγητή στο γυμνάσιο ο οποίος το "τ" το έλεγε "π". Είχε τους λόγους του. Να ναι καλά..
Mόνο το παλιό ψάρι βρωμίζει το χέρι. Αυτά που "βλέπω" στη φωτογραφία μοσχοβολάνε!
Χώρια που νομίζω ότι προσβάλετε το γένος των ψαριών...
Να ανακαλέσετε παρακαλώ!
Καιρέ,
"έγραψες"!!!!
Μα πού τα σκέφτεσαι!...
(Οποιοδήποτε σχόλιο πάει να σε συμπληρώσει αναγκαστικά θα μοιάζει να τραυλίζει μπροστά στη δική σου ευγλωττία!...)
Καλή σου μέρα!
Ας σταθούμε στο εξαίρετο ευφυολόγημα, γιατί αν ψάξουμε παραπέρα η μπόχα από τη σαπίλα ξεπερνάει τον Τσιπουρίδη και την Κυβέρνηση… Καλή Κυριακή σε όλους σας.
Και το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό;
Όποιος ψαρεύει σε θολά νερά αποκτά θολά ψάρια. Όποιος τη νύχτα ψαρεύει μπλέκει τα δίχτυα του με του διπλανού.
Και καλά όλα τα άλλα η αυτοκριτική του Καραμανλή ότι για τρία χρόνια δεν έκανε τίποτα και τώρα ξύπνησε να κόψει κώλους; Και μου λέτε μετά ότι δεν ετοιμάζεται για εκλογές; Φτιάχνει το προφίλ του ανθρώπου που δε φταίει, αλλά φταίνε οι άλλοι.
Και τέλος, τελικά ποιοι ήταν αυτοί που κέρδισαν από το χρηματιστήριο; Οι ΠΑΣΟΚοι ή εκείνοι της ΝΔ (βλ. Παπαδόπουλος).
@ δείμος: Απλά ο πρωθυπουργός εφαρμόζει την πολιτική του "απλώς προεδρεύω" που δίδαξε ο μεγάλος Ανδρέας. Μπορεί να μη είναι της ίδιας εμβέλειας με τον πνευματικό του πατέρα, αλλά σίγουρα είναι πιο αποτελεσματικός από το φυσικό του τέκνο, κρίνοντας από τις δημοσκοπήσεις!
πώς λέγεται το Πόντιο ψάρι που βρωμάει απ' το κεφάλι και αποπέμφθηκε από το βρωμολίμανο, επειδή τσίμπησε σε λαμόγικο δόλωμα;
Αν βρωμάει το ψάρι, μάλλον φταίει ο γιαλός που ψαρεύουμε.
Ή στραβά αρμενίζουμε;
I have a surprise for my friend in Greko in mine blog. I am very been thankful.
Have a good weekend
@david santos
Do you know pyrofani?
Πέρα από μέθοδος ψαρέματος (που αν δεν κάνω λάθος έχει πλέον καταργηθεί), πυροφάνι ονομάζεται και χαριτωμένο καψώνι του ελληνικού στρατού, όπου βάζεις φωτιά στα δάχτυλα των ποδιών του θύματος προκειμένου να το ξυπνήσεις απότομα.
Favas Tsipouridis, μεγαλοκαρχαρίας σε ιχθυοκαλλιέργειες.
Θα μπορούσε να είναι και Τσιπουρίδης απ'το τσίπουρο που δεν βρωμάει αλλά αυτόν έτσι όπως τον κόβω σίγουρα με ψαρίλα έχει σχέση!
Άψογος Καιρε!!! :-))))
Ψάρια πουλάω και δε με νοιάζειιι
που ‘χω μιαν άκρη στην αγοράααα
Τι είδους ψάρια (τσιπουρίτσες, μαριδούλα ή σκυλόψαρα) και τι είδους άκρη, δε μας το διευκρινίζει το τραγούδι.
Νίκο, θα διαφωνήσω. Δε δέχομαι τη σύγκριση απλά και μόνο επειδή ο Ανδρέας στα Υπουργικά Συμβούλια (που τώρα έχει καταργήσει ο Καραμανλής) ήταν ο κυρίαρχος και όχι απλά προεδρεύων (το λένε με πόνο όλοι οι τότε υπουργοί). Συν του γεγονότος ότι τότε δόθηκε κατ' απαίτηση του λαϊκού κινήματος και λίγο ψωμί στο λαό (και πολύ στους αστούς, βέβαια).
Εξω από το Μπάτη, στη Φρεατίδα δεν τολμάς να απλώσεις δίκτυα γιατί κυκλοφορούν 60 περίπου πανέξυπνα δελφίνια όλων των ηλικιών. Σήμερα εκεί που δεν τσίμπαγε τίποτα είπα την ιστορία με τον Τσιτουρίδη σε ένα μικρό, η αντίδραση του θηλαστικού ήταν χαρακτηριστική, τουμπαρε πήγαινε ανάποδα και χτυπούσε τα δύο πλαινά του πτερύγια σαν να χειροκροτεί, μπορεί να το εξηγήσει κανείς;;;
Δείμο, θέλω να πω πως εφαρμόζει ένα στυλ πολιτικής που πρώτος ο μακαρίτης ο Ανδρέας λανσάρισε και έχει σα χαρακτηριστικό του την αποστασιοποίηση, από κάθε τι που έχει πολιτικό κόστος. Για την κυριαρχία στο Υπ. Συμβούλιο συμφωνώ, αν και είναι διαφορετικές οι συνθήκες σήμερα. Όσο για το γεγονός ότι τότε δόθηκε και λίγο ψωμί στο λαό, έχω σοβαρές αμφιβολίες αν δόθηκε κατ' απαίτηση του λαϊκού κινήματος...
Κατεψυγμένες Ψαρομπουκιές... Δέν έχουν κεφάλι... Και μπαίνουν κατευθείαν στο τηγάνι...
Βγαίνει και σε πολιτικούς.
Καλά μωρέ αν δεν έδινε να έβλεπες τι θα γινόταν με τόσες απεργίες ακι συγκρούσεις. Τέλος πάντως, θα συμφωνήσω. Τώρα κατάλαβα τι εννούσες.
Tσιμπουρίδης!
Τι είπες τώρα! κορυφαίο!
ΥΓ: Και το ψάρι βρωμάει από το χυμένο πετρέλαιο στη Σαντορίνη.
Ήρθα ως εδώ να σου πω μια καλημέρα. Δεν μπορώ να πω τίποτα άλλο προς το παρόν. Μου έλειψες. Ελπίζω να είσαι καλά.
Κάτω τα χέρια απο το τσίπουρο!
:)
Καλησπέρα!
Mwre apo to kefali brwmaei, alla panta apo thn oura to pianoume.
Αυτούς που έχουν πιάσει σάπια ψάρια με γυμνά χέρια τους αντιλαμβάνεσαι εύκολα και αποφεύγεις τη χειραψία· από τους "καθαρούς" που κάνουν τις δουλειές τους με γάντια πώς προφυλάσσεσαι;
Και στο μεταξύ οι ψηφοφόροι αυτής της χώρας θα εορτάσουμε αγωνιστικά τις δύο (ή τρεις;)Εργατικές ΠΡωτομαγιές (πάρτε, έχουμε για όλα τα γούστα) και μετά θα τα πνίξουμε όλα στην αποχαυνωτική κατανάλωση τσιπούρας ιχθυοτροφείου και στη μεθυστική λήθη πολλών σφηνακίων ψιλονοθευμένου τσίπουρου (κατά προτίμηση στην πλατεία της ηρωικής Καισαριανής).
και το μενού κλείνει με μήλο δαγκωμένο από το γνωστό φίδι..
Να φτιάξουμε κι ένα τραγούδι με Ααααγιο τους Τσιτουράκι
με γυάααλινο ματάαακι
για να πάει κάτω καλύτερα;
γειαμααασ χικ
και αν τα χερια δεν πιασουνε το ψαρι?...ή αν το πιασουνε με προστατευτικα γαντια?...τι γινεται τοτες?
:) τσιπουράκι με ψαρακι ομως πάει?
πάει
Απο το κεφαλι βρωμαει το ψαρι.Και τα χερια απο το ψαρι....
...και το κεφάλι,από πού βρομάει...?
Οπως λέμε "Τσιπούρες πολιτικοκαλλιέργειας" ε;
η πιο σωστά "Τσιπουρίδες κυβερνοκαλλιέργειας"
Πάντως ήτο ιχθυοτροφείου και ουχί αλανιάρικο.
Τσιπουριδης;Μαλλον Τσιπουριτσα.
απο τη βρώμα πάντως δε γλυτώνουμε**
Γιαννη,επονται τα κλαματα..
narita,και το πετας σα στυμμενη λεμονοκουπα
industrial,κατα διαβολικη χρονικη συμπτωση ,η καλυτερη ειναι της Σαντορινης..
arkin:)
michelan,παν μετρον εκατο εκατοστα..
αθεοφοβε,απο χωριου εις χωριον..
dionyse γιατρε,αλλο Μενιος,αλλο παρετημενιος.
βατραχω,ναι ματια μου
ραμαν,ηδη εβαλες τον ορισμο του ανεφικτου
sunday,ειχαμε,αλλα τις καναμε swap στην ταβερνα
Κωστα,και τα μεγαλα ψαρια τσιμπησανε
fuzzy,πολλα χερια για τα κοκκαλα.Λιγα για το ψαχνο.
κατρουλη,πα παμεια πην τληρωσανε
dimitri,ανακαλω αμεσως και δηλωνω,οτι οι εν εικονι ψαραδες,συλληφθεντες μια ωρα μετα την ανατολη του ηλιου ,καθως και η υγρη επιφανεια μπροστα τους με ο,τι εμβιο περιεχει ειναι απειρως καθαροτερη του εν ξηρα διαβιουντος διποδου.Ανενηψα;
kyriaz,κοψε κατι θα μας περασουν για μελη της κυβερνησης
νικο,η μποχα ειναι το οπιο του λαου
δειμο,η διαφθορα στην Ελλαδα ειναι αταξικη και διαπαραταξιακη.Ο Μαρξ θα τραβαγε τα μαλλια του.
dodo,και τα δυο το μεγαλυτερο
Σπυρο,μισθωτιδης
jason,ο Ελληνας αμα αρμενιζει στραβα διορθωνει το χαρτη.
david Santos δεν υπαρχει.Ειναι μια μηχανη αναζητησης εισοδων αναγνωστων για να εμφανιζει ψηλα νουμερα και να παιρνει ετσι διαφημιση το site.Μια λαμογιά ευρωπαϊκης κοπης για να μη νομιζετε,οτι εχουμε την πρωτοκαθεδρια.
hellix,το πυροφανι δεν απαγορευεται.Ο νομος απαγορευεται.
γωγω,εχεις μυτη
zaphod,ετσι δεν κανουμε ζυμωση:))
Μαριλενα,η ακρη ειναι επικινδυνο πραγμα.Μετα ειναι ο γκρεμος
dionyse,ετσι ξεκαρδιζονται τα δελφινια.Ρε τρελλε,στα λυμματα ψαρευετε;!!
Αγγελε,πολιτικοι εχουν κεφαλι.Περιεχομενο δεν εχει.:)
απειρωτα,κορυφαιο.Δεν το'λεγες πριν 10 μερες;:)
σεξπυρ,επειδη καποιο λακκο εχει η φαβα,που ειπε και η industrial
lady,και συ μας ελειψες,αλλα καταλαβαινουμε.Να εισαι καλα.
τσιπουρο,μην τους αποπαιρνεις.Εχω καβατζα:)
siddhartha,ειναι γιατι παριστανουμε οτι δεν ξερουμε τιποτε.
just you,υπο τους ηχους των σκαπτικων,που γκρεμιζουν τα τελευταια προσφυγικα,που ο δημος αρνειται να απαλλοτριωσει για να σωσει τη μνημη της πιο ηρωικης γειτονιας της Αθηνας.Εχει κανεις τη μνημη που του αξιζει.Γιαταφραγκα.
lazinio,μη μου τον θυμιζεις τον ηλιθιο που το δαγκωσε κι εχουμε ρεψει στη δουλεια.Το ζωον.
aa-duck,χικ:)
lyntzos,τοτες γινεται off shore
candy,τωωωωρα.Να ταν κι αλλο:)
hari,απ το δαμαλι..
padrazo,το δευτερο,το δευτερο..
Δωρα μου,ητο ιχθυογραφειου οπωσδηποτε.
lampro,δεν μετραει το μεγεθος,αλλα η πχιοτητα..
ion,αν θελαμε να ζουμε καθαροι θα ειχαμε επιλεξει αλλους εκπροσωπους μας.
πες μου πως αντεχεται...να εισαι στη Τσιμοβα και να φωτογραφιζεις κεινα τα μωβ κρινακια και να ερχεται το μηνυμα στο κινητο ''στις 2 ο ΚΚ θα κανει δηλωσεις'' ,και καπακι ''παραιτειται ο Τσιτουριδης'' τα ομολογα μπορει να τους τα συγχωρησω ,αυτο το καζο ποτεεεεε
Αμα εισαι σ αυτες τις συνθηκες δεν αφηνεις το κινητο ανοιχτο γλυκεια μου.Πας στο Κουσκουνι απο πανω και το σφεντονιζεις στον καμπο:)
Πράγματι...
Δημοσίευση σχολίου