Να χτίσεις και να σκαλίσεις. Τίποτε άλλο... Το σχόλιο στο χρωστάω μιάς και μ' έβαλες στην περιπέτεια να μάθω πως δουλεύει αυτό το μπλο(γ)κ-ο-σύστημα . Μέχρι στιγμής βέβαια μάλλον τυχαία τα βρίσκω.
michelan,ή και να χεσεις,με το συμπαθειο,αν εισαι ο Κρονος...
dokimi,αυτο μοιαζει με εκδικηση περισσοτερο παρα με δωρο..)))Καλα τα πας,ολοι απο ανιδεοι ξεκιναμε.Πολλοι,παραμενουμε.
κερασια,απο τις αναμνησεις και τις τυψεις της iro*,εδω παρακατω..
Μωρη,αγαπημενη μου,κι εγω.Αλλα αλλοι οχι.
μισιρλου,πολυ σοφα.
Μπιζου μου,τι ξενυχτια εχουμε ριξει μ αυτη την τρελλα..
lady,ναιαιαιαι.Με κανεις περηφανο.
Αγγελε,καλα σε λενε αγγελο.
iro*,και δεν με καλεσες;;;Να σε τσιμπαν οι τυψεις,))Λοιπον,σ'εχω χρεωσει ενα παρτυ για δευτερη τιμωρια.Γιατι την πρωτη την πραγματοποιησα.Εμεινα εκει μετα απο δυο Σαββατοκυριακα,στο ωραιοτερο δωματιο,ως mr & mrs Smith...))
Να προτείνω μερικά ακόμα; Mπορείς να την ακούσεις να ψιθυρίζει ή να την στίψεις να βγάλεις το νόημα. Μπορείς να την μετατρέψεις σε χρυσό, ναι αυτή την απλή πέτρα μπορείς να την φυτέψεις ακόμα. Μάζευα τις πέτρες που μου πέταγαν και σπόρους τις φύτευα να ανθίσουν. Υπάρχει άραγε τίποτα πιό πολύτιμο από μιά πέτρα;
o Κρόνος την κατάπιε σαν το μήλο της Εύας, η Πύρα και ο Δευκαλίωνας την έριχναν πίσω σαν τον κοντορεβιθούλη, η Ελλάδα την έβαζε στην ρίζα της, και η επιστήμη την ψάχνει στο διάστημα για να δώσει λύση στο 'πώς'...
Εκδίκηση εγώ ποτέ, και δεν θαρχίσω με φίλους στα γεράματα. Πάω ψάχνοντας και δοκιμάζω. Άν έλεγα "όφειλα το πρώτο μου σχόλιο στο μπλοκ-ο-σύστημα" μήπως θα το καταλάβαινες αλλιώς;
Μπορείς να τη δέσεις στο λαιμό σου και να αφεθείς να σε παρασύρει στα ρεύματα... Να την έχεις στα νεφρά και να κυλήσει με πόνο. Να την έχεις στην ψυχή και να βουλιάζεις όλο και βαθύτερα... Να είναι ελαφρόπετρα και να ξεπετσιάζεις τις πατούσες μετά από ένα ανέμελο ξυπόλητο καλοκαίρι στα βότσαλα. Έτσι θα κλείσω... Σου πάει καλύτερα Καιρέ μου...
Ακόμη και να χτιστεί ή να σκαλιστεί η πέτρα πάντα θα υπάρχουν βρύα και λειχήνες πρόθυμα. Είναι εύκολο να της δώσεις μορφή αλλά μετά θέλει συντήρηση για να μη γίνει συντρίμια το κτίσμα και χαθεί το σκάλισμα!
Μπορείς να τη βάψεις μπλε και να την πετάξεις στη θάλασσα(μη με ρωτάτε γιατί) ή μαύρη και να τη ρίξεις πίσω σου. Πρόσεξε όμως όταν τη σηκώσεις, γιατί δεν ξέρεις τι κρύβεται από κάτω.
Αν είναι όμορφη την κάνεις και κόσμημα. Αλλά παραμένει πέτρα. Η οπτίκη γωνία καθώς και ή ανάγκη εκείνου που την πιάνει καθορίζει το μέλλον της. Ανθρώπινη ματαιοδοξία με στολίδι το φόβο που κουβαλάμε. Κανείς δεν την ρωτάει την πέτρα.
Ο Ξενωνας ηταν ο "ξενωνας Καζακου", πριν καν φτιαχτει ο "Πυργος Ξενιου".. Κ ημουν η πυργοδεσποινα του το καλοκαιρι του 2001.. Το παρτυ συνεχιζεται στη Νιο!!! Οσοι πιστοι.. κ απιστοι.. :):):):) ****
marado και μαντισσα,αυτο που τρελλαινει τους γυρω ειναι που το καλοκαιρι με ξεκουραζει να κοιμαμαι στις παραλιες με μια πατρα για μαξιλαρι!!Φιλι επισης.
απολλωνια,η οπτικη γωνια ,οπως λες,καθοριζει τη ζωη μας.Αλλα,αν τη ρωτουσες θα σε παιρνανε οι κυριοι με τις ασπρες μπλουζες:))
iro*,την πατησες.Εκεινο το καλοκαιρι δεν ειπες ψεμματα σε μενα.Στον Σωτηρη τον Σορογκα ειπες ψεμματα,που πηρε εκ μερους μου!!!Αλλα,στη Νιο δεν τη γλιτωνεις.Εχω ολοκληρο Δρακο δικο μου:)Στειλον διευθυνση.
candy,το ενα ειναι η Δημητσανα, στην ορεινη Αρκαδια,το αλλο ειναι στην ψυχη του καλου σου..
απειρωτα,και για τα δυο πρεπει να το εχεις ακονισμενο..
Εχω ενα Δρακακι στο σχολειο.. του ταβερνιαρη!! Για τον ιδιο λεμε??? Ξερετε να επιλεγετε παρεες.. ;)Νομιζω οτι θα ειναι ωραιο το παρτυ στη Νιο!!! :):):) Α! ..Mαλλον ο Σωτηρης την πατησε το 2001!! :):) ***
Κοίτα να δεις τώρα το καρμικό του πράγματος: Το πρώτο σου σχόλιο στο blog μου ήταν για τους... Κυλιόμενους Λίθους. Μπαίνω στο δικό σου και βλέπω post για την πέτρα (και ουχί του αναθέματος!) Τι να πω! Πέτρα που κυλά ποτέ δεν χορταριάζει... Like a rolling stone, κατά πώς θα ‘λεγε κι ο Dylan (στη διαφήμιση της Κόκα Κόλα) Καλώς σε βρήκα.
Πολύ ποιητικά την είδατε την πέτρα οι περισσότεροι και επιδείξατε και πίστη στην άφθαρτη φύση της. :-) Ο Σαίξπηρ πάντως έχει άλλη γνώμη όταν τη χρησιμοποιεί ως μέτρο αποτίμησης του ανίκητου και φθοροποιού χρόνου.
Αφού την πέτρα, τον χαλκό, τη στεριά ή την άπλα την υγρή τέτοια στοιχειά τα νικάει η φθορά η ελεεινή, με τέτοια οργή πως μπορεί τ'ωραίο να σταθεί που δεν αντέχει όσο ανθάκια τρυφερά;
iro*,δεν επιλεγω παρεες στα νησια.Καλο ψαρι επιλεγω:))Υπεκφευγεις διευθυνσεως..
Σπυρο,εχουμε την πετριά,γιαυτο..
Βρε αλιεν,αρκει να μην ειναι η μερα που διαπλεουμε τον Ισθμο..
Περαστικε,τα ευθραυστα ειναι πιο γοητευτικα..
aniari,και του σπιτιου του..
Σαν πετρα να κοιμηθεις,νερινα μου.
Κατρουλη,απ τα νεφρα σου να προσεχεις..)))
Αθηναιε,ητανε που την ηθελε αιωνια και αφθαρτη την ομορφια ο Σαικυσπηρος.Οπως και ολες οι αμυαλες ρομαντικες καρδιες των ποιητων.Σαν πετρες ραγισμενες απ τον ερωτα.
Γιαννη,δεν ειναι ο δικος σου γιατι σε επισκεπτομαι τακτικοτατα,παρ ολο που δεν αφηνω ιχνη.Μου ειναι δυσκολο να σχολιασω ποιηση,που δεν την κατεχω παρα μονο τη σεβομαι.Θα ψαξω λοιπον στον περιγυρο.Σ ευχαριστω
Καλώ τον δημοσιογράφο Γιώργο Τετράδη που ξέρω πως θα μπορεί και θα θέλει να κάνει κάτι για αυτήν την ιστορία... http://fakellaki.blogspot.com/ Αν είναι όλα αυτά αλήθεια αγαπητέ Γιώργο,τότε πρέπει να κάνουμε κάτι όλοι...Και πάνω απ' όλα χρειάζεται η ενημέρωση κι ευαισθητοποίηση του πολίτη... Καλή σου μέρα!
ή και να πετρώσεις εντυπωσιαζόμενος από τα δυσμενή που επαναλαμβάνονται με μόνο κοινό τόπο αυτό που κάποιος αποφάσισε να είναι η πέτρα του σκανδάλου...
72 σχόλια:
...και Ζωή επί της Γης
μπορει να δημιουργήσεις,
αν στην Ελληνική Μυθολογία
εντρυφήσεις_
Να χτίσεις και να σκαλίσεις.
Τίποτε άλλο...
Το σχόλιο στο χρωστάω μιάς και μ' έβαλες στην περιπέτεια να μάθω πως δουλεύει αυτό το μπλο(γ)κ-ο-σύστημα .
Μέχρι στιγμής βέβαια μάλλον τυχαία τα βρίσκω.
Και να ανάψεις φωτιά.
Από που η φωτογραφία;
Διαλέγω τα καλά παρακαλώ.
Μπορει να κυλαει ή να χορταριαζει.
ψαλίδι, χαρτί ;)
Είναι ζήτημα διαχείρισης...;)
Μπορείς να αγαπήσεις ή να αγαπήσεις πολύ.
Δεν μπορείς;
0:/
Δημητσανα!!!!! Το καλυτερο καλοκαιρι της ζωης μου.. 2001!! Κ μαλιστα κρατουσα τον ξενωνα που θελατε να μεινετε καιρε μου κ σας ειχα πει οτι δεν εχει δωματιο... Ψεμματα ειχα πει, απλως καναμε ενα παρτυ για τα γενεθλια μου.. Ακομα εχω τυψεις.. Ουφ, το ειπα!!!
Συγγνωμηηηηηηηηηηηη!!! ***
ΝΑ πετάξεις... να συνθλίψεις με το χέρι(της ψυχής σου)...αλλά μπορεί να σε πάρουν και με....
:)
μπορείς να την ανοίξεις και να μπεις μέσα.
μαρινέλλα.
michelan,ή και να χεσεις,με το συμπαθειο,αν εισαι ο Κρονος...
dokimi,αυτο μοιαζει με εκδικηση περισσοτερο παρα με δωρο..)))Καλα τα πας,ολοι απο ανιδεοι ξεκιναμε.Πολλοι,παραμενουμε.
κερασια,απο τις αναμνησεις και τις τυψεις της iro*,εδω παρακατω..
Μωρη,αγαπημενη μου,κι εγω.Αλλα αλλοι οχι.
μισιρλου,πολυ σοφα.
Μπιζου μου,τι ξενυχτια εχουμε ριξει μ αυτη την τρελλα..
lady,ναιαιαιαι.Με κανεις περηφανο.
Αγγελε,καλα σε λενε αγγελο.
iro*,και δεν με καλεσες;;;Να σε τσιμπαν οι τυψεις,))Λοιπον,σ'εχω χρεωσει ενα παρτυ για δευτερη τιμωρια.Γιατι την πρωτη την πραγματοποιησα.Εμεινα εκει μετα απο δυο Σαββατοκυριακα,στο ωραιοτερο δωματιο,ως mr & mrs Smith...))
Την τέχνη ξέρει το κυκλάμινο
narita,τα γιαουρτια ειναι πιο επικινδυνα.))
lazinio,κορυφαιο!
Κωστα,κοψε κατι,γιατι θα μας παρουν με τις πετρες,που λειε και η narita.
diavoliko,με εχεις αφησει αφωνο να κοιταζω την αληθεια σου.
Να ανέβεις στη σκηνή και να τραγουδήσεις
:)
Άνοιξε πέτρα...
για τα σημερινα "καθιστοζωα" το αποτελεσμα εξαρταται απο την πετρα ,οχι το χερι.
Η φωτό τέλεια...Κάτι τέτοια βλέπω και λέω "πού ζω η δύστυχη".
Να προτείνω μερικά ακόμα;
Mπορείς να την ακούσεις να ψιθυρίζει ή να την στίψεις να βγάλεις το νόημα. Μπορείς να την μετατρέψεις σε χρυσό, ναι αυτή την απλή πέτρα μπορείς να την φυτέψεις ακόμα.
Μάζευα τις πέτρες που μου πέταγαν και σπόρους τις φύτευα να ανθίσουν.
Υπάρχει άραγε τίποτα πιό πολύτιμο από μιά πέτρα;
o Κρόνος την κατάπιε σαν το μήλο της Εύας,
η Πύρα και ο Δευκαλίωνας την έριχναν πίσω σαν τον κοντορεβιθούλη,
η Ελλάδα την έβαζε στην ρίζα της,
και η επιστήμη την ψάχνει στο διάστημα για να δώσει λύση στο 'πώς'...
Εκδίκηση εγώ ποτέ, και δεν θαρχίσω με φίλους στα γεράματα.
Πάω ψάχνοντας και δοκιμάζω.
Άν έλεγα "όφειλα το πρώτο μου σχόλιο στο μπλοκ-ο-σύστημα" μήπως θα το καταλάβαινες αλλιώς;
Μπορείς να χαλάσεις και να δημιουργήσεις.
Πέτρινα χρόνια
σε μαρμαρένια αλώνια
Μέριασε βράχε να διαβώ
τον πρώτο λίθο να δεχθώ
dokimi0407,cool down.Καταλαβαμε.Εδω ειναι το σπιτι και του χιουμορ.Και σ ευχαριστουμε.))
Μπορείς να τη δέσεις στο λαιμό σου και να αφεθείς να σε παρασύρει στα ρεύματα... Να την έχεις στα νεφρά και να κυλήσει με πόνο. Να την έχεις στην ψυχή και να βουλιάζεις όλο και βαθύτερα... Να είναι ελαφρόπετρα και να ξεπετσιάζεις τις πατούσες μετά από ένα ανέμελο ξυπόλητο καλοκαίρι στα βότσαλα. Έτσι θα κλείσω... Σου πάει καλύτερα Καιρέ μου...
Με κάνατε να χαμογελάσω και το χριαζόμουν. Να'σται καλά.
Τι κοινό έχει η πέτρα και ο άνθρωπος; Καλησπέρα σας. Μ' αρέσουν οι εικόνες σας.
... τού ήλιου πετριές; ;-)
Να φωτογραφισεις και να δημιουργησεις...
Ακόμη και να χτιστεί ή να σκαλιστεί η πέτρα πάντα θα υπάρχουν βρύα και λειχήνες πρόθυμα. Είναι εύκολο να της δώσεις μορφή αλλά μετά θέλει συντήρηση για να μη γίνει συντρίμια το κτίσμα και χαθεί το σκάλισμα!
aa-duck,πολυ πετυχημενη παρεμβαση,μακαρι να την ευχαριστηθηκαν κι αλλοι.
kyriaz,για καλο σκοπο..
fuzzy,μαλλον απο το τσιμεντο..
demonia,ζεις σε μια ομορφη χωρα,με απογονους ομορφων παππουδων.Και γιαγιαδων,για να μη φωναζουν οι φανατικοι...
Ελληνιδα,δυο πετρες:))
michelan,εξαιρετικο.
Δοκιμη ξεδοκιμη,αν δεν εισαι η κοκκινη Ιωνια να μη με λενε Καιρο..
Δειμο,περιεκτικοτατος.
Κωστα,ειναι σκληρες οι ατιμες.Απ εξω.
Ελικα,οποια πετρα κι αν σηκωσεις:)))
industrial,ελαφροπετρα;Ελαφρομυαλος θες να πεις..
siddhartha,σοφε μου φιλε,σου παει να χαμογελας.
Λεια,κοινο τοπο:))Σ ευχαριστω.
dodo,δικες μας πετριές..
Κωστα,στη Μανη περισσευει μονο το μπλε του ουρανου.
aki,να μπορουσαμε διαρκως,ε;
Σας περιμενω στο νησι!! Κ εδω καλα παμε απο πετρα..:):):) Καλο βραδυ!!
***
Μπορείς να τη βάψεις μπλε και να την πετάξεις στη θάλασσα(μη με ρωτάτε γιατί) ή μαύρη και να τη ρίξεις πίσω σου. Πρόσεξε όμως όταν τη σηκώσεις, γιατί δεν ξέρεις τι κρύβεται από κάτω.
Τα σέβη μου.
iro*,απο παρτυ πατε καλα;Just name the island για να εξασφαλισω καταλυμα...
Sunday,συνηθως σκορπιοι.Αλλα και Αιγοκεροι.
για την πέτρα το είπα, ώμην :( συγν
Μπορώ να γίνω λιγάκι πεζή?
Μπορω.
Χμ! μ'αρέσει πολύ στο μπαλκόνι(η πέτρα) περασμένη με βερνίκι για να μην κολλάνε στα πόδια σκόνες.
2σχ2,τοποθετησες τον σημαντικοτερο λιθο στα θετικα.
aa-duck,εγω ειπα οτι ηταν πολυ πετυχημενο το κλιπακι με τους Stones,που εβαλες.Γιατι συγνωμη;;;)))
βατραχω μου,νωρις νωρις σημερα.Ειπαμε πεζη,οχι και ξυπολυτη:))
Εγώ δεν κάθομαι να ξανακάνω τη λάντζα απόψε, φεύγω, τα κλειδια είναι πάνω στο bar! Καλό βράδυ, καλή συνέχεια! Πάω για πατσά! :)
αν και δουλεύω πρωί αύριο δεν κοιμάμαι γιατί...μαγείρευα.
πάω να σβήσω τώρα.
φέρτε μου νερό
να ξεδιψάσω
και μια πέτρα
για να ξαποστάσω...
ωραίο μαξιλάρι...
τσίμπα κι 1 φιλάκι!
Ποιος ήταν αυτός ο περίφημος ξενώνας, αν επιτρέπετε; Μήπως ο "Πύργος Ξενιού";
Αν είναι όμορφη την κάνεις και κόσμημα. Αλλά παραμένει πέτρα.
Η οπτίκη γωνία καθώς και ή ανάγκη εκείνου που την πιάνει καθορίζει το μέλλον της.
Ανθρώπινη ματαιοδοξία με στολίδι το φόβο που κουβαλάμε.
Κανείς δεν την ρωτάει την πέτρα.
(ναι το βάρυνα....)
Καλό μεσημέρι
Ο Ξενωνας ηταν ο "ξενωνας Καζακου", πριν καν φτιαχτει ο "Πυργος Ξενιου".. Κ ημουν η πυργοδεσποινα του το καλοκαιρι του 2001.. Το παρτυ συνεχιζεται στη Νιο!!! Οσοι πιστοι.. κ απιστοι..
:):):):)
****
Που βρίσκεται αυτό το μέρος;Πες μου για να μπορέσω να το χτισω,να το φυλακίσω, και να το σκαλίσω μέσα μου.
Όπως και το μαχαίρι. Κόβει ψωμί, κόβει και λαρύγγι.
marado και μαντισσα,αυτο που τρελλαινει τους γυρω ειναι που το καλοκαιρι με ξεκουραζει να κοιμαμαι στις παραλιες με μια πατρα για μαξιλαρι!!Φιλι επισης.
απολλωνια,η οπτικη γωνια ,οπως λες,καθοριζει τη ζωη μας.Αλλα,αν τη ρωτουσες θα σε παιρνανε οι κυριοι με τις ασπρες μπλουζες:))
iro*,την πατησες.Εκεινο το καλοκαιρι δεν ειπες ψεμματα σε μενα.Στον Σωτηρη τον Σορογκα ειπες ψεμματα,που πηρε εκ μερους μου!!!Αλλα,στη Νιο δεν τη γλιτωνεις.Εχω ολοκληρο Δρακο δικο μου:)Στειλον διευθυνση.
candy,το ενα ειναι η Δημητσανα, στην ορεινη Αρκαδια,το αλλο ειναι στην ψυχη του καλου σου..
απειρωτα,και για τα δυο πρεπει να το εχεις ακονισμενο..
όμορφα και τα δύο
Ευχαριστώ για τις λέξεις σου
Νομίζω οτι το θέμα μου δεν είναι στο οτι τη ρωτάω, αλλά στο ότι μου απαντάει.....
χεχε!
(ναι, έχεις δίκιο το άπλωσα το θέμα, όπως πάντα)
candy:)))
απολλωνια,ωχ,ωχ,ωχ,πλησιαζουν οι κυριοι:))Και απλωσου ελευθερα.
Κωστα,σωστα,ραγιζει,αλλα ραγιζει και καρδιες.
Εχω ενα Δρακακι στο σχολειο.. του ταβερνιαρη!! Για τον ιδιο λεμε???
Ξερετε να επιλεγετε παρεες.. ;)Νομιζω οτι θα ειναι ωραιο το παρτυ στη Νιο!!! :):):)
Α! ..Mαλλον ο Σωτηρης την πατησε το 2001!! :):)
***
Κοίτα να δεις τώρα το καρμικό του πράγματος: Το πρώτο σου σχόλιο στο blog μου ήταν για τους... Κυλιόμενους Λίθους. Μπαίνω στο δικό σου και βλέπω post για την πέτρα (και ουχί του αναθέματος!)
Τι να πω!
Πέτρα που κυλά ποτέ δεν χορταριάζει...
Like a rolling stone, κατά πώς θα ‘λεγε κι ο Dylan (στη διαφήμιση της Κόκα Κόλα)
Καλώς σε βρήκα.
πέτρα να δέσεις στον καημό
να τον φουντάρεις στον Ισθμό
πέτρα στα βασανά σου
να μένουν μακριά σου!
Αλιενοφιλί!
Δεν είναι τόσο ανθεκτική όσο φαίνεται.
Κανείς δε νοιάζεται για καμία πέτρα εκτός αν είναι πολύτιμη,αρχαία ή σκαλισμένη από τα χέρια του.
Παιδιόθεν
Καλό σας βράδυ
Δεν έχω τι να πω, τα πατε όλα εδώ μέσα. Κάνω την καρδιά μου πέτρα..
Πολύ ποιητικά την είδατε την πέτρα οι περισσότεροι και επιδείξατε και πίστη στην άφθαρτη φύση της. :-) Ο Σαίξπηρ πάντως έχει άλλη γνώμη όταν τη χρησιμοποιεί ως μέτρο αποτίμησης του ανίκητου και φθοροποιού χρόνου.
Αφού την πέτρα, τον χαλκό, τη στεριά ή την άπλα την υγρή
τέτοια στοιχειά τα νικάει η φθορά η ελεεινή,
με τέτοια οργή πως μπορεί τ'ωραίο να σταθεί
που δεν αντέχει όσο ανθάκια τρυφερά;
Έλα ντε.
Δεν θυμαμαι άλλο απ'έξω.
Ναι, αλλά ο Shakespeare έγραψε για τον έρωτα, το "ωραίο". Και μόνο απέναντι σε αυτόν δεν στάθηκε κυνικός... Κάτι λέει αυτό,ε;
Θα με κάνετε να σηκωθώ για να αναζητήσω τη μετάφραση του Ρώτα. :-)
Όχι στο συγκεκριμένο σονέτο δεν είναι ο έρωτας που νικάει το χρόνο αλλά η πένα του ποιητή.
Κανένας δεν μπορεί το θαύμα αυτό να κάνει ( να νικήσει το χρόνο)
πάντα να λάμπει η αγάπη μου στο μαύρο το μελάνι
Ή κάπως έτσι.
σε αγαπημένο τρυφερό μπλογκ σε περιμένουν φωτο από αγαπημένο τόπο με αφιέρωση...
κάνε τον κόπο και ψάξε...
iro*,δεν επιλεγω παρεες στα νησια.Καλο ψαρι επιλεγω:))Υπεκφευγεις διευθυνσεως..
Σπυρο,εχουμε την πετριά,γιαυτο..
Βρε αλιεν,αρκει να μην ειναι η μερα που διαπλεουμε τον Ισθμο..
Περαστικε,τα ευθραυστα ειναι πιο γοητευτικα..
aniari,και του σπιτιου του..
Σαν πετρα να κοιμηθεις,νερινα μου.
Κατρουλη,απ τα νεφρα σου να προσεχεις..)))
Αθηναιε,ητανε που την ηθελε αιωνια και αφθαρτη την ομορφια ο Σαικυσπηρος.Οπως και ολες οι αμυαλες ρομαντικες καρδιες των ποιητων.Σαν πετρες ραγισμενες απ τον ερωτα.
industrial,κατι λεει γιαυτον.Αλλα,ετσι κανουν ολες,ε;...
Αθηναιε,ετσι το λεει ο ποιητης.Σαν λυση πεισματικη κι απελπισιας για το φθαρτο.
Γιαννη,δεν ειναι ο δικος σου γιατι σε επισκεπτομαι τακτικοτατα,παρ ολο που δεν αφηνω ιχνη.Μου ειναι δυσκολο να σχολιασω ποιηση,που δεν την κατεχω παρα μονο τη σεβομαι.Θα ψαξω λοιπον στον περιγυρο.Σ ευχαριστω
Η just me!!Επρεπε να το καταλαβω.Τι συγκινητικος ανθρωπος μεσα στη σεμνοτητα της.Ευχαριστηθηκες τουλαχιστον εκει καλη μου;
Κάτι λέει, Καιρέ. Ακόμα κι εγώ το διαισθάνομαι. Χιχι... Καλημέρα!!!
Καλώ τον δημοσιογράφο Γιώργο Τετράδη που ξέρω πως θα μπορεί και θα θέλει να κάνει κάτι για αυτήν την ιστορία...
http://fakellaki.blogspot.com/
Αν είναι όλα αυτά αλήθεια αγαπητέ Γιώργο,τότε πρέπει να κάνουμε κάτι όλοι...Και πάνω απ' όλα χρειάζεται η ενημέρωση κι ευαισθητοποίηση του πολίτη...
Καλή σου μέρα!
Ρωτωντας πας στη Νιο!! :):)
..Κ αν τα βρεις σκουρα, δεχομαστε κ παραγγελιες μεσω mail!! (για καμια σφυριδα, κανενα ροφουδακι βρε παιδι!!)
Αναμενουμε!!***
Καλημέρα :)
Τώρα που σας ανακάλυψα και εδώ (έστω και με πεντάμηνη καθυστέρηση), αγαπητέ Καιρέ, θα τα λέμε συχνά. Ελπίζω.
ή και να πετρώσεις εντυπωσιαζόμενος από τα δυσμενή που επαναλαμβάνονται με μόνο κοινό τόπο αυτό που κάποιος αποφάσισε να είναι η πέτρα του σκανδάλου...
αλλά μάζευε κι ας είναι και χαλίκια...
άμα λάχει, σφεντόνα.
ε;
μάτσι!
industrial,καλημερα:)
μαντη,τα διαβασα και κινουνται σε επιπεδο δικαιοσυνης.Γραψε μου στο mail.
iro* και με χταποδακι βολευομαι.Θα τα πουμε ελπιζω.
Χρηστο,καλως αλληλωσορισαμε..
ντεφι,προτιμω παντα το δρομο της ειρηνης
Δημοσίευση σχολίου