Μια ζωή τα πάθη Του θα περνάμε. Και όταν πάμε να διαμαρτυρηθούμε ή να κάνουμε ένα κίνημα οι Ρωμαίοι-ΜΑΤ θα μας βάζουν μέσα στην ομίχλη των δακρυγόνων το δικό τους ακάνθινο στεφάνι, θα μας μαστιγώνουν με σφαίρες πλαστικές και κλομπς.
Πάντως κανένα ξύλο δε μοιάζει με άλλο ξύλο. Μπορεί να γίνει στάχτες και κάρβουνα, μπορεί και εικόνισμα. Κατά ένα περίεργο τρόπο μας απασχολούν στο τέλος τα αποκαϊδια...σε κάθε περίπτωση!
siddhartha,ισα ισα,εσυ ξερεις την αεναη κινηση θανατος-ανασταση.Καλη επανασταση λοιπον
βατραχω μου,μια χαρα,μια λυπη,ετσι εχει ποικιλια η ζωη.
herinna μου,εμενα δεν μου λειπει καθολου καμμία θρησκεια.Ειμαι απολυτως αθεος.Γιαυτο κατανοω ολους αυτους που εχουν αναγκη να πιστευουν.Και συμμετεχω στις ιεροτελεστιες τους ευχαριστως και με σεβασμο.
34 σχόλια:
Καλή Ανάσταση, Καιρέ. Αλλά αργεί, αργεί...
Μια ζωή τα πάθη Του θα περνάμε. Και όταν πάμε να διαμαρτυρηθούμε ή να κάνουμε ένα κίνημα οι Ρωμαίοι-ΜΑΤ θα μας βάζουν μέσα στην ομίχλη των δακρυγόνων το δικό τους ακάνθινο στεφάνι, θα μας μαστιγώνουν με σφαίρες πλαστικές και κλομπς.
Μη σας πω και μεθαύριον που υποτίθεται ότι ανασταίνεται κιόλας...
Αλλά να σας πω κάτι κ.Καιρέ...Ωραίες οι εικόνες και τα εύστοχα σας σχόλια αλλά εκείνα τα χορταστικά κείμενα αρχίζουν να μου λείπουν!
Πάντως κανένα ξύλο δε μοιάζει με άλλο ξύλο. Μπορεί να γίνει στάχτες και κάρβουνα, μπορεί και εικόνισμα. Κατά ένα περίεργο τρόπο μας απασχολούν στο τέλος τα αποκαϊδια...σε κάθε περίπτωση!
Όπου δεν πίπτει λόγος,
πίπτει ράβδος...
ποιός φέρει τον ορθό λόγο
είναι το ζητούμενο...
και ο δικός του λόγος
όσα πάθη και αν πάθει
είναι αυτός που θα διδάξει..
κιόλας;
Και μη εισενέγκης ημας εις ξυλοδαρμόν, αλλά ρυσαι ημας από του αστυνομικού!
Ειρήνη ημίν (με ήτα)...
Όπως έλεγε και η Σωτηρία Μπέλλου:
"Θα έρθει και για μας μια Κυριακή"
;-) Καλή ανάσταση σε όλους
Πάει στοίχημα; Και του χρόνου Μεγ. Πέμπτη το ίδιο θα θέλετε να βάλετε...
Ο καιρός πάντως θα είναι καλός στην Ανάσταση...
ο:-)
τρώνε ξύλο, για να μη μείνουν κούτσουρα. Από τα κούτσουρα..
Τί βαράς ρε!!!
Και τώρα ας αναμετρηθούμε με το Θάνατο.
Οι πιστοί του Πολύδωρα κρεμάνε γκλοπ στο λαιμό αντί σταυρό...
Άντε και καλά κρασιά
Σήμερον κρεμάται επι ροπάλου
Προσδοκώ ανάσταση νεκρών*. Καλή ανάσταση σε όλους.
*Ελληνική παιδεία
ένας καιρός χίλιες διαθέσεις
μια φωτογραφία χίλιες θέσεις ;)
αι γεννεαί αι σπάσε
μακάρι να βρουν τη διαφορά,
όσο χρόνο και να πάρει
respects
Καλή Ανάσταση
Πολύ εύστοχη η φωτό, ακόμα πιο εύστοχα τα σχόλια (ή σχολεία;)
Βλέπω τον τίτλο γαληνεύει η ψυχή μου. Ανοίγει η φωτογραφία, μου γαμάς τα νεύρα. Γιατί καλέ μου άνθρωπε;
Δυστυχώς όχι μόνον σήμερον. Κάθε μέρα...
πάλι ε; Χμ!
το ξέρεις κι εσύ ε;
το θέμα είναι πόσο γράφει μέσα μας;
Κόβω κι εγώ το κεφάλι μου, πως σε σένα έχει κάνει καλό τατουαζ αυτή η θυσία, το αισθάνομαι... να το κόψω;
Πάλι την φωτογραφία μου έβαλες? Τσ τσ τσ
και μεις που υπό "ξύλου" κρεμαστήκαμε... ελπίζουμε!!!
:)
επι ξυλου κρεμαμενοι κατα βαθος ολοι...
Σημερον κρεμαται επι ξυλου...
...για να φάνε ξύλο, για ένα πήδημα του ψύλλου...!
Μωρέ άμα ήταν να αναστηθεί ποτέ η δύσμοοιρη, ας την κρεμάγαμε, αλλά......
Καλή Ανάσταση σας εύχομαι κι εγώ από τα ξένα, αν και με τέτοιο όνομα το να μιλάω για ανάσταση είναι κάπως χαζό, και να 'σται πάντα καλά.
Ίσως είναι καιρός να πενθήσουμε...
Εγώ γιατί ποτέ δεν είμαι έτοιμη?
Ώρες ώρες μου λείπει η θρησκεία ρε γαμώτο. Μου λείπει το νόημα της...υπέρβασης.
τιποτα,δεν ειναι μια.Εκει την πατανε ολοι.Καλη ανασταση
δειμο.κι εμεις εκει.Καλη ανασταση
demonia,καθε μερα.Τα κειμενα τα φλαω για τα σχολια,εδω.
2σχ2,εξειρετικα ενδιαφερουσα οπτικη!!
michelan,εν αρχη ην ο λογος.Αλλα,εχει μεινει στην αρχη
κροτ,πως παρναει ο Κρονος.))
paolo,αμην..
dodo,και υμιν
ελικα,καθε τρεις και δυο ερχεται,αλλα δε μας φτανει.Καλη ανασταση
so far,εχει πολλα βελη η φαρετρα μου..)))
Αγγελε,στο υποσχομαι,θα ειμαι..
κατρουλη,στο ξυλο ωριμαζεις
σχολιαστη,για το καλο σου...!!
lazinio,οσο ζουμε ειμαστε νικητες.
διαβολικον,αυτη ειναι η σωστη ευχη.)))
μιχαλακη,ραβδου και συναφων εξαρτηματων
σεξπυρ,καρες γεσομεθα
aa-duck,καλη ανασταση παλι..
εξοριστε,απλη τροφη για σκεψη
μωρη αγαπημενη μου.Εμενα οταν με γαμουνε,με το συμπαθειο, το φχαριστιεμαι..
νικο,ναι,καθε μερα
ανδρομεδα,και που σαι ακομα
μαντισσα,να το κοψεις.Τα εχω αγγιξει.
ιστορια,σε κολακευει στο προφιλ..
kyriayf,σε νεο ξυλο...
fuzzy,ααακριβως
harri,για ψυλου πηδημα.Γιατι τι αλλο ποναει ενιοτε..
siddhartha,ισα ισα,εσυ ξερεις την αεναη κινηση θανατος-ανασταση.Καλη επανασταση λοιπον
βατραχω μου,μια χαρα,μια λυπη,ετσι εχει ποικιλια η ζωη.
herinna μου,εμενα δεν μου λειπει καθολου καμμία θρησκεια.Ειμαι απολυτως αθεος.Γιαυτο κατανοω ολους αυτους που εχουν αναγκη να πιστευουν.Και συμμετεχω στις ιεροτελεστιες τους ευχαριστως και με σεβασμο.
Δημοσίευση σχολίου