Την Άνοιξη μακριά σου είχα βρεθεί Κι ο Απρίλης ρούχα πλουμιστά φορούσε Η νιότη γέμιζε το κάθετί Κι ο Κρόνος ο βαρύς χασκογελούσε
[...]
Δεν θαύμαζα τα κρίνα τα λευκά Τα ρόδα και τα θέλγητρα της φύσης Γιατί όλα τούτα έμοιαζαν πλαστά Αντιγραφα, φτηνές απομιμήσεις.
Για μένα ήταν χειμώνας μακριά σου Κι ο κόσμος όλος ήταν σαν σκιά σου.
Μα δεν είναι υπέροχο;
Η μετάφραση του σονέτου 98 του Σαίξπηρ ανήκε στον μπλόγκερ cyrusgeo ο οποίος την έκανε στα πλαίσια της Β' Μεταφραστικής Ιστοσυνάντησης. Αυτές τις μέρες, λαμβάνει χώρα και η τρίτη. Ω καιρέ, ελπίζω να δικαιολογήσετε τη διαφήμιση μέσω τους μπλογκ σας.
ο Αγ. Γεώργιος δεν είναι αυτός καβάλα στο άλογο που σκοτώνει το lacoste??
το ξέρεις ότι αν δεν πιστεύεις σε Θεούς και Δαίμονες, αγίους και αγρίους, και παρόλα αυτά γιορτάζεις, πρέπει να πληρώσεις στην αρχιεπισκοπή για τα πνευματικά δικαιώματα??
Ευχές δεν θα ξαναπώ, κουραστική η επανάληψη... Θα κουνήσω όμως το κεφάλι μου μουρμουρίζοντας "τς, τς, παπαρούνες πόσταρε ο Καιρός σε τέτοιους καιρούς χαλεπούς..." :pppp (δεν στα πα Καιρέ, σκασιαρχείο σήμερα, άδικα η πρώιμη Δευτεριάτικη κατάθλιψη χθες βράδυ! Να η άνοιξη, στα σκασιαρχεία την μυρίζεσαι πριν από οπουδήποτε αλλού!) Τις πιο ηλιόλουστες καλημέρες!
michelan,σ ευχαριστω πολυ για τις ευχες,αλλα,σ ευχαριστω πιο πολυ για κατι πιο πολυτιμο.Δεν φανταζομουνα ποτε,οτι θα καλλιεργουσαμε ετσι μια επαφη,που θα θυμασαι οτι ξεκινησε απο τετοια συγκρουση μεταξυ μας,στα ορια του αει σιχτιρ.Αυτο ειναι το καλυτερο δωρο και για τους δυο.
Αθηναιε,με αφηνεις αφωνο.Βλεπω,οτι δεν εισαι μονο καλος επιλογεας εδεσματων του σωματος,αλλα και της ψυχης.Σ ευχαριστω πολυ,και προς εκπληξη σου,αν και νοιωθω μια ανημπορια μπροστα στην ποιηση,εχω παρακολουθησει τη μεταφραστικη αυτη ιστοσυναντηση,σαν περιεργος ιστοναυτης,που ειμαι.Και οι ιστοσελιδες ειναι για να διακινουνται βεβαια,επομενως,εγω σε ευχαριστω.
giftaki σημαινει και δωρακι,ε;:)
dimitri,ειμαστε ασφαλεις οσο δεν πιανει τον πλαστη...Να εισαι καλα,με ευχαριστιες.Και εν αναμονη του καταρρακτεος.Μην ταξεις του αγιου κερι...
zaphod,μας ξεσηκωσε..
lyntzo,παραπεμπει σε προηγουμενο ποστ,συμφωνα με το οποιο πρεπει να σκυψεις για να δεις την ομορφια του κοσμου..
dodo μου, σ ευχαριστω πολυ,οσο θα ζωγραφιζεις ειμαι εξασφαλισμενος:))
δειμο,αυτη ηταν η μονιμη επωδος του πεθερου μου,που λατρευε τα λουλουδια.
Χρόνια Πολλά το στανιό μου αγαπημένεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!! Με το ποστ σου αυτό, θες να τονίσεις άραγε το μέγιστο πρόβλημα της αλλαγής του κλίματος ή κάτι άλλο; Κάνω τον κινέζο και σου λέω και πάλι χρόνια πολλά σου δίνω φιλιά και δε λέω τίποτα άλλο γιατί σήμερα ό,τι και να πω, δε με καταλαβαίνει κανείς, οπότε γιατί να σε κουράζω; Μάκια σου!!!!!
industrial,η επαναληψη ειναι μητερα της μαθησης:))
ραμαν,χαρη,η απλοχερη.Να σαι καλα.
μαντη,θα σε ζηλευε επικινδυνα ο συνωνοματος σου ποιητης.Χαιρε.:))
εξοριστε μου,σ ευχαριστω,επιθυμω καθαρους ανθρωπους να συναγελαζομαι.
krot,ενα απ ολα να μου μεινει θα σου ειμαι ευγνωμων.
ion,με γλιτωσες απο το μετρημα και με τσακισες στον επιλογο!Γιατι "κυριε",πουλακι μου.Σε εχω βρισει εγω ποτε;Και γιατι δεξια.Δεξια πανε οι ασχετοι με 60 και τα λεωφορεια:)))
Μωρη κωλογρια,με το ποστ αυτο θελω να επισημανω ενα θεμα,που μου εχει γινει εμμονη:την αξια της καλλιεργειας της πατατας στην αναπτυξη της αεροποριας.Ειμαι σιγουρος,οτι μονο εσυ μπορεις να πιασεις το βαθος του.Κι αμα το πιασεις #@@%%$#& μας.Σε φιλω πολυ:)))))
Γιαννη,δεν το ηξερα αυτο το καταπληκτικο.Τι ωραιο δωρο!!Σ ευχαριστω
απολλωνια,και τα του λιοπυριου ακομα πιο μεθυστικα,κορη του θεου μας.:)))
Χρόνια Πολλά, Χρόνια με Υγεία, Χρόνια Δημιουργικά, Χρόνια με Σοφία, Χρόνια Ευτυχισμένα για σένα και τους αγαπημένους σου. Με χρώματα πολλά και πάντα με υπομονή για να μοιράζεσαι σοφία, γνώσεις και ......φωτογραφίες!
(Μη με ρωτήσετε γιατί το συγκεκριμένο τραγούδι, αφού δεν γνωρίζω τον ενδυματολογικό σας κώδικα, και το μπλογκ σας, εκτός από το φόντο, είναι εξαιρετικά φωτεινό και καθόλου μαύρο. Για κάποιο λόγο, πάντως, μου φαίνεται δεν είναι άσχετο)
Θα έκανα τώρα ένα copy paste 100 φορές το χθεσινό σχόλιο αλλά έχε χάρη που πιστεύω πως η επανάληψη είναι για αυτούς που δεν θέλουν να μάθουν (και βαριέμαι τα copy paste). Για αυτό Καιρέ να σου πω ότι και σήμερα σου εύχομαι υγεία, ευτυχία και να πλαισιώνεσαι από αυτούς που αγαπάς -σαν ολάνθιστοι κήποι να είστε- και εύχομαι να λάβει χώρα καμία φοβερή συγκέντρωση για τη γιορτή σου. Τώρα το εμπέδωσες ή να σου κάνω και καντάδα Κερκυραϊκή;;; :pppppppppppp
Να ευχαριστήσω άραγε περισσότερο την άνοιξη υπό τον απαράδεκτο νέον φωτισμό του εσωτερικού γραφείου ή τον Θεό που μαζί μ' αυτή προέβλεψε και τετραήμερο για μας τους ανήλιαγους;
Άιντε να ξεχυθούμε σε καμιά εξοχή, δεν κρατιόμαστε!
Χρόνια πολλά και καλά! Επειδή είσαι ταξιδιάρικο πουλί σου στέλνω το "ταξιδιάρικο" του Δουρδουμπάκη να χαϊδέψει σαν αεράκι αυτές τις υπέροχες κατακόκκινες παπαρούνες και όλα τα άλλα ελληνικά τοπία που σιγά-σιγά θα αφήνεις να περνάνε μπροστά από τα μάτια μας! :)
Nτέμης: Ο Μάης φέρνει τη χαρά και ο Απρίλης τα λουλούδια.. Χο Χο Χο: Κράτα εσύ τα λουλούδια να κρατήσω εγώ το Μάη τη χαρά! Φήμες που θέλουν το Τζίγκερ να είπε απ' τον Άρη: Εδώ ο κόσμος χάνεται και ο Μουνιόθ χτενίζεται, ελέγχονται ως ακριβείς. Χρόνια καλά με υγεία και όνειρα!
Πανδαισία φωτεινών χρωμάτων! Χρόνια πολλά και-. Συμπλήρωσε μόνος σου τα χρωματικά επίθετα που θα ήθελες να φωτίζουν τα χρόνια σου! Να είμαστε καλά και να τά λέμε.
νικο,αυτη η υπομονη κινειται συνηθως στο κοκκινο..
Κωστα,γαι να γυρισει ο ηλιος θελει δουλεια πολυ.
2σχ2,δεν ειμαι σιγουρος οτι ο ανθρωπος ειναι ικανος να τα βαλει με το περιβαλλον σε τετοιο επιπεδο..
demonia,θυμιζει Ολλανδια,αλλα και Συκιωνα..
just you,με αφησες αφωνο.Γιατι το τραγουδι,αν εξαιρεσεις τις θρησκευτικες του παραμετρους,με εκφραζει απολυτως.Σ ευχαριστω πολυ:))
industrial,η κανταδα ειναι αντρικη δουλεια.Κατσε στο μπαλκονι λοιπον και ακου: απο τ αστερια σ'ουρανε σου λειπει ενα ζευγαρι και ρωτησε με να σου ειπω ποια κλεφτρα στο χει παρει.
fishlover,αλλα μονο οι Ελληνες τις τιμουσαν με θυσιες..
diavolikon,να ζησεις σαν τα ψηλα βουνα
ladychill,να ευχαριστησεις την Ανοιξη μεσα σου
iro*,κιτρινες;:)))
κερασια μου ανθισμενη,σ ευχαριστω πολυ για το ταξειδιαρικο δωρο.
ανεμοδαρμενη,επισης κυρια μου..
aa-duck,i'm killing him but he's becoming a ralph lauren..
περαστικε,ολα δικα σου.
Τασο,σ ευχαριστω πολυ:)
rosa,αυτο ακριβως σου ευχομαι καλη μου
indicte,χρονια καλα
sofi,επισης σου
paolo,Περαια μου Περαια μου..:))
fuzzy,ομορφη ευχη λουλουδοβομβιστη μου..
βατραχω,ψοφας για μπλα μπλα γαμω τη νυχτα μου..:)))
kira,μεσα μου εναλλασσεται η γαληνη με την τρικυμια και μακαρι να πεθανω ετσι.:))
lyntzo,σσσσστ,με δινεις ρε συ;
sunday,ζησε Μαη μου..
padrazo,δασκαλε των παιδιων,σ ευχαριστω για τη διδαχη της Κυριακουλας.Αλλα,σ ευχαριστω πιο πολυ,που ηρθες.
arkin,τι εγινε με τις φωτογραφιες.Σβυνονται ακομα;Χρονια σου καλα..
savra,επιστροφες της εφοριας εννοουν οι Εγγλεζοι..:)
Αααααχ, τι καλά...!!!!! Μεταμεσονύκτια διαδικτυακή καντάδα για την αφεντιά μου!!!! Για αυτό καιρέ με συγκινείς, γιατί ξέρεις το πότε, το πώς και γιατί τα χρώματά σου περνάνε και μέσα από καλώδια!!!!! Thanx! Φιλιά.
βασικά ελπίζω να έχω μόνο εγώ το πρόβλημα, αλλά εδώ και μερικές μέρες η φωτογραφία του post "Κάθαρση" έχει εξαφανιστεί και στη θέση της βγάζει το μήνυμα "Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket". Όταν σου έστειλα το σχόλιο είχε εξαφανιστεί κι άλλη μια (δεν θυμάμαι ποια), η οποία όμως λίγο μετά επέστρεψε. Περίεργα πράγματα...
Υ.Γ. Κυρίως καλά! Αν δεν είναι καλά, δεν έχει νόημα να είναι και πολλά! Χρόνια πολλά και καλά λοιπόν!
Τώρα είναι η στιγμή που δακρύζω, σου πετάω μια βιολογικότατη μαργαριτούλα από το γλαστράκι μου, τσουρ το δάκρυ κυλά... Κι ο μπαμπάς βγαίνει με κουβά!!!! :ppppppppppppppp (δεν παίζει, ο μπαμπάς είναι μούρη, μαλλον θα κατέβαινε να σε ακομπανιαμεντάρει) το άλλο το ξέρεις; "Θα'ρθω με το τραγούδι μου καντάδα να σου κάνω να δεις για την αγάπη μου τα βράδια εγώ τι κάνω." Έχω πεθάνει στο γέλιο καιρέ, να'σαι πάντα καλά. Αύριο το πρωί που θα σέρνομαι θα το παίξω τρελλή και θα αρχίσω τις καντάδες στις δημόσιες υπηρεσίες!
70 σχόλια:
M a n y _ H a p p y_ R e t u r n s
(...τα Χρόνια Πολλά είναι πλεονασμός γιατί είσαι Duracell...)
---και στον Φωτογράφο---
Θα φάμε
...θα πιούμε
.....και
.......νηστικοί
..........θα
............κοιμηθούμε !!!
ΥΓ1. εγώ σοκολατα-κι... δεεεν θέλω :)))
ΥΓ2. ευχαριστούμε τα παιδιά της Φιλογλωσσίας.
Τώρα θα φταίω;
Την Άνοιξη μακριά σου είχα βρεθεί
Κι ο Απρίλης ρούχα πλουμιστά φορούσε
Η νιότη γέμιζε το κάθετί
Κι ο Κρόνος ο βαρύς χασκογελούσε
[...]
Δεν θαύμαζα τα κρίνα τα λευκά
Τα ρόδα και τα θέλγητρα της φύσης
Γιατί όλα τούτα έμοιαζαν πλαστά
Αντιγραφα, φτηνές απομιμήσεις.
Για μένα ήταν χειμώνας μακριά σου
Κι ο κόσμος όλος ήταν σαν σκιά σου.
Μα δεν είναι υπέροχο;
Η μετάφραση του σονέτου 98 του Σαίξπηρ ανήκε στον μπλόγκερ cyrusgeo ο οποίος την έκανε στα πλαίσια της Β' Μεταφραστικής Ιστοσυνάντησης. Αυτές τις μέρες, λαμβάνει χώρα και η τρίτη. Ω καιρέ, ελπίζω να δικαιολογήσετε τη διαφήμιση μέσω τους μπλογκ σας.
Χρόνια πολλά!
Ο Απρίλης με τον έρωτα χορεύουν και γελούνε
κι όσ' άνθια βγαίνουν και καρποί τόσ' άρματα σε κλειούνε......
(του Διονύσιου Σολωμού)
Άντε αφού πιάσαμαν τις ποιήσεις κι αφήκαμε κάτω τις κουτάλες και τους αβγοδάρτες!
Μύρισε άνοιξη ε;
Καλημέρα!
πολύς ο κόσμος που κατοικεί ανάμεσα στις παπαρουνες...γιατι δεν φαινεται?...κόσμε..έβγα όξω να σε δούμε...
Χρόνια πολλά και ανθισμένα! ;-)
Σήμερα δεν κάνω πολιτικό σχόλιο. ΠΟλύ ωραία ατάκα. Επιτέλους, μπήκε άνοιξη, με τον καλοκαιρινό χειμώνα.
Χρόνια πολύχρωμα!
...μάγεμα η φύσις κι όνειρο στην ομορφιά και χάρη...
Χρόνια καλά!
χρόνια πολλά. πιο πολλά από μία παπαρούνα.
ζήσε Μάη μου να φας Απρίλη..
ο Αγ. Γεώργιος δεν είναι αυτός καβάλα στο άλογο που σκοτώνει το lacoste??
το ξέρεις ότι αν δεν πιστεύεις σε Θεούς και Δαίμονες, αγίους και αγρίους, και παρόλα αυτά γιορτάζεις, πρέπει να πληρώσεις στην αρχιεπισκοπή για τα πνευματικά δικαιώματα??
(μετά από όλα αυτά) χρόνια πολλά..
Χρόνια καλά, γεμάτα, άντε πολλά!!!
εύχομαι τόσους απρίληδες ακόμα, όσα είναι και τα λουλούδια (όχι μόνο οι παπαρούνες, έχει κι άλλα ενδιάμεσα)
Ευχές δεν θα ξαναπώ, κουραστική η επανάληψη... Θα κουνήσω όμως το κεφάλι μου μουρμουρίζοντας "τς, τς, παπαρούνες πόσταρε ο Καιρός σε τέτοιους καιρούς χαλεπούς..." :pppp
(δεν στα πα Καιρέ, σκασιαρχείο σήμερα, άδικα η πρώιμη Δευτεριάτικη κατάθλιψη χθες βράδυ! Να η άνοιξη, στα σκασιαρχεία την μυρίζεσαι πριν από οπουδήποτε αλλού!) Τις πιο ηλιόλουστες καλημέρες!
Χάρη η ελπιδοφόρος..Καλά μαγέματα καιρέ!
Των λουλουδιών τ' αρώματα
φτάσαν μέχρι τον Άδη.
Της Άνοιξης τα χρώματα
βάψανε τον Τετράδη...
Τις παπαρούνες τρέλανε
ο ήλιος-μ' ένα λόγο
να σου ευχηθούνε θέλανε:
Χρόνια Πολλά σου, Γιώργο...
michelan,σ ευχαριστω πολυ για τις ευχες,αλλα,σ ευχαριστω πιο πολυ για κατι πιο πολυτιμο.Δεν φανταζομουνα ποτε,οτι θα καλλιεργουσαμε ετσι μια επαφη,που θα θυμασαι οτι ξεκινησε απο τετοια συγκρουση μεταξυ μας,στα ορια του αει σιχτιρ.Αυτο ειναι το καλυτερο δωρο και για τους δυο.
Αθηναιε,με αφηνεις αφωνο.Βλεπω,οτι δεν εισαι μονο καλος επιλογεας εδεσματων του σωματος,αλλα και της ψυχης.Σ ευχαριστω πολυ,και προς εκπληξη σου,αν και νοιωθω μια ανημπορια μπροστα στην ποιηση,εχω παρακολουθησει τη μεταφραστικη αυτη ιστοσυναντηση,σαν περιεργος ιστοναυτης,που ειμαι.Και οι ιστοσελιδες ειναι για να διακινουνται βεβαια,επομενως,εγω σε ευχαριστω.
giftaki σημαινει και δωρακι,ε;:)
dimitri,ειμαστε ασφαλεις οσο δεν πιανει τον πλαστη...Να εισαι καλα,με ευχαριστιες.Και εν αναμονη του καταρρακτεος.Μην ταξεις του αγιου κερι...
zaphod,μας ξεσηκωσε..
lyntzo,παραπεμπει σε προηγουμενο ποστ,συμφωνα με το οποιο πρεπει να σκυψεις για να δεις την ομορφια του κοσμου..
dodo μου, σ ευχαριστω πολυ,οσο θα ζωγραφιζεις ειμαι εξασφαλισμενος:))
δειμο,αυτη ηταν η μονιμη επωδος του πεθερου μου,που λατρευε τα λουλουδια.
Δωρα,ο,τι καλυτερο:)
απειρωτα,παντα ετσι να τη βλεπεις:))
Χρόνια καλά! Ό,τι επιθυμείς "Καιρέ"!
χρόνια σας πολλά, με αγάπη, υγεία, χαρά, πολλούς και καλούς φίλους!
Τρείς χιλιάδες πεντακόσιες ενενήντα μία παπαρούνες, ζώη να 'χουν!
Κύριε Γιώργο, χρόνια πολλά κ να σας πάνε όλα δεξιά :)
υχαριστώ που επισκεφθήκατε την Ϊερή Παγίδα". Υπάρχει εκεί απάντηση. Τι ωραία αυτά που ποστάρατε!
Κάλλιο αργά παρά ποτέ...Χρόνια πολλά και καλούς καιρούς!
Χρόνια Πολλά το στανιό μου αγαπημένεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!
Με το ποστ σου αυτό, θες να τονίσεις άραγε το μέγιστο πρόβλημα της αλλαγής του κλίματος ή κάτι άλλο; Κάνω τον κινέζο και σου λέω και πάλι χρόνια πολλά σου δίνω φιλιά και δε λέω τίποτα άλλο γιατί σήμερα ό,τι και να πω, δε με καταλαβαίνει κανείς, οπότε γιατί να σε κουράζω; Μάκια σου!!!!!
η χάρη θέλει αντίχαρη και πάλι χάρη μένει...
ευχές από καρδιάς!
Λουλούδια είναι πολλά, για όλους τους καιρούς, καιρέ!
χεχεχε!
Χρόνια πολλά!
:)
lazinio,ασε τα μισολογα και πες αριθμο:)
κατρουλη,να πληρωσω,αρκει να βαζουν τα κρασια..
narita,ευτυχως,μ εβγαλε απο την οδυνη ο ion..
industrial,η επαναληψη ειναι μητερα της μαθησης:))
ραμαν,χαρη,η απλοχερη.Να σαι καλα.
μαντη,θα σε ζηλευε επικινδυνα ο συνωνοματος σου ποιητης.Χαιρε.:))
εξοριστε μου,σ ευχαριστω,επιθυμω καθαρους ανθρωπους να συναγελαζομαι.
krot,ενα απ ολα να μου μεινει θα σου ειμαι ευγνωμων.
ion,με γλιτωσες απο το μετρημα και με τσακισες στον επιλογο!Γιατι "κυριε",πουλακι μου.Σε εχω βρισει εγω ποτε;Και γιατι δεξια.Δεξια πανε οι ασχετοι με 60 και τα λεωφορεια:)))
Λεια,εγω σ ευχαριστω
Μωρη κωλογρια,με το ποστ αυτο θελω να επισημανω ενα θεμα,που μου εχει γινει εμμονη:την αξια της καλλιεργειας της πατατας στην αναπτυξη της αεροποριας.Ειμαι σιγουρος,οτι μονο εσυ μπορεις να πιασεις το βαθος του.Κι αμα το πιασεις #@@%%$#& μας.Σε φιλω πολυ:)))))
Γιαννη,δεν το ηξερα αυτο το καταπληκτικο.Τι ωραιο δωρο!!Σ ευχαριστω
απολλωνια,και τα του λιοπυριου ακομα πιο μεθυστικα,κορη του θεου μας.:)))
Χρόνια Πολλά, Χρόνια με Υγεία, Χρόνια Δημιουργικά, Χρόνια με Σοφία, Χρόνια Ευτυχισμένα για σένα και τους αγαπημένους σου. Με χρώματα πολλά και πάντα με υπομονή για να μοιράζεσαι σοφία, γνώσεις και ......φωτογραφίες!
Ο Απρίλης έχει τη χάρη αλλά με τη στρατηγική μας σε λίγο καιρό οι παπαρούνες θα ανθίζουν τα Χριστούγεννα!!!!!
Χρόνια πολλά διανθισμένα με δημιουργικότητα και αγάπη!
Θυμίζει Ολλανδία η φωτό...!Χρόνια καλά!
Χρόνια Πολλά, ό,τι επιθυμείτε, να σας χαιρόμαστε για Καιρό!!!
(Μη με ρωτήσετε γιατί το συγκεκριμένο τραγούδι, αφού δεν γνωρίζω τον ενδυματολογικό σας κώδικα, και το μπλογκ σας, εκτός από το φόντο, είναι εξαιρετικά φωτεινό και καθόλου μαύρο. Για κάποιο λόγο, πάντως, μου φαίνεται δεν είναι άσχετο)
Θα έκανα τώρα ένα copy paste 100 φορές το χθεσινό σχόλιο αλλά έχε χάρη που πιστεύω πως η επανάληψη είναι για αυτούς που δεν θέλουν να μάθουν (και βαριέμαι τα copy paste). Για αυτό Καιρέ να σου πω ότι και σήμερα σου εύχομαι υγεία, ευτυχία και να πλαισιώνεσαι από αυτούς που αγαπάς -σαν ολάνθιστοι κήποι να είστε- και εύχομαι να λάβει χώρα καμία φοβερή συγκέντρωση για τη γιορτή σου. Τώρα το εμπέδωσες ή να σου κάνω και καντάδα Κερκυραϊκή;;; :pppppppppppp
Της χρωστάει ο άνθρωπος της χάρης. Θα είχε εξαφανιστεί πρό πολλού σαν τρόπος συμπεριφοράς, χωρίς εκείνη.
Δημιουργικά, ευαίσθητα, αιχμηρά, γελαστικά, και προ πάντων αγαπημένα, όλα σου τα χρόνια πολλά καιρέ.
χρόνια μας πολλά
Να ευχαριστήσω άραγε περισσότερο την άνοιξη υπό τον απαράδεκτο νέον φωτισμό του εσωτερικού γραφείου ή τον Θεό που μαζί μ' αυτή προέβλεψε και τετραήμερο για μας τους ανήλιαγους;
Άιντε να ξεχυθούμε σε καμιά εξοχή, δεν κρατιόμαστε!
Χρονια πολλα, ανθισμενα, ευωδιαστα, πολυχρωμα, κ δημιουργικα!! Κ μια αγκαλια μαργαριτες απο το νησι!! :):):)
***
Χρόνια πολλά και καλά!
Επειδή είσαι ταξιδιάρικο πουλί σου στέλνω το "ταξιδιάρικο" του Δουρδουμπάκη να χαϊδέψει σαν αεράκι αυτές τις υπέροχες κατακόκκινες παπαρούνες και όλα τα άλλα ελληνικά τοπία που σιγά-σιγά θα αφήνεις να περνάνε μπροστά από τα μάτια μας!
:)
Χρόνια σας πολλά αγαπητέ μου
Χρόνια πολλά, ρε καιρούλι. Να μη σταματήσει ποτέ να σε νοιάζει.
!Kill the dragon George!
:)*
Χρονια πολλα!
Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα
Με υγεία
Χρόνια ολάνθιστα με τους αγαπημένους σου, Καιρέ μας!
Χρόνια πολλά και με υγεία.
Χρόνια πολλά!
Nτέμης: Ο Μάης φέρνει τη χαρά και ο Απρίλης τα λουλούδια..
Χο Χο Χο: Κράτα εσύ τα λουλούδια να κρατήσω εγώ το Μάη τη χαρά!
Φήμες που θέλουν το Τζίγκερ να είπε απ' τον Άρη: Εδώ ο κόσμος χάνεται και ο Μουνιόθ χτενίζεται, ελέγχονται ως ακριβείς.
Χρόνια καλά με υγεία και όνειρα!
καθε σημερα γιορτη,φιλε γιωργο.
Χρόνια σου πολλά ότι επιθυμείς.
Μήπως να μας κερνούσες κανένα κείμενο μια που είμαστε μακριά και δεν πήραμε φοντάν?
(χιχιχιχιχι)
Αγαπητέ κ. Καιρέ, χρόνια πολλά, γεμάτα καλό καιρό μέσ' την ψυχή σας!
οπ...τα χρονια μου καλα, σερ-γιωργη...δε το πηρα χαμπαρι ολη μερα για τη γιορτη σας!...κυρα γιωωωργεναα...ο γιωργος σου...που παει?
Κι ο Μάρτης τη σαρακοστή. Ουπς, αλλιώς πάει η παροιμία. Δε βαριέσαι...
Χρόνια πολλά με πολλές φωτογραφίες και λέξεις.
Χρόνια Πολλά. Γερός, καλότυχος και ευτυχισμένος.
(Ευχή της Κυριακούλας της γιαγιας μου της Σμυρνιάς)
Χρόνια πολλά!
(στο τσακ...)
χρρρρόνια πολλλλλάα και πολλές ευτυχισμένες επιστροφές, που λένε οι εγγλέζοϊ
Χρόνια σας πολλά!
και ο μιτσελαν, είδα φεύγοντας
Πανδαισία φωτεινών χρωμάτων! Χρόνια πολλά και-. Συμπλήρωσε μόνος σου τα χρωματικά επίθετα που θα ήθελες να φωτίζουν τα χρόνια σου! Να είμαστε καλά και να τά λέμε.
Χρόνια πολλά, μέσα από την καρδιά μου. Να είσαι γερός και δυνατός. όσο για το ποστ, αυτό έχω να πω: Απρίλης ψεύτης...
νικο,αυτη η υπομονη κινειται συνηθως στο κοκκινο..
Κωστα,γαι να γυρισει ο ηλιος θελει δουλεια πολυ.
2σχ2,δεν ειμαι σιγουρος οτι ο ανθρωπος ειναι ικανος να τα βαλει με το περιβαλλον σε τετοιο επιπεδο..
demonia,θυμιζει Ολλανδια,αλλα και Συκιωνα..
just you,με αφησες αφωνο.Γιατι το τραγουδι,αν εξαιρεσεις τις θρησκευτικες του παραμετρους,με εκφραζει απολυτως.Σ ευχαριστω πολυ:))
industrial,η κανταδα ειναι αντρικη δουλεια.Κατσε στο μπαλκονι λοιπον και ακου:
απο τ αστερια σ'ουρανε
σου λειπει ενα ζευγαρι
και ρωτησε με να σου ειπω
ποια κλεφτρα στο χει παρει.
fishlover,αλλα μονο οι Ελληνες τις τιμουσαν με θυσιες..
diavolikon,να ζησεις σαν τα ψηλα βουνα
ladychill,να ευχαριστησεις την Ανοιξη μεσα σου
iro*,κιτρινες;:)))
κερασια μου ανθισμενη,σ ευχαριστω πολυ για το ταξειδιαρικο δωρο.
ανεμοδαρμενη,επισης κυρια μου..
aa-duck,i'm killing him but he's becoming a ralph lauren..
περαστικε,ολα δικα σου.
Τασο,σ ευχαριστω πολυ:)
rosa,αυτο ακριβως σου ευχομαι καλη μου
indicte,χρονια καλα
sofi,επισης σου
paolo,Περαια μου Περαια μου..:))
fuzzy,ομορφη ευχη λουλουδοβομβιστη μου..
βατραχω,ψοφας για μπλα μπλα γαμω τη νυχτα μου..:)))
kira,μεσα μου εναλλασσεται η γαληνη με την τρικυμια και μακαρι να πεθανω ετσι.:))
lyntzo,σσσσστ,με δινεις ρε συ;
sunday,ζησε Μαη μου..
padrazo,δασκαλε των παιδιων,σ ευχαριστω για τη διδαχη της Κυριακουλας.Αλλα,σ ευχαριστω πιο πολυ,που ηρθες.
arkin,τι εγινε με τις φωτογραφιες.Σβυνονται ακομα;Χρονια σου καλα..
savra,επιστροφες της εφοριας εννοουν οι Εγγλεζοι..:)
τιποτα,τι ποτα;))
Σωκρατη,μπλεκοκκινα να σαι καλα.
Σπυρο,ψευτης,αλλα οχι κλεφτης:)
Γιατί εμένα μου θύμισες τον Αθανάσιο Διάκο;
Αααααχ, τι καλά...!!!!! Μεταμεσονύκτια διαδικτυακή καντάδα για την αφεντιά μου!!!! Για αυτό καιρέ με συγκινείς, γιατί ξέρεις το πότε, το πώς και γιατί τα χρώματά σου περνάνε και μέσα από καλώδια!!!!! Thanx! Φιλιά.
βασικά ελπίζω να έχω μόνο εγώ το πρόβλημα, αλλά εδώ και μερικές μέρες η φωτογραφία του post "Κάθαρση" έχει εξαφανιστεί και στη θέση της βγάζει το μήνυμα
"Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket". Όταν σου έστειλα το σχόλιο είχε εξαφανιστεί κι άλλη μια (δεν θυμάμαι ποια), η οποία όμως λίγο μετά επέστρεψε. Περίεργα πράγματα...
Υ.Γ. Κυρίως καλά! Αν δεν είναι καλά, δεν έχει νόημα να είναι και πολλά! Χρόνια πολλά και καλά λοιπόν!
αθεοφοβε,μηπως πεινας για κοκορετσι;
industrial,
τσι Κερκυρας οι ευωδιες
τα χρωματα τ Απριλη
σταζουνε μελι στις καρδιες
κι ανθιζουνε τα χειλη
arkin,το ποστ καθαρση προφανως μια ερχεται και μια φευγει,αναλογα με τις κινησεις τις κυβερνησης για τα ομολογα.
Τώρα είναι η στιγμή που δακρύζω, σου πετάω μια βιολογικότατη μαργαριτούλα από το γλαστράκι μου, τσουρ το δάκρυ κυλά... Κι ο μπαμπάς βγαίνει με κουβά!!!! :ppppppppppppppp (δεν παίζει, ο μπαμπάς είναι μούρη, μαλλον θα κατέβαινε να σε ακομπανιαμεντάρει) το άλλο το ξέρεις; "Θα'ρθω με το τραγούδι μου
καντάδα να σου κάνω
να δεις για την αγάπη μου
τα βράδια εγώ τι κάνω."
Έχω πεθάνει στο γέλιο καιρέ, να'σαι πάντα καλά. Αύριο το πρωί που θα σέρνομαι θα το παίξω τρελλή και θα αρχίσω τις καντάδες στις δημόσιες υπηρεσίες!
Εκτυφλωτική, καυτή θα έλεγα φωτογραφία.
Χρόνια πολλά, χρόνια καλά.
τρελλοκερκυραια,βαλε τον μπαμπα να ριξει κανενα μπουρδετο μαφκια μου:)
phile,μου καψε τα χερια στην εμφανιση,να σαι καλα..
Ο παλμός της ζωής σε ένα που κατά πολλούς θα ήταν άχρηστο κι'άκαρπο χωράφι. :)
Χρόνια Πολλά σου εύχομαι(έστω και καθυστερημένα) σύντροφε!!!
Δημοσίευση σχολίου