Και η σάουνα στη Φινλανδία έχει ευεγερτικές ιδιότητες.Πρώτα στους 80 βαθμούς με 100% υγρασία και στη συνέχεια βουτιά σε παγωμένη λίμνη. Είναι ένα σοκ που σε συνεφέρνει!
ααααα αγαπητέ φίλε, όλο και πιο δύσκολα βάζεις... το εντός θέλει κότσια, το εντός θέλει ψυχή, το εντός θέλει ήθος... δεν τη βλέπω εφικτή τη βουτιά που προτείνεις...
κι άντε και την τολμά κανείς, αμέσως αμέσως χαρακτηρίζεται από γραφικός, έως για δέσιμο (στην κυριολεξία) επικίνδυνο είδος οι βουτηχτές στους καιρούς μας καιρέ μου...
πρέπει να τους σκοτώνουμε πριν μεγαλώσουν και κουτσαθεί το σύστημα εξ αιτίας τους...
Κάθαρση,ναι...Όπως την επικαλούνται πολλοί για να...μας "καθαρίσουν",οι βρομιάρηδες... Αγανακτισμένος;Πολύ... Θες να γελάσεις κλαίγοντας;... https://www2.blogger.com/comment.g?blogID=14619013&postID=4450445001672698074
Εγώ θα βούταγα. Και ας μην αισθάνομαι βρώμικος, έτσι για την απόλαυση. Οι πραγματικά "βρώμικοι" κάποια δικαιολογία θα βρουν. Το κρύο νερό, τη μέση τους, έχω πονοκέφαλο αγάπη μου κτλ.
Η λέξη Κάθαρση μου θυμίζει δύο πράγματα: Αρχαία τραγωδία και τους τίτλους των εφημερίδων της εποχής του "βρώμικου '89" που απαιτούσαν "κάθαρση εδώ και τώρα...". Δεν έχω διάθεση να ασχοληθώ με τίποτε από τα δύο. θέλω μόνο να βουτήξω στη λίμνη του καταρράκτη, να αναδυθώ και να μείνω εκεί ξέπνοος και να ακούω τους ήχους του δάσους. Να είσαι καλά, καιρέ μου, που μου το θύμισες. Ναι. Θέλω αποσυμπίεση. Θέλω κι εγώ κάθαρση. Εδώ και τώρα...
Δε νομίζω πως έχει κανένας διάθεση για κάθαρση. Πρόκειται απλά για μια κολυμβήθρα του Σιλωάμ, στην οποία αναβαπτίζονται οι πολιτικοί για να πείθουν τους ψηφοφόρους τους να τους ξαναψηφίζουν.... Καληνύχτα σας
ελάτε καιρέ και από το γραμματικό μια βολτίτσα να βγάλετε καμιά ωραία φωτογραφία, γρήγορα όμως, γιατί απ' 'ο,τι φαίνεται σε λίγο θα υποστούμε και μεις μία κάθαρση
narita,το ντους το κανουμε για να ξεπλυθουμε απο το ξεπλυμα..
Κωστα,ειναι μια θρησκειολογικη προσεγγιση της βουτιας,που δεν μου ταιριαζει γιατι ειναι ενοχικη.Και σαν ενοχικη περιλαμβανει και αυτοτιμωρια,που τη βρισκω βαρβαροτητα.
industrial,στα ρηχα δεν εχει καθαρση
Μωρη,αγαπημενη μου,δεν βρωμιζεται το νερο που τρεχει.
so far,τοπικο..
ion,και στο συντριβανακι ξεπλενεσαι..
αγριοσκυλε,και με βουτια στο τσιπουρο γινεται καθαρση..
απειρωτα,οι Φινλανδοι φροντιζουν για την υγεια μεχρι το λιπος.Για πιο μεσα εχουν τους ψυχιατρους.
Sunday,παντα εχει κρυο για τους διστακτικους..
δειμο,κανε μια βουτια και ολα θα σου φανουν πιο ελαφρα
paraxeno,με ξεπερνουσε παντα η πεποιθηση,οτι ειναι πιο γενναιο να υποφερεις μια ζωη απο το να υποφερεις ενα χρονο...
ντεφι,η σοκολατα μεριμενει στην εξοδο:))
lady,αμα το αγαπας το μεσα,ειναι μαγεια
unlearn,να το υπογραψω παρακαλω.
2σχ2,κανεις δεν μπορει να πνιγει στα νερα του..
michelan,παλι εκανες διανα.
αγγελε,και το εμφιαλωμενο απο καποια πηγη ειναι:))
hari,εκει που βραζει
kyriaz,δε μασαμε ρε..
anasazi,εχω κραμπες χρυσε μου..
Σπυρο,αυτοι οι ηχοι του δασους μετα ειναι το βραβειο.
νικο,οι πολιτικοι ναι.Οι πολιτες;
savra,προς το παρον ασχολουμαι με το αγραμματο.Ευχαριστως,ομως,να μου πεις για το γραμματικο.
Αθάνατη Νέδα το μεσημέρι,αντέχουμε ακόμα τα μακροβούτια κάτω των 10ο Κελσίου βλέπω........ Υγιεινό μόνο που ο καλός είναι πάνω απο τον φωτογραφημένο, αυτά μπορεί να είναι τα εντυπωσιακά του ..απόνερα.
η πρόσκληση είναι ανοιχτή, όποιος θέλει να έρθει, και σπίτι ανοιχτό, και κανενα φαί, και αμάξι για βόλτα. Ελάτε να σας δείξω τα μέρη μας. κοντά είναι, 6 χιλιόμετρα μετά το Μαραθώνα.σοβαρολογώ. το προφιλ στο μπλογκ εχει και την ηλεκτρονική μου διεύθυνση με το όνομά μου-
το ζήτημα είναι η διαχείρηση των σκουπιδιών μας. βρωμερό.
γιατρε,εισαι κοσμογυρισμενος,ποιος θα στο αρνηθει.Αλλα,αν ο καλος καταρρακτης ειναι ο απο πανω,αυτος εδω ειναι ο ωραιος για μενα.Και ξερεις τι καλο εχω με το καλλος..
savra,το πραγμα χοντραινει,αν περιλαμβανει και φαγητο.Και η βουτια βαθαινει.Για να το δουμε σοβαροτερα.
Σε μιαν ιστορία που καταδεικνύεται η ανεπάρκεια του ΕΣΥ,η δυσλειτουργία του κρατικού μηχανισμού και η εγκληματική αδιαφορία ενός ολόκληρου συστήματος για τον πόνο μιας νέας γυναίκας,ο...αξιότιμος κύριος Γιωργάκης Παπανδρέου θεώρησε πρέπον ν' αδράξει την ευκαιρία και να σχολιάσει σ' ένα σπαραχτικό μπλογκ μ' έναν μπαλκονάτο προεκλογικό λόγο...
Πράγματι, δεν πνίγεται κανείς στα νερά του αλλά μπορεί να περιδινίζεται ασταμάτητα σε αυτά επιζητώντας την λύτρωση από τα λάθη του, τις τύψεις, τις ενοχές του. Όλα αυτά είναι δίνες που τον καταπίνουν και ο μόνος τρόπος για να απολυτρωθεί είναι η παραδοχή και η άφεση ώστε να σε ξεβράσουν εκεί που τελειώνουν. Αλλιώς, με σπασμωδικές κινήσεις, η περιδίνιση δε σταματάει ποτέ. Και θέλει γενναιότητα να αφεθεί κανείς σε κάτι που φοβάται αλλά αν δε νικήσει τους φόβους του και δεν ξορκίσει τα φαντάσματά του η κάθαρση είναι αδύνατη...και η συνείδηση της μη κάθαρσης βάσανο...
Nαι, αλλά θέλω να σου πω μία φορά τη πάτησα και ήταν και καλοκαίρι. Έκανε και ζέστη τρελλή και λέω να μία ωραία ιδέα. Bουτάω, και μετά κατάλαβα – από πού έρχεται το νερό; Από το χιόνι που λιώνει. Αφού δεν έπαθα ανακοπή καρδιάς τότε, μάλλον δεν είναι γραφτό μου να πάω από αυτό.
μαντη,ειναι κι αυτος κομματι αυτου του σιχαμερου συστηματος.Μακαρι να κανουμε αυτο που σου ειπα στο τηλεφωνο.Οχι οτι θα αλλαξουμε το συστημα.Μηπως ελαφρυνουμε την Αμαλια και καθε Αμαλια σημερα.
2σχ2,τα λες και ξερεις το δρομο.Που σου το ευχομαι.
απειρωτα,οι ψυχιατροι ειναι επικινδυνη συνομοταξια.Χρειαζεται κανεις εναν ανθρωπο που να ξερει να αγαπαει και να ξερει να το μεταδιδει κι ολας.
dodo,απο τη μια βουτια...
αγωνιστη μου,εμαθες το δρομο για δωρεαν τεστ κοπωσεως:))
Και τι κάλλος;; Θυμάμαι το "χαιρετιστήριον" Την ωραιότητα της παρθενίας σου και την αγνότητα, ώ της λαγνίας σου. Μεγάλε Χρόνια Πολλά και Καλά για την Δευτέρα.....
Ελενη μου,σημασια εχει να φευγουν τα σκατα,με το συμπαθειο..
Μαντη,μη δινεις σημασια στα κολαπσους της γεροντικης ηλικιας.Τι τηλεφωνο,τι mail.Μιλησαμε:))
diavolikotato,προσεχε μονο,γιατι οι σπασμοι ειναι ενδειξεις υπερτατων ηδονων,αλλα και συμφορων..
dimitri μου,μετα το φραγμα,ε;..
απολλωνια,εσυ του ηλιου αφεντρα το κανεις ευκολα..
νικο,δυστυχως το μηχανημα δεν παιρνει αναβαθμιση.Με ποντιουμ γεννηθηκες,με ποντιουμ θα πεθανεις.Κι ας μη με παρεξηγησει ο αγαπητος μου ο Αγτσιδης:)
zaphod,ναι,τη Νεδα.Το μοναδικο ποταμι με θηλυκο ονομα στην Ελλαδα.Απο την αλλη πλευρα του Ταϋγετου,μετα τον Νεδοντα,υπαρχει και μια Νεδουσσα,που,ομως δεν μπορει να χαρακτηριστει ποταμι.Ωραια με ταξιδεψες,να σαι καλα.
απειρωτα εχεις πολυ μεγαλο δικιο.Αλλα,ξερεις,στη ζωη βρισκεις σχεδον παντα αυτο για το οποιο πας γυρευοντας.
padrazo,καλωσορισες επι τα αυτα:)
kerasia,και βρωμιζει και τον τοπο οταν.
πρεζα,σ ευχαριστω,αλλα για να κανω και την κριτικη μου,η σωστη θεση ληψης για να παθεις πλακα ειναι δυο βηματα πιο μπροστα, με εναν 17αρη φακο να καλυπτει σε πρωτο πλανο το βαθος της πρασιναδας των νερων και στο βαθος τον καταρρακτη.Γλιστρουσε,ομως απιστευτα μεσα στο νερο και δεν ειχα λαστιχενια παπουτσια για να σταθεροποιηθω. Το γραφω για οποιον παει εκει και θελησει να τραβηξει την τελεια φωτογραφια του σκηνικου.Με τριποδο οπωσδηποτε.
γιατρε δεν ξεχρεωνεις απο τωρα για τη Δευτερα...Και παρε με σε παρακαλω τηλεφωνο να δουμε τι μπορει να κανουμε για την Αλικη.Το ειδα οτι το ειδες και σε διαβασα.
E, όχι κι έτσι! Σ' έχω γω για μαϊμού καταστάσεις; Φυσικούς καταρράκτες και ορμητικά νερά. Άμα η χρονιά είναι χορτάτη από βροχές βέβαια! Άρα φέτος δεν...
Ουπς να μιά ωραία λέξη. Και ναι μεν βρίσκω τρομερά αναζωογονητική την ιδέα, αλλά πιστεύω πως την κάθαρση την βρίσκουμε μέσα από όλα τα στοιχεία. Πυρ, γη και ύδωρ και την γη. Ακόμα και στην έρημο όπως πολύ σωστά έθεσε η προλαλήσασα just. Ετσι μιά βουτιά σε αυτά τα αγνά νερά θα ήταν απλά επιφανειακή, μιά πρόσκαιρη ανακούφιση. Προτιμώ άλλου είδους βουτιές. "Ολα εξαρτώνται από αυτό ένα άπατο βύθισμα μέσα στο άπατο τίποτα". Που περιέχει το Μηδέν και το Απαν. Σίγουρα πάντως δεν περιέχεται στις λέξεις και μόνον. Ουφ σεντονάκι πάλι έγραψα. :))) Καλημέρα.
Αν βέβαια αντιμετωπίσουμε τον όρο "κάθαρση" ως προς τις πολιτικές του προεκτάσεις θα αντιληφθούμε ότι περιγράφει την διαδικασία εκείνη κατά την οποία νταβατζήδες, κουμπάροι, παραγκούχοι και μαφιόζοι καθαρίζουν κόσμο και τα κονομάνε και ξεπλένουν πού και πού λίγο μαύρο για να ασπρίσει το μάτι του λαού...
Ναι,οι Λωτοφάγοι ήταν πολύ πιο κοντά στην κάθαρση από εμάς.Τα είχαν καλά με τη συνείδησή τους ξεχνώντας ποιοι είναι και τι έκαναν.Εύκολος κι ανούσιος τρόπος να πετύχεις την κάθαρση αλλά δε νομίζω ότι υπάρχει άλλος. Πάντα κάτι θα μας βαραίνει.
67 σχόλια:
ο ντους μετά τη βουτιά δεν ξέρω γιατι το κάνουμε...
γιατί θα το κάνουμε.
Προσοχή στα ρηχά...
Απαισιόδοξη οπτική: Με τόση λέρα που κουβαλάμε θα το βρωμίσουμε κι αυτό!
Αισιόδοξη οπτική: Ααααααχχ!! Δροσίστηκα!! Και μου'κανε κι ένα μασαζάκι... άλλο πράμα!!!
Ουτοπικό;
Στα μέρη μου (την Έδεσσα) αυτό το 'χουμε για συντριβανάκι :)
Να 'χε και κάνα καφενεδάκι με θέα προς τα 'κει, και δεν θα με ξεκολλάγανε ούτε με τρακτέρ!
Και η σάουνα στη Φινλανδία έχει ευεγερτικές ιδιότητες.Πρώτα στους 80 βαθμούς με 100% υγρασία και στη συνέχεια βουτιά σε παγωμένη λίμνη. Είναι ένα σοκ που σε συνεφέρνει!
Μπα. Έχει κρύο ακόμα. Μπρρρρ
Έτσι όπως φτάσαμε ούτε ο κατακλυσμός δεν μας ξεπλένει. Τόσες πομπές και αμαρτίες που έγιναν ούτε το Νώε δεν θα αφήσει να γλιτώσει, ούτε το Δευκαλίωνα.
ααααα αγαπητέ φίλε, όλο και πιο δύσκολα βάζεις... το εντός θέλει κότσια, το εντός θέλει ψυχή, το εντός θέλει ήθος... δεν τη βλέπω εφικτή τη βουτιά που προτείνεις...
κι άντε και την τολμά κανείς, αμέσως αμέσως χαρακτηρίζεται από γραφικός, έως για δέσιμο (στην κυριολεξία) επικίνδυνο είδος οι βουτηχτές στους καιρούς μας καιρέ μου...
πρέπει να τους σκοτώνουμε πριν μεγαλώσουν και κουτσαθεί το σύστημα εξ αιτίας τους...
αχ βαχ... τη δροσιά του να χεις όταν χρειάζεται
στα βαθειά λοιπόν ;;;
έεε τότε μπλούμ, κι σας μην είναι σοκολάτα...
Μπορεί να είναι ωραία (κι ανώδυνα) εκτός αλλά εντός είναι μαγεία.
Απο τις ωραιότερες βουτιές...οι βουτιές εντός.
Τι κρύες τι ζεστές...όλα συνηθίζονται εξάλλου.
Δεν ξέρουν όλοι κολύμπι! Υπάρχει περίπτωση ασφυξίας αν είναι μακροβούτι...Κι όσο πιο βαθιά τόσο πιο σκοτεινά - έρεβος!
Για να πετύχει η κάθαρση πρέπει να πάμε στα κρυστάλλινα νερά της πηγής...
Οι περισσότεροι προτιμάμε την θάλασσα...
Όποιος προλάβει.
Το νερό τελειώνει.
Μετά... Κάθαρση με εμφιαλωμένο.
0:)
Μια βουτια εντος....
μέχρι τα έγκατα της γης...
Κάθαρση,ναι...Όπως την επικαλούνται
πολλοί για να...μας "καθαρίσουν",οι βρομιάρηδες...
Αγανακτισμένος;Πολύ...
Θες να γελάσεις κλαίγοντας;...
https://www2.blogger.com/comment.g?blogID=14619013&postID=4450445001672698074
"Κάθαρση με εμφιαλωμένο" lol. Μόνο αν ειναι ζαγουρακ'. "Ουόλοιι του ζηντάν"
Αχ, θέλω να κάνω μπάνιο σε ποτάμι. Να θυμηθώ τα παιδικά μου.
Εγώ θα βούταγα. Και ας μην αισθάνομαι βρώμικος, έτσι για την απόλαυση. Οι πραγματικά "βρώμικοι" κάποια δικαιολογία θα βρουν. Το κρύο νερό, τη μέση τους, έχω πονοκέφαλο αγάπη μου κτλ.
Η λέξη Κάθαρση μου θυμίζει δύο πράγματα: Αρχαία τραγωδία και τους τίτλους των εφημερίδων της εποχής του "βρώμικου '89" που απαιτούσαν "κάθαρση εδώ και τώρα...".
Δεν έχω διάθεση να ασχοληθώ με τίποτε από τα δύο.
θέλω μόνο να βουτήξω στη λίμνη του καταρράκτη, να αναδυθώ και να μείνω εκεί ξέπνοος και να ακούω τους ήχους του δάσους.
Να είσαι καλά, καιρέ μου, που μου το θύμισες.
Ναι. Θέλω αποσυμπίεση. Θέλω κι εγώ κάθαρση. Εδώ και τώρα...
Δε νομίζω πως έχει κανένας διάθεση για κάθαρση. Πρόκειται απλά για μια κολυμβήθρα του Σιλωάμ, στην οποία αναβαπτίζονται οι πολιτικοί για να πείθουν τους ψηφοφόρους τους να τους ξαναψηφίζουν.... Καληνύχτα σας
ελάτε καιρέ και από το γραμματικό μια βολτίτσα να βγάλετε καμιά ωραία φωτογραφία, γρήγορα όμως, γιατί απ' 'ο,τι φαίνεται σε λίγο θα υποστούμε και μεις μία κάθαρση
narita,το ντους το κανουμε για να ξεπλυθουμε απο το ξεπλυμα..
Κωστα,ειναι μια θρησκειολογικη προσεγγιση της βουτιας,που δεν μου ταιριαζει γιατι ειναι ενοχικη.Και σαν ενοχικη περιλαμβανει και αυτοτιμωρια,που τη βρισκω βαρβαροτητα.
industrial,στα ρηχα δεν εχει καθαρση
Μωρη,αγαπημενη μου,δεν βρωμιζεται το νερο που τρεχει.
so far,τοπικο..
ion,και στο συντριβανακι ξεπλενεσαι..
αγριοσκυλε,και με βουτια στο τσιπουρο γινεται καθαρση..
απειρωτα,οι Φινλανδοι φροντιζουν για την υγεια μεχρι το λιπος.Για πιο μεσα εχουν τους ψυχιατρους.
Sunday,παντα εχει κρυο για τους διστακτικους..
δειμο,κανε μια βουτια και ολα θα σου φανουν πιο ελαφρα
paraxeno,με ξεπερνουσε παντα η πεποιθηση,οτι ειναι πιο γενναιο να υποφερεις μια ζωη απο το να υποφερεις ενα χρονο...
ντεφι,η σοκολατα μεριμενει στην εξοδο:))
lady,αμα το αγαπας το μεσα,ειναι μαγεια
unlearn,να το υπογραψω παρακαλω.
2σχ2,κανεις δεν μπορει να πνιγει στα νερα του..
michelan,παλι εκανες διανα.
αγγελε,και το εμφιαλωμενο απο καποια πηγη ειναι:))
hari,εκει που βραζει
kyriaz,δε μασαμε ρε..
anasazi,εχω κραμπες χρυσε μου..
Σπυρο,αυτοι οι ηχοι του δασους μετα ειναι το βραβειο.
νικο,οι πολιτικοι ναι.Οι πολιτες;
savra,προς το παρον ασχολουμαι με το αγραμματο.Ευχαριστως,ομως,να μου πεις για το γραμματικο.
Αθάνατη Νέδα το μεσημέρι,αντέχουμε ακόμα τα μακροβούτια κάτω των 10ο Κελσίου βλέπω........ Υγιεινό μόνο που ο καλός είναι πάνω απο τον φωτογραφημένο, αυτά μπορεί να είναι τα εντυπωσιακά του ..απόνερα.
η πρόσκληση είναι ανοιχτή, όποιος θέλει να έρθει, και σπίτι ανοιχτό, και κανενα φαί, και αμάξι για βόλτα. Ελάτε να σας δείξω τα μέρη μας. κοντά είναι, 6 χιλιόμετρα μετά το Μαραθώνα.σοβαρολογώ. το προφιλ στο μπλογκ εχει και την ηλεκτρονική μου διεύθυνση με το όνομά μου-
το ζήτημα είναι η διαχείρηση των σκουπιδιών μας. βρωμερό.
Αυτοί που βουτάνε στα ρηχά το ξέρουν ή θα φάνε το κεφάλι τους;
γιατρε,εισαι κοσμογυρισμενος,ποιος θα στο αρνηθει.Αλλα,αν ο καλος καταρρακτης ειναι ο απο πανω,αυτος εδω ειναι ο ωραιος για μενα.Και ξερεις τι καλο εχω με το καλλος..
savra,το πραγμα χοντραινει,αν περιλαμβανει και φαγητο.Και η βουτια βαθαινει.Για να το δουμε σοβαροτερα.
industrial,το τρωνε γλυκεια μου,τι να ξερουν..
Είμαι απίστευτα εξοργισμένος...
Σε μιαν ιστορία που καταδεικνύεται η ανεπάρκεια του ΕΣΥ,η δυσλειτουργία του κρατικού μηχανισμού και η εγκληματική αδιαφορία ενός ολόκληρου συστήματος για τον πόνο μιας νέας γυναίκας,ο...αξιότιμος κύριος Γιωργάκης Παπανδρέου θεώρησε πρέπον ν' αδράξει την ευκαιρία και να σχολιάσει σ' ένα σπαραχτικό μπλογκ μ' έναν μπαλκονάτο προεκλογικό λόγο...
Σας τον παραδίδω:
https://www2.blogger.com/comment.g?blogID=14619013&postID=4450445001672698074
Σχολιάστε τον όπως του αρμόζει...
Πράγματι, δεν πνίγεται κανείς στα νερά του αλλά μπορεί να περιδινίζεται ασταμάτητα σε αυτά επιζητώντας την λύτρωση από τα λάθη του, τις τύψεις, τις ενοχές του. Όλα αυτά είναι δίνες που τον καταπίνουν και ο μόνος τρόπος για να απολυτρωθεί είναι η παραδοχή και η άφεση ώστε να σε ξεβράσουν εκεί που τελειώνουν. Αλλιώς, με σπασμωδικές κινήσεις, η περιδίνιση δε σταματάει ποτέ. Και θέλει γενναιότητα να αφεθεί κανείς σε κάτι που φοβάται αλλά αν δε νικήσει τους φόβους του και δεν ξορκίσει τα φαντάσματά του η κάθαρση είναι αδύνατη...και η συνείδηση της μη κάθαρσης βάσανο...
@ο καιρός
μήπως όμως χρειαζόμαστε κι εμείς κάποιους να ανοίξει τη βάνα του εσωτερικού μας καταράκτη; Κι ας λέγεται και ψυχίατρος.
Μία βουτιά δεν φθάνει, αλλά από κάπου πρέπει ν' αρχίσει κανείς...
Nαι, αλλά θέλω να σου πω μία φορά τη πάτησα και ήταν και καλοκαίρι. Έκανε και ζέστη τρελλή και λέω να μία ωραία ιδέα. Bουτάω, και μετά κατάλαβα – από πού έρχεται το νερό; Από το χιόνι που λιώνει. Αφού δεν έπαθα ανακοπή καρδιάς τότε, μάλλον δεν είναι γραφτό μου να πάω από αυτό.
μαντη,ειναι κι αυτος κομματι αυτου του σιχαμερου συστηματος.Μακαρι να κανουμε αυτο που σου ειπα στο τηλεφωνο.Οχι οτι θα αλλαξουμε το συστημα.Μηπως ελαφρυνουμε την Αμαλια και καθε Αμαλια σημερα.
2σχ2,τα λες και ξερεις το δρομο.Που σου το ευχομαι.
απειρωτα,οι ψυχιατροι ειναι επικινδυνη συνομοταξια.Χρειαζεται κανεις εναν ανθρωπο που να ξερει να αγαπαει και να ξερει να το μεταδιδει κι ολας.
dodo,απο τη μια βουτια...
αγωνιστη μου,εμαθες το δρομο για δωρεαν τεστ κοπωσεως:))
Αχ κύριε Καιρέ μου! Καλή η κάθαρση δια του νερού, αλλά θα μου επιτρέψετε να προτιμώ την κάθαρση δια του σπασμού.
kaire,
συγγνώμη μα δεν μιλήσαμε στο τηλέφωνο.Με Emails επικοινωνήσαμε.
Μήπως κάποιος παρουσιάστηκε στο τηλέφωνο ως μάντης;....
Καλή σου μέρα!
Την χρειαζόμουνα σήμερα. Ευχαριστώ!
(Και μετά είδα το σχόλιο της Ελένης. Μου έβαλε ιδέες!)
Εσένα πρέπει να σου στείλω μια μέρα σε φωτογραφία τους καταρράκτες της Μυκόνου να σου φύγει το τσερβέλο!
Δεν κάνω πλάκα βέβαια...
Πλατς!
:p
χεχεχε!
Για τους πολίτες κάθαρση στον εγκέφαλο. Γίνεται;
Τρομερή φώτο. Από την Νέδα είναι;;
Κατά τα άλλα το πλύσιμο γενικώς παραμένει τρομερή εφεύρεση! :-)))
@ο καιρός
Αρκεί να έχουμε την τύχη να τον συναντήσουμε αυτόν τον άνθρωπο.
εντός εκτός και επι τα αυτά
Βρωμάει εύκολα ο άνθρωπος
Πραγματικα απιστευτη φωτογραφια!!!
εκεί που σου γαργαλάει το νερό την πλάτη, πρόσεχε μη σου έρθει κατακέφαλα κανά πλεούμενο κούτσουρο..
Στάσου παρά δίπλα.. :))
Και τι κάλλος;; Θυμάμαι το "χαιρετιστήριον"
Την ωραιότητα της παρθενίας σου και την αγνότητα, ώ της λαγνίας σου.
Μεγάλε Χρόνια Πολλά και Καλά για την Δευτέρα.....
Ελενη μου,σημασια εχει να φευγουν τα σκατα,με το συμπαθειο..
Μαντη,μη δινεις σημασια στα κολαπσους της γεροντικης ηλικιας.Τι τηλεφωνο,τι mail.Μιλησαμε:))
diavolikotato,προσεχε μονο,γιατι οι σπασμοι ειναι ενδειξεις υπερτατων ηδονων,αλλα και συμφορων..
dimitri μου,μετα το φραγμα,ε;..
απολλωνια,εσυ του ηλιου αφεντρα το κανεις ευκολα..
νικο,δυστυχως το μηχανημα δεν παιρνει αναβαθμιση.Με ποντιουμ γεννηθηκες,με ποντιουμ θα πεθανεις.Κι ας μη με παρεξηγησει ο αγαπητος μου ο Αγτσιδης:)
zaphod,ναι,τη Νεδα.Το μοναδικο ποταμι με θηλυκο ονομα στην Ελλαδα.Απο την αλλη πλευρα του Ταϋγετου,μετα τον Νεδοντα,υπαρχει και μια Νεδουσσα,που,ομως δεν μπορει να χαρακτηριστει ποταμι.Ωραια με ταξιδεψες,να σαι καλα.
απειρωτα εχεις πολυ μεγαλο δικιο.Αλλα,ξερεις,στη ζωη βρισκεις σχεδον παντα αυτο για το οποιο πας γυρευοντας.
padrazo,καλωσορισες επι τα αυτα:)
kerasia,και βρωμιζει και τον τοπο οταν.
πρεζα,σ ευχαριστω,αλλα για να κανω και την κριτικη μου,η σωστη θεση ληψης για να παθεις πλακα ειναι δυο βηματα πιο μπροστα, με εναν 17αρη φακο να καλυπτει σε πρωτο πλανο το βαθος της πρασιναδας των νερων και στο βαθος τον καταρρακτη.Γλιστρουσε,ομως απιστευτα μεσα στο νερο και δεν ειχα λαστιχενια παπουτσια για να σταθεροποιηθω.
Το γραφω για οποιον παει εκει και θελησει να τραβηξει την τελεια φωτογραφια του σκηνικου.Με τριποδο οπωσδηποτε.
κατρουλη,παραδιπλα απο το κουτσουρο;
γιατρε δεν ξεχρεωνεις απο τωρα για τη Δευτερα...Και παρε με σε παρακαλω τηλεφωνο να δουμε τι μπορει να κανουμε για την Αλικη.Το ειδα οτι το ειδες και σε διαβασα.
Μπλουμ!!!
Μπρρρρρ!!!!!!!
ΑΑΑΑΑΑαχ ααχχχ ααχχχ!!!
Αχ τι ωραια...***
E, όχι κι έτσι!
Σ' έχω γω για μαϊμού καταστάσεις;
Φυσικούς καταρράκτες και ορμητικά νερά.
Άμα η χρονιά είναι χορτάτη από βροχές βέβαια!
Άρα φέτος δεν...
iro*,ελα,πετσετα.
dimitri,μην ταξεις του αγιου κερι και του παιδιου παιχνιδι.Εγω θα ειμαι εκει κι ας δεν.:)
Πάντως, όποιος θέλει πραγματικά να "καθαριστεί", το καταφέρνει (ίσως και καλύτερα) και σε άνυδρα μέρη _όπως μπορώ πλέον να βεβαιώσω...
Ουπς να μιά ωραία λέξη.
Και ναι μεν βρίσκω τρομερά αναζωογονητική την ιδέα, αλλά πιστεύω πως την κάθαρση την βρίσκουμε μέσα από όλα τα στοιχεία. Πυρ, γη και ύδωρ και την γη. Ακόμα και στην έρημο όπως πολύ σωστά έθεσε η προλαλήσασα just.
Ετσι μιά βουτιά σε αυτά τα αγνά νερά θα ήταν απλά επιφανειακή, μιά πρόσκαιρη ανακούφιση.
Προτιμώ άλλου είδους βουτιές.
"Ολα εξαρτώνται από αυτό
ένα άπατο βύθισμα
μέσα στο άπατο τίποτα".
Που περιέχει το Μηδέν και το Απαν.
Σίγουρα πάντως δεν περιέχεται στις λέξεις και μόνον.
Ουφ σεντονάκι πάλι έγραψα. :)))
Καλημέρα.
Και στον άνεμο ήθελα να πω... (έγραψα δυό φορές γη). Ρημάδα πρεσβυωπεία...
Το εντός όπως και η βουτιά επίσης προυποθέτουν ένα ικανό βάθος...΄Άρα μάλλον προς μπουγάδα πάει το πράγμα
Καλό σας απόγευμα
Ευχαρίστως!!!!
Πολύ βιαστικά καιρέ μου, πάρα πολύ ωραίες φωτογραφίες θα επανέλθω χαλαρότερα. Φιλιά
Αν βέβαια αντιμετωπίσουμε τον όρο "κάθαρση" ως προς τις πολιτικές του προεκτάσεις θα αντιληφθούμε ότι περιγράφει την διαδικασία εκείνη κατά την οποία νταβατζήδες, κουμπάροι, παραγκούχοι και μαφιόζοι καθαρίζουν κόσμο και τα κονομάνε και ξεπλένουν πού και πού λίγο μαύρο για να ασπρίσει το μάτι του λαού...
Για την κάθαρση εντός χρειάζεται λωτός!
Πάλι τελευταία ήρθα...!Τέλεια φωτό :)
Συμφωνώ. Μόνο που μάλλον στους ιδιώτες ήθελα να ανφερθώ! Αλήθεια, με τι φακό τράβηξες τη φωτογραφία;
just you.αληθεια ειναι.Το εσωτερικο νερο μονο χρειαζεται
ellinida,χους ην και εις χουν απελευσαι..
νερινα,εξαρταται απο το ποσο ρηχος ειναι ο ανθρωπος
Σταυρο,δικη μας η ευχαριστηση..
herinna,καλη μερα σου
Κωστα,νομιζω οτι μονο η μνημη βοηθεια στη ληθη..
industria,η αναλυση ειναι super,μονο που ο κοσμακης ειναι απολυτως συνδιαπλεκομενος..
aniaris,εχεις δικιο.Χωρις την ομορφια του,που να στηριχτεις.
demonia,και οι εσχατοι εσονται πρωτοι..Ρε τι τραβαμε κι εμεις οι γραμματιζουμενοι αθεοι..
νικο,ηταν κατανοητο.Ο φακος,ενας καταπληκτικος 17-35 f 2,8-4 της Sigma.
Ναι,οι Λωτοφάγοι ήταν πολύ πιο κοντά στην κάθαρση από εμάς.Τα είχαν καλά με τη συνείδησή τους ξεχνώντας ποιοι είναι και τι έκαναν.Εύκολος κι ανούσιος τρόπος να πετύχεις την κάθαρση αλλά δε νομίζω ότι υπάρχει άλλος.
Πάντα κάτι θα μας βαραίνει.
aniaris,αν τα εχεις καλα με τη συνειδηση σου δεν υπαρχει αναγκη καθαρσης.Αν κατι σε βαραινει δεν εισαι λωτοφαγος..
η τράτα μας η κουρελού
η χιλιομπαλωμένη
όλο τηνε μπαλώναμε
κι όλο ήταν ξηλωμένη
Εβίρα μια...
καιρέ, οι φωτογραφίες σου εξαφανίζονται μια μια. Μήπως τις σβήνεις κατά λάθος από το photobucket?
Δημοσίευση σχολίου