Mπα μωρε, δεν ειναι κακο... Ασε που λιγοτερο κινδυνευουν απο το Βορια (να τα κανει συντριμμια, κομματια) , κ περισσοτερο απο τα επικινδυνα περαστικα ποδια!!! Δε βαριεσαι... Τα ξαναχτιζεις!! ***
Το ωραίο είναι ότι έρχεται το κύμα και τα γκρεμίζει και έρχονται μετά άλλοι και τα ξαναχτίζουν και τα ξαναγκρεμίζει .... και η ζωή συνεχίζεται... Πάντα κάποιος θα τα χτίζει.
Από τεχνική άποψη σας διαβεβαιώ, κατά κανόνα, ασφαλέστατα. Τώρα όταν μπαίνουν στη μέση λαμόγια, είτε σπίτια χτίζεις, είτε ομόλογα, είτε αμμόλογα, χέσε μέσα! (Με το συμπάθιο δηλαδή)
Αν το κάνεις για το εικαστικό του θέματος... Νομίζω όχι. Όταν, όμως, καταλαμβάνεις για δικό σου κάτι που ανήκει σε όλους -τους οποίους αποκλείεις και εξωπετάς- και το μετατρέπεις σε παλάτι για εσένα -τον καταπατητή, τον έξυπνο- τότε, ναι... Είναι κακό. Κάποια στιγμή, ευτυχώς, ή η θάλασσα ή αυτοί που απέκλεισες θα στο γκρεμίσουν. Αμμομαζέματα, αμμοσκορπίσματα...
Καιρέ το κακό θα είναι να μην έχουμε συμβάλει κι εμείς στο να γίνει. Το να μην ζήσουμε, άστο -άλλο θέμα. Και με τα μάτια της φαντασίας να το βλέπω, προς το παρόν, με κάνει να αισιοδοξώ.
Εϊναι υπέροχο να χτίζεις παλάτια στην άμμο. Τι κι αν χαλάσουν στο κύμα; Πάλι μπορείς να τα ξαναχτίσεις. Τι κι αν είναι σκληρό; Είναι μέσα στη ζωή. Το θέμα με την άμμο είναι να μη κερδίσουν άλλοι από το δικό μας εργασία.
Για μένα; Ναί πολύ κακό. Γενικότερα τα παλάτια είναι υπερβολή, χτίσε ένα σπιτάκι από αλήθεια και άσε τα παλάτια γι'αυτούς που μπορούν να τα κουμαντάρουν ακόμα και σε άμμο.
Η φωτογραφία είναι Μ.Μ. Π.Μ. επρόκειτο για ένα φτωχικό τσαρδί 2Χ2 πάνω σε κάτι κατσάβραχα. Το μεταρρύθμισε όμως η Μαριέττα η όμορφη και ιδού το αποτέλεσμα. Τι τα θες, άμα πιάνουν τα χέρια σου λες βρωμόλογα και γίνονται ομόλογα!
γιατι οσο μεγαλωνω...αυτη η λεξη "παλατια" απομακρυνεται συνεχως απο τη σκεψη μου ως "καλη εννοια"?...γιατι η μνημη να βαραινει, αμα σχετιζεται με αντιστοιχα μνημεια?...δυσκολο το ποστ σου αυτο καιρε!
Αν τα χτίζεις στην άμμο, τότε είναι μάλλον αυθαίρετα. Αλλά μήπως να κάνεις μια ανάλυση, μπας και ή άμμος είναι μεταμφιεσμένο πετρώδες έδαφος και τότε όχι παλάτι, μέχρι και μαυσωλείο μπορείς να χτίσεις... Κατά μία άλλη εκδοχή, όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος, μη γινόμαστε γρυλάκιδες
Όπως ειπώθηκε, είναι κακό όταν η άμμος δεν είναι δικιά σου... Οι παραλίες στη χώρα μας ανήκουν σε όλους τους Έλληνες, θα μου πεις. Κάτι τέτοια άκουσαν κι οι άλλοι και πήραν την άμμο του κοσμάκη για να χτίσουνε παλάτια.
58 σχόλια:
όχι, αν τ' αφήνεις να ταξιδέψουν με το κύμα...
Και στην άμμο και στο χώμα και στο βράχο, τα παλάτια είναι περιττά...
Στα Κέϊμεν τα χτίσανε μάλλον τα τσαρδιά τους
Αν είναι κακό το να είσαι παιδί
Συνείδηση της πραγματικότητας.
Αν την έχεις κάνεις οτι θέλεις.
Mπα μωρε, δεν ειναι κακο...
Ασε που λιγοτερο κινδυνευουν απο το Βορια (να τα κανει συντριμμια, κομματια) , κ περισσοτερο απο τα επικινδυνα περαστικα ποδια!!! Δε βαριεσαι... Τα ξαναχτιζεις!! ***
Εγώ θα έλεγα συνείδηση της φαντασίας.
Εκεί κι αν κάνεις οτι θές!
Τα λόγια σου, λόγια της άμμου
Ωμά λόγια, ωμάλογα, αμμόλογα για ομόλογα
Καίρια, όπως πάντα
Ζήσε τη στιγμή!
Ειναι κακο οταν καταστρεφονται οι φωλιές της χελώνας καρετα καρετα,ειναι κακο οταν χτίζονται συνεδριακά κεντρα,καζινα,τουριστικές επαυλης καταστρεφοντας την φύση.
Hasta luego!
Το ωραίο είναι ότι έρχεται το κύμα και τα γκρεμίζει και έρχονται μετά άλλοι και τα ξαναχτίζουν και τα ξαναγκρεμίζει ....
και η ζωή συνεχίζεται...
Πάντα κάποιος θα τα χτίζει.
Αν είναι έτσι όμορφα,όχι ;-)
Από τεχνική άποψη σας διαβεβαιώ, κατά κανόνα, ασφαλέστατα. Τώρα όταν μπαίνουν στη μέση λαμόγια, είτε σπίτια χτίζεις, είτε ομόλογα, είτε αμμόλογα, χέσε μέσα! (Με το συμπάθιο δηλαδή)
Αν το κάνεις για το εικαστικό του θέματος... Νομίζω όχι. Όταν, όμως, καταλαμβάνεις για δικό σου κάτι που ανήκει σε όλους -τους οποίους αποκλείεις και εξωπετάς- και το μετατρέπεις σε παλάτι για εσένα -τον καταπατητή, τον έξυπνο- τότε, ναι... Είναι κακό.
Κάποια στιγμή, ευτυχώς, ή η θάλασσα ή αυτοί που απέκλεισες θα στο γκρεμίσουν. Αμμομαζέματα, αμμοσκορπίσματα...
Κακό δεν είναι, αρκεί η άμμος να είναι δική σου και όχι του γείτονα :-)
Γιαννη,δεν θα το σκεφτομουν..))
ραμαν,προεδρικα μεγαρα;
Δωρα μου,στο Μεσολογγι..
Κωστα,αν και λειπεις αναγνωρισες τις πελανες,αλλα σε παρακαλω εδω,σ'αυτο το χωρο, δεν υπαρχει ουτε η εννοια του κουτοφραγκου ουτε του ΕΛΛΗΝΑ.
sunday,μας πηρες 5-0!
απολλωνια,Αν ημουν πνευμα αντιλογιας θα ρωταγα τι ειναι πραγματικοτητα.Αλλα,δεν ειμαι,γιατι μερικες φορες ξερω..
Μπαργουμαν,σωστα,πιο συχνα ποδοπατουνται*
ασταρτη,εκει εχεις φυγει.:))
Τασο,και χαμωλογα))
Αγγελε,μεχρι να ερθει ο λογαριασμος:))
silentsoul,σωστη
αθεοφοβε,και καποιος θα τα γκρεμιζει..
demonia,το σκεφτηκα πολλες φορες στα σοβαρα.Δεν κατεληξα
νικο,παρακαλω,με την ανεση σας..Αλλωστε,και για τα αποβλητα λαμογια επεμβαινουν..
industrial,το κακο ειναι οτι δεν θα ζησουμε για να το δουμε,ουτε το ενα ουτε το αλλο..
Θα προτιμούσα προεδρικές κατοικίες...κάτι σε κυκλαδίτικο λιτό.
Πουθενά δεν είναι κακό να χτίζεις παλάτια.Κι οι Πυραμίδες κρατάν ακόμη.
Καιρέ το κακό θα είναι να μην έχουμε συμβάλει κι εμείς στο να γίνει. Το να μην ζήσουμε, άστο -άλλο θέμα. Και με τα μάτια της φαντασίας να το βλέπω, προς το παρόν, με κάνει να αισιοδοξώ.
Ειναι κακο να χτιζεις στην αμμο παλατια;
Είναι κακό στα παλάτια να βρίσκονται μεγάλοι, και να μην τα κατοικούν αποκλειστικά παιδάκια....
ο βοριάς θα τα κάνει συντρίιιιμια κομμάααατιααααα!
(μη με ακούτε, είμαι αθεράπευτα φάλτση!)
"Το οικοδόμημα εκτίσθη επί της άμμου."
(Gerald Reitlinger, Γενικό Επιτελείο Στρατού. Αθήναι, c.1966)
ραμαν,να βαλω και κρεμμυδι;
aniaris,ισως επειδη ειναι ταφοι:)
industrial,λευκη θυελλα,εχουμε συμβαλλει.Εδω ζουμε,δεν μπορεις α φανταστεις ποσο συμμετοχοι ειμαστε.
hari,δεν θα ειχε μεινει πετρα ορθια...
Αλλα,στα σοβαρα,η ευχη σου λεει τα πιο πολλα.
krot,εδω το λες πολυ ωραια...
arkin,και της επομενης χρονιας,του γενικου επιτελειου,το ιδιο.
όπως η άμμος, έτσι και τα ομόλογα, όταν τα παίρνει ο "αέρας", δε γυρίζουν πίσω...
καιρέ,
Καμία Ιφιγένεια δεν θα βρεθεί να τα κάνει συντρίμια κομμάτια;
Καμιά Κατρίνα τσέπης έστω;
ανέβηκε δύο φορές το ίδιο και το έσβησα :|
"ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΑΜΜΟΛΗΨΙΑ"
Χώσε μάστορα...
προσοχη στα τσουναμια...
Όταν τα χτίζει η JP MORGAN δεν υπάρχει πρόβλημα …
Είναι χαζό στην άμμο να χτίζεις παλάτια.
Εϊναι υπέροχο να χτίζεις παλάτια στην άμμο. Τι κι αν χαλάσουν στο κύμα; Πάλι μπορείς να τα ξαναχτίσεις. Τι κι αν είναι σκληρό; Είναι μέσα στη ζωή. Το θέμα με την άμμο είναι να μη κερδίσουν άλλοι από το δικό μας εργασία.
είναι κακό να μην ξέρεις πως το κύμα θα στα κάνει συντρίμμια, κομμάτια
Δεν ξέρω αν επαναλαμβάνω κάποιον, γιατί δεν προλαβαίνω να διαβάσω όλα τα σχόλια.
Είναι κακό να χτίζεις παλάτια, γενικώς.
(Την αγάπην σου και μίαν καλύβην, έλεγαν οι σοφοί πρόγονοί μας _κάποιοι τουλάχιστον που ήταν αληθινά σοφοί...)
Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο!
Αν είναι να μείνεις εσύ___όχι___δεν είναι κακό...
Αν όμως είναι να βάλεις και άλλους...
Για μένα; Ναί πολύ κακό. Γενικότερα τα παλάτια είναι υπερβολή, χτίσε ένα σπιτάκι από αλήθεια και άσε τα παλάτια γι'αυτούς που μπορούν να τα κουμαντάρουν ακόμα και σε άμμο.
Μάλλον θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες. Καλύτερα ένα καλυβάκι με πολλή πολλή αγάπη!...
Άμα τα χτίζεις, δεν είναι καθόλου κακό.
Άμα τα ξεπετάς με τα μισά υλικά και το μισό σχεδιασμό, είναι.
Ωραίο πάντως να βάζεις ερωτηματικό σε κάτι που επι χρόνια ακούγεται ως δεδομένο :)
Η φωτογραφία είναι Μ.Μ. Π.Μ. επρόκειτο για ένα φτωχικό τσαρδί 2Χ2 πάνω σε κάτι κατσάβραχα. Το μεταρρύθμισε όμως η Μαριέττα η όμορφη και ιδού το αποτέλεσμα. Τι τα θες, άμα πιάνουν τα χέρια σου λες βρωμόλογα και γίνονται ομόλογα!
Σπυρο,απ τον "αερα" περιμενουν να ζησουν τα καημενα τα ομολογα..
aa-duck,οχι τα συγκεκριμενα μονο σε παρακαλω,γιατι ζουν ψαραδες απ αυτα:)
dodo,ναι,συνηθως μπαινει εκει που γινεται η πιο αγρια αμμοληψια..
παμαν,πιο βαθεια;
θεραπευτη,ειναι το τιμημα της λοξας.
ανεμοδαρμενη,αυτη δεν ειναι αμμος,ειναι χρυσοσκονη..
padrazo,σε χαιρομαι για την τετραγωνη λογικη σου.Δυστυχως,με τα συγχρονα υποστηλωματα μπορεις:)
δειμο,παντα θα κερδιζουν αλλοι απο το εργο αυτων που χτιζουν.Αυτος δεν ειναι λογος για να παψουν να χτιζουν.
candy,αυτο λεγεται συναισθηση της πραγματικοτητας και συνειδητη πραξη.
just you,πολυ φοβαμαι οτι εχουν αρχισει να εκλειπουν και η αγαπη και η καλυβη:)
michelan,τους το πουλας και χτιζεις αλλου...
γωγω,Σοφη,συμφωνω απολυτως
περαστικε,αλλα οχι για την τσεπη...
κερασια,για κοιτα να δεις!Δεν το ειχα σκεφτει ετσι.Χμμμ.Ιδεα.Σ ευχαριστω:)
Αεριτζίδικη νοοτροπία...
Έτσι δεν πάμε όλοι μπροστά...
Πάνε μόνο οι λίγοι...
Μρε χώσε ανοιχτά...λιτοδίαιτη ζωή χωρίς κρομμύδι δε μου λέει..
Μου αρέσει ένα τραγούδι με τον Χρήστο Θηβαίο να τραγουδά 'εγώ θα χτίζω στην άμμο σα να'τανε η άμμος πέτρα'.
γιατι οσο μεγαλωνω...αυτη η λεξη "παλατια" απομακρυνεται συνεχως απο τη σκεψη μου ως "καλη εννοια"?...γιατι η μνημη να βαραινει, αμα σχετιζεται με αντιστοιχα μνημεια?...δυσκολο το ποστ σου αυτο καιρε!
Αν τα χτίζεις στην άμμο, τότε είναι μάλλον αυθαίρετα. Αλλά μήπως να κάνεις μια ανάλυση, μπας και ή άμμος είναι μεταμφιεσμένο πετρώδες έδαφος και τότε όχι παλάτι, μέχρι και μαυσωλείο μπορείς να χτίσεις... Κατά μία άλλη εκδοχή, όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος, μη γινόμαστε γρυλάκιδες
καιρούλη αστειεύσαι; τα συγκεκριμένα --> Αποθήκευση εικόνας ως kalyves11-oneiro-napawmiamera.jpg σε kardiamoyκαιpcmoy
:)
Ναι, εξ ου και η αμμολογοθύελλα των τελευταίων εβδομάδων.
Thanks for you work.
I have a surprise in Greko for you in mine blogue
Have a good weekend
Ίσα-ίσα monsieur!
Στο κυματάκι να θυσιάσω τα πάντα!
άλλωστε τίποτα δε θα πάρουμε μαζί μας...
όχι, αρκεί να έχεις και στο βουνό 2-3 ακόμα!
Όπως ειπώθηκε, είναι κακό όταν η άμμος δεν είναι δικιά σου...
Οι παραλίες στη χώρα μας ανήκουν σε όλους τους Έλληνες, θα μου πεις.
Κάτι τέτοια άκουσαν κι οι άλλοι και πήραν την άμμο του κοσμάκη για να χτίσουνε παλάτια.
Καταπληκτική η φωτό...
κακό όχι,παιδιάστικο ναι.
Ναι κακό είναι. Η αμμος να μην έχει τίποτα πάνω της, ούτε παλάτια, ούτε ξαπλώστρες, ούτε τίποτα.
Δεντράκια κι αρμυρίκια μόνο.
michelan,πολυ φοβαμαι οτι οι αεριτζηδες ειναι πια περισσοτεροι απο ολοι..
ρααν,εχουμε το ιδιο βιτσιο
γερασιμε,εχεις μια τηλεπαθητικη επαφη με τη σιμαιθα..
lyntzo,γιατι οσο μεγαλωνεις καταλαβαινεις:)
σιμαιθα,κατι σε θελει ο γερασιμος...Και βεβαια εκ του αποτελεσματος κρινεται οτι ειναι κακο να χτιζεις στην αμμο παλατια:)
aa-duck,:))
δημητρη,που κατεληξε σε μια ακομα καταρρευση...
γεια σου μηχανη συλλογης πετσινης πρωτιας.
μαντισσα,θα παρουμε,αλλα δεν θα το ξερουμε:)
νυχτολουλουδο,οχι μονο ενα ακομα;
jason,οι παραλιες και ολα τα αγαθα ανηκουν σε εκεινους,που τα υπερασπιζοντα κι ολας..
βατραχω,και μεις...:)
μαριλενα,ναι ρε γαμωτο
Δημοσίευση σχολίου