Τετάρτη, Νοεμβρίου 22, 2006

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ακριβως σε αυτο το μερος τησ φωτο εχω κανει μια εκπληκτικη φωτογραφιση...καλημερα και παλι...

o kairos είπε...

Πουν'τη.

Ανώνυμος είπε...

ειναι δημοσιευμενη σε τοπικο περιοδικο..δεν ημουν εγω το μοντελο...μια απλη στυλιστρια ειμαι καιρουλη μου...αν θελεις να με δεις εχει φωτο ο αντωναρος στο μπλογκ του...