Πέμπτη, Νοεμβρίου 23, 2006

Το Ενα


Ειναι καιρος τωρα που ερχεται η ζωη ολο και πιο συχνα να μου επιβεβαιωσει,οτι μονο ενας αντρας και μια γυναικα -ή το αναποδο αν θελετε-μας κανουν εναν ανθρωπο.Ο αντρας απο μονος του και η γυναικα απο μονη της ειναι μισοι ανθρωποι. Ανολοκληρωτοι οργανισμοι.Γιατι μονο το θηλυκο μπορει να ολοκληρωσει ενα αρσενικο και μονο το αρσενικο μπορει να ολοκληρωσει ενα θηλυκο.Γιαυτο και δισεκατομμυρια ανθρωπων ζουν απλως χυνοντας ανοργασμικα.Ειναι που το αυτονοητο της φυσικης λειτουργιας σπανιζει.Ισως γιαυτο σπανιζουν και οι εραστες.Περισσευουν οι ανεραστοι.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτές οι φιλοσοφίες περί μισών ανθρώπων πολύ με κουράζουν. Οκ, ωραίος ο έρωτας και η αγάπη αλλά γνωρίζω πολλούς "μισούς" ανθρώπους που θα ζήλευαν εκατοντάδες "ακέραια" όντα. Check history too.

Θέλω να πω, ότι το ιδανικό δεν είναι κάτι που κάθεσαι το σκέφτεσαι και καταλήγεις. Έχει να κάνει με το πώς λειτουργεί καλύτερα ο καθένας μας. Αν ρωτήσεις δηλαδή την μάνα μου θα σου πει ότι αν ο άνθρωπος δεν παντρευτεί δεν είναι ολοκληρωμένος. Η γιαγιά μου, ότι αν η γυναίκα δεν κάνει παιδί δεν είναι ολοκληρωμένη. Ο Κωστόπουλος ότι αν ο άντρας μέχρι τα τριάντα του δεν έχει πόρσε δεν είναι ολοκληρωμένος. See?

(χα, στην είπα τώρα αλλά γι΄αυτό είναι τα μπλογκς)

΄μέρες :)

o kairos είπε...

Δεν ηρθε η ωρα να το καταλαβεις.Δεν αφορα μονο στους ζευγαρωμενους.Δεν πειραζει.Αργοτερα,ισως.Σ ευχαριστω.

SilentSoul είπε...

Δυστυχώς δεν σας εχω διαβασει ,δεν σας εχω παρακολουθησει.
Ισως αυτο και να με κανει πιο αντικειμενικη με οσα "διαβαζω" εδω και μιση ωρα.
Νιωθω τοσο οικεια με οσα γραφετε γιατι την ιδια αποψη εχω και εγω (συνεχεια μιλαω σχετικα και αναζηταω αυτο το "αλλο μισο" και ας με λενε υπερβολικα ονειροπολα για την ηλικια μου )χωρις να το λεω για να χαιδεψω αυτια και να το παιξω καλη.
Δεν ειμαι τετοιος τυπος και αλλωστε δεν το εχετε αναγκη .
Πραγματικα ομως, οσο μεγαλωνουμε,οσο κατανοουμε, αξιολογούμε καποιες καταστασεις,φτανοντας σε σημειο να συνειδητοποιούμε ποιοι ειμαστε,το σκηνικο αλλαζει.
Ο καθενας εχει την δικια του θεωρια ,μα ολοι καταληγουμε καποια στιγμη στο ιδιο συμπερασμα,συνηθως αργα,γιατι ο εγωισμος,τα ταμπου,οι αντιληψεις κλπ δεν μας αφηνουν πολλες φορες να δουμε καθαρα.
Ελπιζω να εγινα κατανοητη και να μην κουρασα.

Ανώνυμος είπε...

Μου θύμισες το μύθο με τον ένα άνθρωπο. Ήτανε, λέει, οι άνθρωποι ένα ον ενωμένο. Με δύο σώματα ενωμένα - όπως οι σιαμαίοι. Δύο κεφάλια, τέσσερα χειροπόδαρα, δύο διαφορετικά σεξουαλικά όργανα, δυο μυαλά, δυο ψυχές. Ο παντοδύναμος Δίας αποφάσισε να τους χωρίσει - γιατί ως γνωστόν στη μυθολογία οι θεοί πάντα ζήλευαν τους ανθρώπους. Έτσι έριξε κεραυνό, τους χώρισε, κι από τότε όλοι ψάχνουν το άλλο τους μισό.

Τι μας λέει αυτή η ιστορία; Είχαν μεγάλη φαντασία οι πρόγονοί μας:)))

Ένα καλωσήρθες κι από μένα!

missmurple είπε...

"...Αξιολύπητη λέξη το Ολόκληρο.
Σωματώδης αλλοπαρμένη περιφέρεται.
Γι'αυτό τη φωνάζουν τρελλή τα μπατίρια μεγέθη..." Κ.Δημουλά

την καλημέρα μου :)

o kairos είπε...

Οπως και να το κανεις ενας ανθρωπος ειναι ολοκληρος.Το θεμα ειναι αν ειναι και ολοκληρωμενος.Και δεν ειναι οποιος αρσενικος αρνειται να αισθανθει και να δει τη θηλυκη φυση τη δικια του και των θηλυκων,και μια γυναικα που αρνειται να δει τη δικη της αντρικη φυση και να δει και να καταλαβει τη φυση των αρσενικων.Αλλα,τη φυση των αλλοφυλλων μονο οι αλλοφυλλοι μπορουν να στη μαθουν.Με χιλιους δυο τροπους.Απο τα γενοφασκια μεχρι το θανατο.Αμα κάνεις τον αλλο εχθρο μεσα σου,για οποιους δικαιους ή αδικους λογους,ο μονος βλαμενος στο τελος εισαι εσυ.Κυριολεκτικα βλαμενος.

Ανώνυμος είπε...

ααααααα.....τώρα το ΄πιασα.

:D

Idάκι είπε...

Τρελαίνομαι για αναδρομικά κλεισίματα ματιού!!

Νομίζω το κατάλαβα πρόσφατα, και είμαι ακόμη αναστατωμένη από την συνειδητοποίηση. Ακριβώς αυτό που λέτε στο σχόλιο: αν κάνεις εσωτερικό εχθρό σου τον άλλον, δε θα βρεις ποτέ την ησυχία, θα παλεύεις αέναα. Και ως γνωστόν, οι μαχητές δεν είχαν ποτέ τους ώρα για ολοκλήρωση...

Ο έρως, πάντως, βοηθά στη συνειδητοποίηση τέτοιων αληθειών.