Ξεκινα εσυ και οπου σε βγαλει...Καλως ηρθες στην blogoσφαιρα!
Γειά σου Γιώργο!Καλωσήρθες βρε... εμένα "πορνόγερο"; Τς τς τς
Ρε συ Γιώργο έχω ακούσει (καλά, και διαβάσει) τόσα πολλά για σένα... ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ.(αρχίζω και ξαναβλέπω αισιόδοξα την μπλογκόσφαιρα)ΓΙΟΥΠΙ!:)
Πολυ συγκινητικη υποδοχη σε ενα σπιτι,που ακομα ειναι στα θεμελια.Να ειστε καλα ολοι και καλως σας βρηκα.
Αν δεν κάνεις την αρχή , δεν θα μάθεις για το παν . Όχι ότι αφού την κάνεις θα μάθεις , αλλά λέμε τώρα …!Καλή αρχή λοιπόν Γιώργο , σε ανακάλυψα μέσα από το blog του Μάνου :)
Δημοσίευση σχολίου
5 σχόλια:
Ξεκινα εσυ και οπου σε βγαλει...
Καλως ηρθες στην blogoσφαιρα!
Γειά σου Γιώργο!
Καλωσήρθες βρε... εμένα "πορνόγερο"; Τς τς τς
Ρε συ Γιώργο έχω ακούσει (καλά, και διαβάσει) τόσα πολλά για σένα... ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ.
(αρχίζω και ξαναβλέπω αισιόδοξα την μπλογκόσφαιρα)
ΓΙΟΥΠΙ!
:)
Πολυ συγκινητικη υποδοχη σε ενα σπιτι,που ακομα ειναι στα θεμελια.Να ειστε καλα ολοι και καλως σας βρηκα.
Αν δεν κάνεις την αρχή , δεν θα μάθεις για το παν . Όχι ότι αφού την κάνεις θα μάθεις , αλλά λέμε τώρα …!Καλή αρχή λοιπόν Γιώργο , σε ανακάλυψα μέσα από το blog του Μάνου :)
Δημοσίευση σχολίου