Τετάρτη, Νοεμβρίου 22, 2006

Καλημερα

η αρχη θα ηταν το ημισυ του παντος αν ξεραμε τι ειναι το παν

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ξεκινα εσυ και οπου σε βγαλει...

Καλως ηρθες στην blogoσφαιρα!

manosantonaros είπε...

Γειά σου Γιώργο!
Καλωσήρθες βρε... εμένα "πορνόγερο"; Τς τς τς

Ανώνυμος είπε...

Ρε συ Γιώργο έχω ακούσει (καλά, και διαβάσει) τόσα πολλά για σένα... ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ.

(αρχίζω και ξαναβλέπω αισιόδοξα την μπλογκόσφαιρα)

ΓΙΟΥΠΙ!

:)

o kairos είπε...

Πολυ συγκινητικη υποδοχη σε ενα σπιτι,που ακομα ειναι στα θεμελια.Να ειστε καλα ολοι και καλως σας βρηκα.

Sophia Choleva είπε...

Αν δεν κάνεις την αρχή , δεν θα μάθεις για το παν . Όχι ότι αφού την κάνεις θα μάθεις , αλλά λέμε τώρα …!Καλή αρχή λοιπόν Γιώργο , σε ανακάλυψα μέσα από το blog του Μάνου :)