Πέμπτη, Νοεμβρίου 30, 2006

Η βαφτιση

18 σχόλια:

Πληρωμένη πένα είπε...

Μια βάπτιση το Φθινόπωρο. Απουσιάζουν τα κανόνια

Ανώνυμος είπε...

Το δύσκολο πάντως είναι η αναβάφτιση!

Μπράβο ρε, για το ΗΧΗΡΟ κενό που άφησες σήμερα στη θέση του Καιρού στην "Ελευθεροτυπία!". Ηταν ενα τόσο λυπημένο κενό... και μπράβο και για τον Καιρό, που έγραψες στα πολιτικά σχόλια.
Ωραία κραυγή.
Τελικά πάντα το ήξερα ότι είσαι κραυγα-λαίος τύπος.

Ανώνυμος είπε...

κραυγα-λαίος=κραυγαλέος

NinaC είπε...

Εγώ γιατί βλέπω μόνο την κολυμπήθρα?

missmurple είπε...

τυχερός ο ανάδοχος.

εγώ πάλι θεωρώ πως αυτό που βλέπεις εξαρτάται από αυτό που ψάχνεις (εν γένει ή συγκεκριμένα, να δεις...)

composition,για καλό και για κακό, πάρε κι εσύ λίγο ginseng και θα δεις και τους αναδεκτούς και τα αρμόνια και τις γάτες και όλα!

kaire: για βαφτίσια είμαστε τώρα...

missmurple είπε...

έτσι και βαφτίσω ποτέ εμένα να με φτύσεις...

http://rapidshare.com/files/5539279/121.doc

allmylife είπε...

η διείσδυση.

Ανώνυμος είπε...

Το παπάκι που δεν ήρθε…

NinaC είπε...

@Murplej@ne, to ginseng έχει την ίδια επίδραση με το μπάφο?

:pppppppppp

Ανώνυμος είπε...

ξερεις κατι?δυο πραγματα μου αρεσουν σε σενα..το οτι βαζεις φωτο απο τηνπατριδα μου και οτι οι πιστες χαροκαμενες σαρανταρες του κ.Αντωναρου σε ακολουν πιστα.......................
καλημερα με τρελα χαμογελα

Ανώνυμος είπε...

Χαχαχαχαχα ρε λολιτα!..

missmurple είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
missmurple είπε...

@composition doll:

το ginseng είναι μια ρίζα η οποία σε συνδυασμό με βασιλικό πολτό και βιταμίνη Ε, λειτουργεί ως συμπλήρωμα δια(σ)τροφής. προκαλεί ευεξία, τονώνει νευρικό & μυϊκό σύστημα και βελτιώνει τις εγκεφαλικές λειτουργίες (προσοχή : αντενδείκνυται σε υπερτασικούς )

(http://en.wikipedia.org/wiki/Ginseng)


ο μπάφος...το γνωστό σε όλους και συμπαθές σε πολλούς γεμιστό τσιγάρο. δεν γνωρίζω ποιες είναι οι επιδράσεις των χημικών ουσιών της κάνναβης - στις οποίες οφείλει την ψυχοτρόπο ιδιότητα της - πάνω στο δικό σου οργανισμό . το ίδιο χόρτο έχει τελείως διαφορετική επίδραση σε 2 διαφορετικούς λήπτες ή ακόμα και στον ίδιο λήπτη σε 2 διαφορετικές στιγμές και εσωτερικές συνθήκες.

σίγουρα πάντως η απάντηση στο ερώτημά σου ειναι ΟΧΙ!
μπορώ επίσης να σε διαβεβαιώσω οτι έτσι και αποφασίσεις να τα ανακατέψεις, θα είναι σαν να κλείνεις ραντεβού με τον προκρούστη...

:P

Ανώνυμος είπε...

Πως το επώνυμο σχόλιο μου (το χαχαχα ρε λολιτα) έγινε ανώνυμο;

Ανώνυμος είπε...

το μωρό που κλαίει πάντως δεν είμαι εγώ!

NinaC είπε...

@Murplej@ne, ε, ίδια επίδραση θα έχει σ' εμένα!

:p

manosantonaros είπε...

γεια σου Γιώργο.

o kairos είπε...

Σσσσσ.Θα ξυπνησει η σκεψη.