Μπράβο ρε, για το ΗΧΗΡΟ κενό που άφησες σήμερα στη θέση του Καιρού στην "Ελευθεροτυπία!". Ηταν ενα τόσο λυπημένο κενό... και μπράβο και για τον Καιρό, που έγραψες στα πολιτικά σχόλια. Ωραία κραυγή. Τελικά πάντα το ήξερα ότι είσαι κραυγα-λαίος τύπος.
ξερεις κατι?δυο πραγματα μου αρεσουν σε σενα..το οτι βαζεις φωτο απο τηνπατριδα μου και οτι οι πιστες χαροκαμενες σαρανταρες του κ.Αντωναρου σε ακολουν πιστα....................... καλημερα με τρελα χαμογελα
το ginseng είναι μια ρίζα η οποία σε συνδυασμό με βασιλικό πολτό και βιταμίνη Ε, λειτουργεί ως συμπλήρωμα δια(σ)τροφής. προκαλεί ευεξία, τονώνει νευρικό & μυϊκό σύστημα και βελτιώνει τις εγκεφαλικές λειτουργίες (προσοχή : αντενδείκνυται σε υπερτασικούς )
(http://en.wikipedia.org/wiki/Ginseng)
ο μπάφος...το γνωστό σε όλους και συμπαθές σε πολλούς γεμιστό τσιγάρο. δεν γνωρίζω ποιες είναι οι επιδράσεις των χημικών ουσιών της κάνναβης - στις οποίες οφείλει την ψυχοτρόπο ιδιότητα της - πάνω στο δικό σου οργανισμό . το ίδιο χόρτο έχει τελείως διαφορετική επίδραση σε 2 διαφορετικούς λήπτες ή ακόμα και στον ίδιο λήπτη σε 2 διαφορετικές στιγμές και εσωτερικές συνθήκες.
σίγουρα πάντως η απάντηση στο ερώτημά σου ειναι ΟΧΙ! μπορώ επίσης να σε διαβεβαιώσω οτι έτσι και αποφασίσεις να τα ανακατέψεις, θα είναι σαν να κλείνεις ραντεβού με τον προκρούστη...
18 σχόλια:
Μια βάπτιση το Φθινόπωρο. Απουσιάζουν τα κανόνια
Το δύσκολο πάντως είναι η αναβάφτιση!
Μπράβο ρε, για το ΗΧΗΡΟ κενό που άφησες σήμερα στη θέση του Καιρού στην "Ελευθεροτυπία!". Ηταν ενα τόσο λυπημένο κενό... και μπράβο και για τον Καιρό, που έγραψες στα πολιτικά σχόλια.
Ωραία κραυγή.
Τελικά πάντα το ήξερα ότι είσαι κραυγα-λαίος τύπος.
κραυγα-λαίος=κραυγαλέος
Εγώ γιατί βλέπω μόνο την κολυμπήθρα?
τυχερός ο ανάδοχος.
εγώ πάλι θεωρώ πως αυτό που βλέπεις εξαρτάται από αυτό που ψάχνεις (εν γένει ή συγκεκριμένα, να δεις...)
composition,για καλό και για κακό, πάρε κι εσύ λίγο ginseng και θα δεις και τους αναδεκτούς και τα αρμόνια και τις γάτες και όλα!
kaire: για βαφτίσια είμαστε τώρα...
έτσι και βαφτίσω ποτέ εμένα να με φτύσεις...
http://rapidshare.com/files/5539279/121.doc
η διείσδυση.
Το παπάκι που δεν ήρθε…
@Murplej@ne, to ginseng έχει την ίδια επίδραση με το μπάφο?
:pppppppppp
ξερεις κατι?δυο πραγματα μου αρεσουν σε σενα..το οτι βαζεις φωτο απο τηνπατριδα μου και οτι οι πιστες χαροκαμενες σαρανταρες του κ.Αντωναρου σε ακολουν πιστα.......................
καλημερα με τρελα χαμογελα
Χαχαχαχαχα ρε λολιτα!..
@composition doll:
το ginseng είναι μια ρίζα η οποία σε συνδυασμό με βασιλικό πολτό και βιταμίνη Ε, λειτουργεί ως συμπλήρωμα δια(σ)τροφής. προκαλεί ευεξία, τονώνει νευρικό & μυϊκό σύστημα και βελτιώνει τις εγκεφαλικές λειτουργίες (προσοχή : αντενδείκνυται σε υπερτασικούς )
(http://en.wikipedia.org/wiki/Ginseng)
ο μπάφος...το γνωστό σε όλους και συμπαθές σε πολλούς γεμιστό τσιγάρο. δεν γνωρίζω ποιες είναι οι επιδράσεις των χημικών ουσιών της κάνναβης - στις οποίες οφείλει την ψυχοτρόπο ιδιότητα της - πάνω στο δικό σου οργανισμό . το ίδιο χόρτο έχει τελείως διαφορετική επίδραση σε 2 διαφορετικούς λήπτες ή ακόμα και στον ίδιο λήπτη σε 2 διαφορετικές στιγμές και εσωτερικές συνθήκες.
σίγουρα πάντως η απάντηση στο ερώτημά σου ειναι ΟΧΙ!
μπορώ επίσης να σε διαβεβαιώσω οτι έτσι και αποφασίσεις να τα ανακατέψεις, θα είναι σαν να κλείνεις ραντεβού με τον προκρούστη...
:P
Πως το επώνυμο σχόλιο μου (το χαχαχα ρε λολιτα) έγινε ανώνυμο;
το μωρό που κλαίει πάντως δεν είμαι εγώ!
@Murplej@ne, ε, ίδια επίδραση θα έχει σ' εμένα!
:p
γεια σου Γιώργο.
Σσσσσ.Θα ξυπνησει η σκεψη.
Δημοσίευση σχολίου