
Και επειδη ο καιρος ειναι ωραιος-παντα ειναι ωραιος,οποιος κι αν ειναι-καλωσοριζουμε το Σαββατοκυριακο με φως φθινοπωρινο απο την Ηπειρο,μηπως και επιφοιτησει τους εμμενοντες μονοκλωνικα.Μηπως,δηλαδη,βουτηξουν-βαφτισουν στην κυριολεξια- το κεφαλι μεσα στο στηθος και την κοιλια και νοιωσουν τι παει να πει συντροφικοτητα.Ειναι οι πρωτοι που θα κερδισουν.Και οι τελευταιοι που θα το πουν.
15 σχόλια:
Σαν ζωγραφιά με ....αρώματα είναι ...
Σε καλοσορίζω με την σειρά μου στην μπλογκόσφαιρα ...μπλογκοφάρμα όπως την αποκαλώ.
Σσσσσσσσσωραιος!!!!!!!
καλως τον...
καλως τον..το τοπιο υπεροχο απο τα πατρια εδαφη μου
Καλώς ήλθατε... και εδώ κ. Παπαδόπουλε Τετράδη. Τιμή μας
:)
Καλημέρες. Καλώς ήρθες και ευχαριστώ για τα χρώματα σου που συνοδεύουν τον καφέ μου Σάββατος πρωί. Τι πιο όμορφο.
Καίριος καιρικός καιρός.:)
Καλώς ήρθες.
ναί - είναι καλό οι νικητές να μην μιλούν.
AN ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥς ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΠΡΩΤΟΙ ΑΥΤΟΙ ΚΕΡΔΙΣΑΝ...
ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ: ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΝΑ ΜΠΙΑΝΟΥΝ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΓΕΘΟς, ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΟΥΤΑΜΕ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥς?
ΚΑΛΩΣ ΩΡΙΣΕΣ ΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ:-)
Εισαι ο,τι πιο ζωντανο-με την εννοια και της ενεργειας-και φρεσκο εχω διαβασει μεχρι στιγμης στον Τυπο και σ αυτο το χωρο.Να εισαι καλα
Καλώς ήρθες δάσκαλε!:)
Καλώς μας βρήκες και καλά να περάσεις στο μεγάλο αυτό χωριό μας...
Συγχωριανοι,το προηγουμενο μου σχολιο ειχε αποδεκτη τον Συκοφατη Μπαστουνι.Για να μην παρεξηγουμαστε.Ειπαμε,ειμαι αρχαριοςκαι γινονται και λαθος ερωτικες εξομολογησεις.Να ειστε καλα ολοι και μακαρι να ηξερα πώς δημοσιευονται οι απαντησεις που σας εστειλα.Θα μαθω,πού θα παει.
Αϊ, στο διάολο...κι εγώ πού νόμιζα ότι το'γραψες για μένα , παπάρι...:ΡΡΡΡΡΡ
Αθηνούλα μου, αν κάνεις αριστερό κλικ πάνω στη φωτογραφιούλα, αυτη θα κάνει πλίνγκ και θα μεγαλώσει... άλλωστε στα παρισσότερα πράγματα, άμα τους κάνεις πλίνγκ, μεγαλώνουν... Ε?
Δημοσίευση σχολίου