Κι ομως,το μπαμ ειχε γινει πολυ πριν γραψω το σχολιο.Γιαυτο το εγραψα αλλωστε.Για να δει κανεις τη διαφορα μεταξυ αυτης της ζωης και της ανθρωπινης,υποτιθεται πολιτισμενης.
Χμ… Έχεις δίκαιο , στη φωτό το μπαμ έχει γίνει ήδη και η διαφορά εμφανής. Όσο για τα άλμπουμ των ζωών* μας μάλλον σε αυτά δεν υπάρχει καμία τέτοια εικόνα , ούτε καν σαν ανάμνηση . Στις ζωές όσων έχουν αντιληφθεί και την άλλη πλευρά, την ανθρώπινη , την υποτίθεται πολιτισμένη ,μάλλον αυτή υπάρχει σαν μια απραγματοποίητη επιθυμία , σαν ένα άπιαστο όνειρο . Τώρα υπάρχουν και αυτοί που απλά την αγνοούν . Τελικά δεν ξέρω ποιοι είναι πιο τυχεροί !
*(να τελικά που χρειάζεται και ο τόνος κάνει τη διαφορά!!!)
Λεω,πως αυτον τον πολιτισμο τυχεροι ειναι οσοι τον ζουν μεσα τους.Κι ακομα πιο τυχεροι οσοι μπορουν να τον μοιραζονται κι ολας.Και αξιοζηλευτοι οσοι τον υπερασπιζονται κι απο πανω.
15 σχόλια:
Είμαι από τη Λάρισα και ξέρω καλά από κάμπο :P Ναι λοιπόν έχει και ο κάμπος τον δικό του πολιτισμό !χε-χε!
Μεχρι να γινει το μπαμ.
Ξενύχτι βλέπω...
Προς θεού, μην εκπολιτίσετε αυτόν τον κάμπο. Μου φαίνεται ευτυχισμένος.
Τόση ηρεμία , τόση γαλήνη με νύσταξε, λέω να πάω καλύτερα για ύπνο και θα ξυπνήσω όταν θα γίνει το μπαμ …
Ωραίος ο ανθισμένος κάμπος δε λέω, αλλά αν σκάσουν μύτη τα τρακτέρ και ο Μπούτας με τον Πατάκη, εγώ γιατρέ μου θα φύγω να πάω στην ακρογιαλιά.
μέχρι να γίνει το "μπαμ" -
πολιτισμός - όμορφος :)
ΘΑ΄ΛΕΓΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ Η ΔΙΑΒΙΩΣΗ ΜΕΣΑ ΣΆΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΘΑ ΕΞΗΜΕΡΩΝΕ ΤΑ ΜΠΑΜ...
ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΙ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ... (ΝΟ ΟΦΕΝΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΜΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ)
Ώστε με αυτό μοιάζει ο πολιτισμός, πρώτη μου φορά τον βλέπω ξέρεις. Όμορφος είναι :-P
Συμμαθητή, καλά που δεν έχουμε μάθημα φωτογραφίας!:Ρ
Δεν είχα ξαναδεί φωτογραφίες σου. "Γράφεις" και με το βλέμμα!...
Κι ομως,το μπαμ ειχε γινει πολυ πριν γραψω το σχολιο.Γιαυτο το εγραψα αλλωστε.Για να δει κανεις τη διαφορα μεταξυ αυτης της ζωης και της ανθρωπινης,υποτιθεται πολιτισμενης.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση ο πολιτισμός έρχεται από "κάτω",δηλαδή από την γη και η βαρβαρότητα από τους "πάνω",α πό τους ανθρώπους...
Χμ… Έχεις δίκαιο , στη φωτό το μπαμ έχει γίνει ήδη και η διαφορά εμφανής.
Όσο για τα άλμπουμ των ζωών* μας μάλλον σε αυτά δεν υπάρχει καμία τέτοια εικόνα , ούτε καν σαν ανάμνηση . Στις ζωές όσων έχουν αντιληφθεί και την άλλη πλευρά, την ανθρώπινη , την υποτίθεται πολιτισμένη ,μάλλον αυτή υπάρχει σαν μια απραγματοποίητη επιθυμία , σαν ένα άπιαστο όνειρο . Τώρα υπάρχουν και αυτοί που απλά την αγνοούν . Τελικά δεν ξέρω ποιοι είναι πιο τυχεροί !
*(να τελικά που χρειάζεται και ο τόνος κάνει τη διαφορά!!!)
Λεω,πως αυτον τον πολιτισμο τυχεροι ειναι οσοι τον ζουν μεσα τους.Κι ακομα πιο τυχεροι οσοι μπορουν να τον μοιραζονται κι ολας.Και αξιοζηλευτοι οσοι τον υπερασπιζονται κι απο πανω.
Μακάρι ο πολιτισμός να ήταν μικρόβιο και να το κόλλαγαν οι φορείς (του) σε αυτούς που δείχνουν ανοσία (στην ουσία).
Κι ομως,μεταδιδεται.
Δημοσίευση σχολίου