
Λοιπον συγχωριανοι,επειδη πολλη κουβεντα γινεται στο χωριο,υπαρχουν δυο ειδων ευφυιες.Η εγκεφαλικη και η συναισθηματικη.Υπαρχει και η ανεγκεφαλη,αλλα,αλλη φορα.Σπανια ενας ανθρωπος ειναι εξυπνος και στα δυο.Αυτοι,που οι πολλοι τους νομιζουν για εξυπνους απο τη γρηγορη σκεψη και την ατακα και το λογο,συνηθως ειναι συναισθηματικα ηλιθιοι.Κι αυτοι,που τους νομιζει κανεις για αργοστροφους ειναι συνηθως θηρια συναισθηματικης εκμεταλλευσης των γυρω.To πιο συχνα,οι εγκεφαλικα βλακες ειναι πολυ πιο επικινδυνοι απο τους συναισθηματικα ηλιθιους.Γιατι οι συναισθηματικα εξυπνοι ειναι πιο αδιστακτοι απο τους εγκεφαλικα ευφιεις.Επειδη οι πρωτοι δεν εχουνε μυαλο να εξανθρωπισουν τις πραξεις και οι δευτεροι δεν εχουν ψυχη για να τις πραγματοποιησουν.Συμπερασμα:Ολοι απο καπου χανουμε.Νυχτα κι ετουτη.
17 σχόλια:
σεισμός...
Μπλόκαρε το βαρομετρικό...
-Υπαρξιακή απορία :
Ο συναισθηματικά ευφυής που είναι αργόστροφος, δεν είναι έξυπνος; δεν είναι εγκεφαλικά ευφυής; και ποιός χειρίζεται το συν-αίσθημα για να μπορεί να εκμεταλλεύεται τον πλησίον; εγώ; που είμαι ανεγκέφαλος;
-Όσο για το δεύτερο συμφωνούμε.
οι εγκεφαλικά ευφυείς χάνουν.
Χάνουν την ευκαιρία να ασχοληθούν με τον εαυτό τους, γιατί ασχολούνται συνέχεια με τους άλλους...
Πόσο πολύ δίκιο έχετε! Ο εγκεφαλικά ευφυής έχει όμως πάντα την ευκαιρία να βάλει μπρος τη μηχανή και να τα κάνει όλα σκόνη διότι διαθέτει το "μέσο".
Καλορίζικο!!
καλημερα..εγω που υστερω και στα δυο δεν εχω ελπιδα σωτηριας γιατρε μου?
Καλο ξεκίνημα... φοβάμαι την συναισθηματική ''εξυπνάδα'' γιατι εν πρώτοις μοιάζει με ηλιθιότητα και έτσι την πατάς...καλοριζικος..καιρέ!
Εξυπνάδες:
Άμα τις λες, είσαι απ' έξω.
Άμα τις πραγματοποιήσεις είσαι από μέσα (απ'τα σίδερα).
Άμα σου τις πραγματοποιήσουν μπορεί να βρεθείς και από κάτω.
Με μπέρδεψες σήμερα... Καλημέρες!
Εγώ πάλι...χάνω από παντού! Είμαι σοβαρά καιρέ μου?
Ο Τσάρλι Τσάπλιν έλεγε: "Προτιμώ ένα κακό άνθρωπο από έναν ηλίθιο. Γιατί ένας κακός θα έχει κάποια στιγμή την εξυπνάδα να κάνει κάτι καλό ενώ ένας ηλίθιος δεν έχει ποτέ την καλοσύνη να κάνει κάτι έξυπνο"
Συμφωνώ μ’αυτή την άποψη
ΔΙΑΦΩΝΩ! ΑΛΛΑ ΟΙ ΕΥΦΥΙΕΣ ΜΟΥ
(ΝΑΙ ΔΙΑΘΕΤΩ ΣΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ)
ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΑΚΟΜΗ, ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΟΣΟΝΟΥΠΕΣΤΑΤΑ
Αν δεν χάναμε όλοι, τότε θα επικρατούσαν στην γη οι πολύ ευφυείς, οι πάρα πολλοί έξυπνοι, και τότε πιστεύω ότι θα επέβαλαν ένα είδος φασισμού στους άλλους.
Για αυτό αν δεν χάνεις κάπου δεν μπορεί να πας μπροστά , είναι ένα είδος επικράτησης της μετριότητας για να μπορούν έξυπνοι και άλλοι να επιπλέουν.
Την καλημέρα μου και τα συλλυπητήρια μου για την απώλεια...
Καιρό (να τος πάλι μπροστά μας!) είχα να ακούσω τέτοιες παπαριές (τις λέγαμε στις παρέες εν μέσω κρασοκατάνυξης) και τις φχαριστήθηκα!..
Ελπίζω να συνεχίσεις έτσι!
Αυτά παθαίνεις όταν μένεις ξύπνιος τέτοιες νύχτες.
Συναισθηματικά ξύπνιος, δηλαδή.
Καλοσώρισες.
"Όλοι απο καπου χανουμε"
Σωστός...
Τι λέτε;;;;;;
Χαιρομαι που διαπιστωνω,οτι η παρεα μπαζει απο παντου.Πώς αλλιως θα συνεννογιομασταν,αλλωστε.
Δημοσίευση σχολίου