Τρίτη, Νοεμβρίου 28, 2006

Μπαμ


Και τα πουλια περάσαν.

12 σχόλια:

NinaC είπε...

Aγαπητέ κύριε Καιρέ,

Κατ' αρχήν να σας καλωσορίσω στη βλογόσφαιρα και να σας ευχηθώ να γίνετε κι εσείς, όταν μεγαλώσετε, ένας από τους ογκόλιθούς της, όπως η υποφαινομένη.

Επίσης, επειδή έχω γεννηθεί ΚΑΙ με το χάρισμα της ειλικρίνειας, να σας πω, ότι ωραίο το μπλογκάκι σας, αλλά το έχετε κάνει κώλο (με την καλή έννοια...).

Εδώ, δεξιά, θα ΕΠΡΕΠΕ να βρίσκεται η λίστα με τα ποστς, τα λινκς και τις σχετικές με υμάς, πληροφορίες, η οποία για κάποιους σκοτεινούς λόγους έχει καταδυθεί στα Τάρταρα (άτιμη κοινωνία, που άλλους τους ανεβάζεις, κι άλλους τους κατεβάζεις).

Έναντι λογικής αμοιβής (πάντα σε είδος...) και με την προϋπόθεση ότι θα είστε ο καλός μου ο Καιρός, προσφέρομαι να σας το φτιάξω και να σας απαλλάξω, επίσης, από αυτή τη χαζή διαφήμιση που ασχημίζει το βλογ σας άμα τη εμφανίσει του.

Εάν δεν σας πείθω εγώ, μπορώ να σας δώσω ονόματα αξιόλογων πελατών που έμειναν ευχαριστημένοι και με συστήνουν, ανεπιφυλάκτως, ως τεχνική σύμβουλο.

Τέλος, είμαι πλάσμα απόλυτα συγκροτημένο, αξιόπιστο, πανέμορφο και πανέξυπνο, όπως μπορεί να σας διαβεβαιώσει ο φίλος σας ο Μάνος (ξέρω, ο Αντώναρος δεν είναι και ό,τι καλύτερο να αναφέρει κάποιος για συστάσεις, αλλά η ώρα είναι 1 παρά το πρωί και δεν έχω άλλον πρόχειρο...).

Σας φιλώ και σας ασπάζομαι,

Υ.Γ.: Ωραιότατη η φωτό σας από τη Μαδρίτη. Ως τουρίστρια που σέβεται τον εαυτό της, σκαρφάλωσα και στραμπουλίχτηκα για να περάσω κάτω από τα πόδια γαϊδάρου και αλόγου, προκειμένου να βγω μπροστά και να φωτογραφηθώ πρώτο τραπέζι πίστα με τον Δον Κιχώτη. Τι μου θυμίσατε.....

missmurple είπε...

στη ζωή δεν θα ΕΠΡΕΠΕ να υπάρχουν πρέπει...

o kairos είπε...

Μα,δεν υπαρχουν.

allmylife είπε...

Σήμερα είστε
"σαν τον παλιό καλό καιρό".
Μου αρέσατε πολύ...

Μάνο,
θα τον μαλώσω άλλη φορά - μην φωνάζεις!

Doll
φλερτάρεις Και με τον καιρό;;;
Προηγούμαι!!!

Xνούδι είπε...

Μπουμ
Αυτά πρόλαβαν τουλάχιστον
Καλημέρα

Ανώνυμος είπε...

...και κάτω..

Πληρωμένη πένα είπε...

Ωραίος ουρανός

ATHENA είπε...

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ

Ανώνυμος είπε...

Τι μου θύμισες βλέποντας τη Μαδρίτη.

Ότι πρέπει επιτέλους να ΠΑΩ!

Ανώνυμος είπε...

πουλια ειναι και περασαν εμεισ να δω πωσ θα τη περασουμε και ξεπερασουμε μαρεσουν οι φωτογραφιεσ σου με ξελαφρωνουν

missmurple είπε...

"Θα'ρθουν καιροί
Που ακόμη και τα βαλσαμωμένα πουλιά
Θα ανοίξουν
Τις Φτερούγες τους
Και θα αποχωρήσουν περήφανα
από τις βιτρίνες μας.

Και εμείς
Οι δήθεν ζωντανοί και παντοδύναμοι
Πιο ηττημένοι από ποτέ
Θα τα κυνηγάμε ασθμαίνοντας
Και θα ανεμίζουν στον αέρα
Ανήμπορες
οι μπαλωμένες μας απόχες."

hell,yeah...

Ανώνυμος είπε...

και συνεχιζω να ρωταω...τι καιρο κανει στο πανεξυπνο μυαλουδακι σου και βαζεις αυτες τις φωτο...φιλουρες