
Λοιπον συγχωριανοι,να εξηγηθουμε απο την αρχη για να μην παρεξηγηθουμε.Εδω δημοσιευονται ολα.Και απαντιωνται . Ιδιωτικως θες,δημοσια θες,ολα απαντιωνται.Ο,τι δεν δημοσιευεται απο τα δικα σας σχολια ειναι απο ασχετοσυνη δικια μου επειδη ειμαι αρχαριος.Ανιδεος.Μαθαινω γρηγορα,καντε υπομονη.Επισης,ειμαι γενικως λιγολογος.Βαριεμαι τα πολλα λογια.Απο τα γενοφασκια μου.Μαθηματα μπλογκαρισματος δεχομαι αφιλοκερδως και με καλη προαιρεση.Άλλα μαθηματα μονο κατοπιν αδειας.Πολλα ειπα.
15 σχόλια:
πολλά είπατε - όντως!
κάποιος σας πίεσε φαίνεται....
Καλημέρα :)
Δεν σε παρεξηγούμε . Θα μάθεις και τότε αλίμονό μας . Χαχααχα.
Κι να μην σκας αν κάτι δεν φαίνεται τώρα ...
Θα χρησιμοποιήσω μια ατάκα από το τζουράσικ παρκ.
Όταν ο επιχειρηματίας παρουσίαζε το πρότζεκτ στους επιστήμονες είπε « η αναπαραγωγή των δεινοσαύρων είναι πλήρως ελεγχόμενη όλοι (σχεδόν) τον πίστεψαν .
Τελικά δεν ήταν. Οι δεινόσαυροι κατάφεραν να βρουν τρόπο να αναπαράγονται και εκτός εργαστηρίου.
Η ζωή βρίσκει πάντα τρόπο να βγει από τα εργαστήρια .
Έτσι και με τα μπλογκς. Ο λόγος πάντα βρίσκει τρόπο να βγει στον αέρα .
Χαίρομαι ιδιαίτερα γιατί ο άνθρωπος που ο λόγος του ( μια φράση καμιά φορά η δυο μόνο λέξεις ) είναι ικανός να σε κάνει να αγοράσεις ( μόνο για αυτό καμιά φορά ) μια ολόκληρη εφημερίδα , είναι πλέον ένας δικός μας άνθρωπος.
Για οποιαδήποτε βοήθεια σε σχέση με τα μπλόγκς μη διστάσεις να ρωτήσεις
Την Καλημέρα μου και καλή εβδομάδα...
Αφού μαθαίνεις γρήγορα, γιατί να κάνουμε υπομονή?
"Πολλά είπα όμως ήμουν σαφής. Και αόριστος βέβαια γιατί αόριστα είναι όλα." , Κ.Σημίτης
"Ευτετέστετε" , ο ίδιος...
΄μέραααα
υ.γ. ο άστατος καιρός μου προκαλεί αστάθεια και ψυχολογικές μεταπτώσεις...μπορείς επιτέλους να χειμωνιάσεις για τα καλά, να βρούμε κι εμείς την υγειά μας;;
Για βοήθεια σε παραπέμπω στο www.blgospace.gr. Είναι ένα ελληνικό φόρουμ που δημιουργήθηκε για να λύνει απορίες στα θέματα των blogs.
καλημερα καιρε μου...
α!μην κανεις κακες παρεες σε παρακαλω..
Αγαπητη μου Δουλτσινέα .... χμμμμ, συγγνώμη λάθος. Αγαπητέ καιρέ, όλοι εμείς εδώ έχουμε κατανόηση και σας αγαπάμε. Δεν υπάρχει λόγος να στεναχωριέστε. Περιμένουμε τωρα μερικούς τίτλους που να σπάνε κόκκαλα.
Σε φιλώ, δούλος σου...
[Υ.Γ] οι φωτογραφίες που ρωτήσατε είναι σ'αυτή τη διεύθυνση:
http://www.pbase.com/anderslundin/winter
Ρε σεις,εισαστε ολοι συγκινητικοι.Μερικοι εως και ευσυγκινητοι.Σας ευχαριστω πολυ,αν και ξερω τις προθεσεις σας:Αφετε τα παιδια ελθειν προ με και μολις ελθειν θα τους αυτωσουμε το νταμ ντιριριν.Ενταξει.Γιαυτο εχει ελθει τα παιδια.Για να παιξει.
Καιρός ήτανε.
Ωραίος καιρός.
Πού να βρεις καιρό για τέτοια...
Καιρό είχα να σε δω.
Ποιος καιρός;;
ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΤΑΜ ΝΤΙΡΙΡΙΝ..ΟΙ ΚΑΚΕΣ ΠΕΡΕΕΣ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ...
Καλή αρχή! Ότι χρειαστείς εμείς εδώ είμαστε :)
Καλή εβδομάδα συμ-μαθητή!:-)
Επ! Κι εσύ εδώ; Ωράιος Κάιρος!
Μα εννοεείται ότι σιγά σιγά θα μάθετε, μην αγχώνεστε ! δηλαδή όλοι εμείς κάπως έτσι δεν μάθαμε; Καλημέρα σας και ΄μην αφήνετε κανένα να σας χαλάει τη διάθεση( ειδικά για το αν φαίνονται ή όχι τα σχόλια... έλεος!!!! )
Πω πω τι βλέπουν τα υπέροχα τσαχπίνικα ματάκια μου??
Διάθεση για μάθηση…διάθεση για βοήθεια…μωρέ μπράβο!!!!
Εγώ η κακομοίρα (όχι Σαραντη) μόνη μου παλεύω…αχ άτιμη κοινωνία που άλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους κατεβάζεις……
Λοιπόν
oταν σου μάθουν πως βάζουν εκείνο το παραλληλόγραμμο κουτάκι που όταν το πατάς παίζει το τραγούδι που θέλεις ….πλιιιιζζζζ είμαι και εγώ εδώ !!!
Την καλημέρα μου!!
Δημοσίευση σχολίου