Τρομερή φωτό.
Την τραβηξα στο Μπαντ Σαχι τζαμι της Λαχορης.Κατι σαν τον Αγιο Πετρο των Καθολικων.Με ολο το σεβασμο για την κατανυξη της προσευχης τους.Σαν προσκυνητης.Γιαυτο,αλλωστε,μ αφησαν.
ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΒΕΛΑΣΚΕΘ ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ
Αγαπώ ταξίδια. Που είναι η Λαχόρη παρακαλώ; Υπέροχη φωτογραφία...
Μάλλον στον εαυτό σας θα αναφέρεσθε...
ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΤΑ Η ΜΝΗΜΗ ΜΟΥ
Σωστα.Ειναι στο σημερινο Πακισταν,παληα πρωτευουσα της Ινδικης,επι Μογγολων και μαχαραγιαδων και θα τριζουν τα κοκκαλα του Βελασκεθ.
ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΟΥ ΒΕΛΑΣΚΕΘ ΝΑ ΠΙΟΥΝ ΞΥΔΙ ΜΑΥΡΙΤΑΝΟΙ ΜΑΣΤΟΡΕΣ ΜΑΘΑΝ ΤΟΥΣ ΙΣΠΑΝΟΥΣ ΠΩΣ ΧΤΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΛΑΤΙΑ
Δημοσίευση σχολίου
8 σχόλια:
Τρομερή φωτό.
Την τραβηξα στο Μπαντ Σαχι τζαμι της Λαχορης.Κατι σαν τον Αγιο Πετρο των Καθολικων.Με ολο το σεβασμο για την κατανυξη της προσευχης τους.Σαν προσκυνητης.Γιαυτο,αλλωστε,μ αφησαν.
ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΒΕΛΑΣΚΕΘ ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ
Αγαπώ ταξίδια. Που είναι η Λαχόρη παρακαλώ; Υπέροχη φωτογραφία...
Μάλλον στον εαυτό σας θα αναφέρεσθε...
ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΤΑ Η ΜΝΗΜΗ ΜΟΥ
Σωστα.Ειναι στο σημερινο Πακισταν,παληα πρωτευουσα της Ινδικης,επι Μογγολων και μαχαραγιαδων και θα τριζουν τα κοκκαλα του Βελασκεθ.
ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΟΥ ΒΕΛΑΣΚΕΘ ΝΑ ΠΙΟΥΝ ΞΥΔΙ
ΜΑΥΡΙΤΑΝΟΙ ΜΑΣΤΟΡΕΣ ΜΑΘΑΝ ΤΟΥΣ ΙΣΠΑΝΟΥΣ ΠΩΣ ΧΤΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΛΑΤΙΑ
Δημοσίευση σχολίου