Τρίτη, Δεκεμβρίου 05, 2006

Φως


Ανάγκα και θεοί πείθονται.

8 σχόλια:

manosantonaros είπε...

Τρομερή φωτό.

o kairos είπε...

Την τραβηξα στο Μπαντ Σαχι τζαμι της Λαχορης.Κατι σαν τον Αγιο Πετρο των Καθολικων.Με ολο το σεβασμο για την κατανυξη της προσευχης τους.Σαν προσκυνητης.Γιαυτο,αλλωστε,μ αφησαν.

ATHENA είπε...

ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΒΕΛΑΣΚΕΘ ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ

Kwlogria είπε...

Αγαπώ ταξίδια. Που είναι η Λαχόρη παρακαλώ; Υπέροχη φωτογραφία...

Dreamer on the Poof είπε...

Μάλλον στον εαυτό σας θα αναφέρεσθε...

ATHENA είπε...

ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΤΑ Η ΜΝΗΜΗ ΜΟΥ

o kairos είπε...

Σωστα.Ειναι στο σημερινο Πακισταν,παληα πρωτευουσα της Ινδικης,επι Μογγολων και μαχαραγιαδων και θα τριζουν τα κοκκαλα του Βελασκεθ.

ATHENA είπε...

ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΟΥ ΒΕΛΑΣΚΕΘ ΝΑ ΠΙΟΥΝ ΞΥΔΙ
ΜΑΥΡΙΤΑΝΟΙ ΜΑΣΤΟΡΕΣ ΜΑΘΑΝ ΤΟΥΣ ΙΣΠΑΝΟΥΣ ΠΩΣ ΧΤΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΛΑΤΙΑ