Άν από τις αισθήσεις είχαμε μόνο την όραση και από τις λειτουργίες επιβίωσης μόνο την αναπνοή δεν θα θέλαμε ποτέ να φύγουμε από τον μπλε πλανήτη... Γι΄αυτό μην μας στερείτε την ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο...
Δηλώ ότι διαφωνώ με αυτή την αιρετική τοποθέτηση και στο εξής, ο σώζων ευατόν σωθήτω. Ήγγικεν η ώρα της κρίσεως και πρέπει, αν υπάρχει κάποιος εκεί πάνω, να εμφανιστεί για να ξεκαθαρίσει την κατάσταση. Στο μπετονέτ αλλά και στον ΟΠΑΠ το αν υπάρχει ή όχι ζωή μετά το θάνατο είναι φραγμένο...
Λοιπον συγχωριανοι,πλακα πλακα,τα τρισημισυ τεταρτα αυτου του πλανητη κανουν το ενα εκατοστο απο οσα εχουν την ευκαιρια,μονο και μονο επειδη νομιζουν οτι θα ξαναρθουν εδω ή θα ξαναζησουν αλλού,και μαλιστα μπεηκα.Και το χειροτερο ειναι,οτι μ'αυτη τη νοοτροπια αφηνουν και να τους αφεντευουν ολοι οι ηλιθιοι γυρω τους,λες και η ζωη τους δεν ειναι μοναδικη.Γιατι αξιοσεβαστη θα πρεπε να ειναι και με δεκα ζωες.Αλλα ελα που ειναι και μοναδικη.Ολη αυτη η παρανοια γινεταιν για εναν φοβο,που με λιγο μυαλο και συναισθημα θα επρεπε να θεωρουνταν ευλογια.Γιατι η ζωη εχει αξια επειδη υπαρχει ο θανατος.Δεν ειπαμε να τον λατρεψουμε κι ολας,αλλα ας το απομυθοποιησουμε επιτελους που να παρει ο διαβολος.
-Οι άνθρωποι κάνουν το 1/100 από αυτό που μπορούν, γιατί οι αφέντες τους τους έχουν υψώσει το αόρατο μαστίγιο και ο μόνος τρόπος για να ανταπεξέλθουν είναι δουλειά και ύπνος. Δεν υπάρχει χρόνος πλέον για γνώση, όραμα και προοπτική.
-Άν κοιτάμε αφ΄υψηλού τα 7/8 του πλανήτη επειδή γονιδιακά (σωματικά και πνευματικά) ευνοηθήκαμε απέναντι τους, θα ήθελα να ήξερα τί μορφή θα είχε η σκέψη μας αν είχαμε γεννηθεί προβληματικοί ή υπανάπτυκτοι; Ποιές ελπίδες θα είχαμε να φτάναμε, σε μια μόνο ζωή, σε αυτό το επίπεδο διαλεκτικότητας; Ωραία δικαιοσύνη και ¨ισότητα΄!!!
-Και αν ρίξουμε τους αφέντες μας και έρθουν άλλοι, θα είναι καλύτεροι; Τα βλέπουμε και με τους πρώην αριστερίζοντες εργαζόμενους,που γίνανε αφεντικά για να μας πηδάνε καλύτερα... Αλήθεια ποιά επανάσταση δεν ήταν καθοδηγούμενη από τους εξουσιάζοντες;
-Δεν υπάρχει κανένας φόβος για την ζωή... Απαξίωση υπάρχει... Και ακριβώς όπως το λέτε, η ζωή έχει αξία γιατί υπάρχει ο θάνατος. Εκεί δίνουμε τις εξετάσεις...
-Σκεφτείτε λίγο και αυτό: Άν η ζωή ήταν μία, δεν θα υπήρχε η ανάγκη για δημιουργία κανόνων Ηθικής και Συνείδησης. Κάτι παραπάνω ήξεραν οι προηγούμενοι.
ΥΓ. ή Υ.Σ. υποδείξτε μας και κάποιον που έχει τις δυνατότητες να γίνει κοινωνικός ηγέτης, γιατί από λόγια...έχουμε χορτάσει!
"Και ακριβώς όπως το λέτε, η ζωή έχει αξία γιατί υπάρχει ο θάνατος. Εκεί δίνουμε τις εξετάσεις..."
Ευχαριστώ για την πάσα.. Η ζωή είναι ένα μεγάλο σχολείο, το οποίο σε αντίθεση με σχολείο των παιδικών μου χρόνων, έχω αρχίσει να το αγαπώ. Όπως έλεγε και ο παππούς μου, δε με νοιάζει που πεθαίνω γιατί όσο ζω μαθαίνω. Αυτό που μου αρέσει πάντως, είναι ένας πολύ απλός κανόνας που έχει, και ισχύει για όλους ανεξαιρέτως.. "εδώ δεν υπάρχουν μετεξεταστέοι και όλοι θα αποφοιτήσουν". Απλό ε?? Μπορεί ο θάνατος και κάνει το τώρα να μοιάζει μάταιο, αλλά ό,τι έχουμε σήμερα είναι γιατί κάποιοι έζησαν πριν από εμάς..
Ερώτηση.. Καλό σχολείο η ζωή, αλλά μπορεί κάποιος να μου προτείνει κάτι εξωσχολικό να κάνω, γιατί κακά τα ψέματα, ώρες – ώρες βαριέμαι..
Από την άποψη του ότι κάτι θα γίνει μόλις δεν θα έχει τίποτα να χάσει. Απολύτως τίποτα. Κάτι σαν απόλυτη απελπισία. Αλλά μπορεί και όχι, ο άνθρωπος έχει ένα μαγικό χαρτί που λέγεται Ελπίδα: Από τη μια πλευρά είναι άσπρο και από την άλλη μαύρο, ανάλογα την περίσταση.
To λεει ο Σαββοπουλος στην τωρινη παρασταση Πηγαινει ενας καλος χριστιανος στον Αγιο Πετρο, με την αθλια βαλιτσουλα του και του λεει με μια σπασμενη και περηφανη ζωη: «Αγιε Πατερα τα στερηθηκα όλα, πρεπει να παω στον παραδεισο». Βεβαιως του λεει ο Αγιος, προχωρα ευθεια, το γραφει στην πορτα. Πηγαίνοντας, βλεπει την πορτα της κολασης. «Για να δουμε τι γινεται εκει με τους αμαρτωλους». Μπαινει και βλεπει: ορχήστρα 20 ατομων, ανδρες με σκομικ, γυναικες με τουαλετες, τσιγαρα, ποτα και γελια. «Φαντασου τι θα γινεται στον παραδεισο» λεει και προχωραει στον διαδρομο. Ανοιγει τη πορτα και βλεπει, πεντε γερους να βαριουνται σε ένα αδειο (σαν σταθμο των Κτελ) δωματιο με έναν γυμνο γλομπο. Τρεχει προς τα εξω και διαμαρτυρεται στον Αγιο. «Αδικια Αγιε Πατερα, εγω τα στερηθηκα όλα και τωρα στην κολαση περνανε καλυτερα!» Και του απαντα: «Τι θελετε κυριος; Για πεντε ατομα να βαλουμε και ορχηστρα;»
Κυριε Παπαδοπουλε, respect. Ενα απο τα καλυτερα σας κειμενα νομιζω πως ειναι αυτο: http://ptyelodoxeio.blogspot.com/2005/08/o_28.html
"Δεν πιστευω στη μετα θανατο ζωη.Και γιατι αποκλειεται να ειναι ωραιοτερη απο τουτη"
Ε, ναι. Δηλαδή τί το ωραίο έχει το να σε θάψουν πέντε μέτρα κάτω απ΄τη γη και να σε τρώνε τα σκουλίκια. Αυτοί που πιστεύουν στα μεταθανάτια είναι γιατί προφανώς δεν μπορούν ν΄αποδεχτούν το γεγονός ότι δεν είμαστε δα και τόσο πολύ σημαντικοί όσο νομίζουμε. :)
michelanQ Τα μπερδεψες,που να παρει ο διαβολος.Πρωτα πρωτα αυτοι που σκιζονται για την αλλη ζωη ειναι οι λευκοι,γονιδιακα ευνοημενοι που λες.Οι αλλοι,Ασιατες δεν εχουν κανεναν φανατισμο στο θεμα.Μετα,δεν φταιει ο αφεντης,ο δουλος φταιει που ανεχεται να εχει αφεντη.Αμα φταιει ο αφεντης,τοτε οι λαοι ειναι ανευθυνοi και για τη μοιρα τους και για τη ζωη του.Tους καταδικασες σε θανατο.Πιο μετα,οι κανονες ηθικης και συνειδησης-και μιλαμε για τους αδολους ας το πουμε-μπηκαν για να μπορουμε να συζουμε καθημερινα χωρις να σφαζομαστε και για κανεναν αλλο λογο.Γιαυτο αλλωστε σφαζομαστε.Γιατι οι κανονες καταπατουνται.Τελος,οι κοινωνιες δεν εχουν αναγκη απο ηγετες αν πισω απο αυτους προκειται να συννοθηλευτουν κοπαδια αβουλων οπαδων που απλως ψαχνουν για κριαρι.Να μην ξεχασω,οτι ολη η συλλογιστικη σου μπαζει γιατι οι κοινωνιες που δεν πιστευουν στην αλλη ζωη ειναι κατι ξεχασμενες φυλες στον Αμαζονιο,στην ερημο Καλαχαρι,στη Νουβια και στα νησια του Ειρηνικου.Αυτες δηλαδη που δεν εχουν αρχισει να αναπτυσσουν αυτο που εμεις λεμε πολιτισμο.Να τον χαιρομαστε.
Απαντώ και αποχωρώ... Για να μην ενοχλώ, αλλά και γιατί ΑΠΟΡΩ!!!
-Δεν έχετε ακούσει οτι ο κομμουνισμός πρακτικά απέτυχε, ο σοσιαλισμός απέτυχε, οι συνεταιρισμοί απέτυχαν; πού ζείτε; Πόσες εταιρείες στηρίζονται στην κοινή διαχείριση των εργαζομένων τους; Όλοι δεν βάζουν κάποιον διευθυντή/διοικητή/διαχειριστή - αρχηγό/ηγέτη/καθοδηγητή ο οποίος θα ακούσει, θα διαβάσει, θα κουβεντιάσει τις απόψεις και τις εισηγήσεις των υπολοίπων, αλλά θα είναι αυτός που θα πάρει την τελική απόφαση και την ευθύνη;
-Κάτι Λέσχες δεν αποφασίζουν, με δυσνόητες οικονομικές πολιτικές, για το μέλλον του Κόσμου; Αυτοί δεν έχουν το Αόρατο Μαστίγιο των δανείων, των πιστωτικών καρτών και των οριακά χαμηλών μισθών για να είμαστε στα όρια της επιβίωσης/πείνας και να δουλεύουμε πρωί-βράδι άντρες και γυναίκες, διαλύοντας τους δεσμούς της οικογένειας, της συγγένειας, της φυλής, του έθνους για μια δήθεν ενιαία πολιτισμική παγκοσμοιοποίηση;
Άν νομίζετε οτι δεν φταίνε αυτοί οι αφέντες, που παίζουν stratego με αληθινές ζωές, και πιστεύετε οτι φταίνε οι σκλάβοι και οι αδικοχαμένοι ¨ήρωες πολέμου¨, τότε δεν σας λείπει η όραση αλλά η διορατικότητα!
-Γονιδιακά ευνοούμενοι είναι οι σωματικά και πνευματικά υγιείς και ταλαντούχοι. Αδικημένοι είναι αυτοί που είναι είτε σωματικά, είτε πνευματικά ελλιπείς και χρειάζονται πολλαπλάσια προσπάθεια για να φτάσουν στο επίπεδο των υπολοίπων (με ελάχιστες πιθανότητες να το πετύχουν). Δεν τους χωρίζω σε άσπρους, κίτρινους, μαύρους. Υπάρχουν παντού. ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΠΟΤΕ;
-Ισλαμισμός, Βουδισμός, Ινδουισμός... Σε ποιά ήπειρο αλήθεια λατρεύονται αυτές οι θρησκείες; Δεν λέγεται ΑΣΙΑ; Μήπως ασχολούνται λίγο παραπάνω με την άλλη ζωή απ΄ότι εμείς οι λευκοί χριστιανοί; ΗΜΑΡΤΟΝ!
-Για τους κανόνες ηθικής και συνείδησης μίλησε κάποιος Σωκράτης, κάποιος Πλάτωνας και κάποιος Αριστοτέλης...
-Άν η ζωή ήταν ¨μία¨, τότε το βιολογικό ένστικτο μου θα μου έλεγε να σκοτώσω εσάς και όλους τους υπόλοιπους που διαφωνούμε , ώστε να υπερισχύσει μόνο η δική μου άποψη, αφου ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΩ ΝΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΩ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!
-ΜΗΝ συγχέετε τον Τεχνολογικό και Υλικό Πολιτισμό, με αυτόν του Πνεύματος και της Ηθικής. Είναι μεγάλο πλέον το χάσμα...
Ειμαι θετικος επιστημονας απο τη στιγμη που δεν υπαρχει καμια απολυτως απτη αποδειξη για μετα θανατο ζωη, δεν μπορω να πιστεψω σε αυτή. θεωρω οτι ειναι απλα αλλη μια ανθρωπινη αδυναμια να δεχτει καποιος οτι αυτη ειναι η ζωη του κι οτι ειμαστε πολυ μικροι κι ασημαντοι σε αυτον τον κοσμο. Μια παρηγορια για τον "αρρωστο", που δεν "μπορει" (και καλα...) να ζησει τη ζωη που θα ηθελε να ζησει. Επισης μη ξεχναμε οτι ειναι κι ενας ακομα τροπος χειραγωγησης των λαων απο τις διαφορες ανα τον κοσμο Εκκλησιες και Ηγεσιες. Οπως εχει πει κι ο μεγας Καζαντζάκης "δεν πιστευω τιποτα, δεν ελπιζω τιποτα, ειμαι ελευθερος"!!
26 σχόλια:
Άν από τις αισθήσεις είχαμε μόνο την όραση
και από τις λειτουργίες επιβίωσης μόνο την αναπνοή
δεν θα θέλαμε ποτέ να φύγουμε από τον μπλε πλανήτη...
Γι΄αυτό μην μας στερείτε την ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο...
από τούτη τη ζωή ή τη φωτογραφία;
στοίχημα;
Από τη μια πλευρά θα μπορούσε να έχει ένα τζαμί, από την άλλη μια εκκλησία και στο κέντρο το δρόμο για τη αιωνιότητα.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ...
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ΄ΞΕΡΑ... Ή ΜΩΠΩΣ ΟΧΙ(?)
Μ Η Π Ω Σ ΓΜΩΤΗΔΥΣΓΡΑΦΙΑΜΟΥΜΕΣΑ
Ώπα. Δηλαδή πιστεύεις στη ζωή πριν το θάνατο?? Είσαι αιρετικός??
συμφωνω καιρουλινο μου....
Δηλώ ότι διαφωνώ με αυτή την αιρετική τοποθέτηση και στο εξής, ο σώζων ευατόν σωθήτω.
Ήγγικεν η ώρα της κρίσεως και πρέπει, αν υπάρχει κάποιος εκεί πάνω, να εμφανιστεί για να ξεκαθαρίσει την κατάσταση.
Στο μπετονέτ αλλά και στον ΟΠΑΠ το αν υπάρχει ή όχι ζωή μετά το θάνατο είναι φραγμένο...
Λοιπον συγχωριανοι,πλακα πλακα,τα τρισημισυ τεταρτα αυτου του πλανητη κανουν το ενα εκατοστο απο οσα εχουν την ευκαιρια,μονο και μονο επειδη νομιζουν οτι θα ξαναρθουν εδω ή θα ξαναζησουν αλλού,και μαλιστα μπεηκα.Και το χειροτερο ειναι,οτι μ'αυτη τη νοοτροπια αφηνουν και να τους αφεντευουν ολοι οι ηλιθιοι γυρω τους,λες και η ζωη τους δεν ειναι μοναδικη.Γιατι αξιοσεβαστη θα πρεπε να ειναι και με δεκα ζωες.Αλλα ελα που ειναι και μοναδικη.Ολη αυτη η παρανοια γινεταιν για εναν φοβο,που με λιγο μυαλο και συναισθημα θα επρεπε να θεωρουνταν ευλογια.Γιατι η ζωη εχει αξια επειδη υπαρχει ο θανατος.Δεν ειπαμε να τον λατρεψουμε κι ολας,αλλα ας το απομυθοποιησουμε επιτελους που να παρει ο διαβολος.
Ο καιρός μπάζει...
-Οι άνθρωποι κάνουν το 1/100 από αυτό που μπορούν, γιατί οι αφέντες τους τους έχουν υψώσει το αόρατο μαστίγιο και ο μόνος τρόπος για να ανταπεξέλθουν είναι δουλειά και ύπνος.
Δεν υπάρχει χρόνος πλέον για γνώση, όραμα και προοπτική.
-Άν κοιτάμε αφ΄υψηλού τα 7/8 του πλανήτη επειδή γονιδιακά (σωματικά και πνευματικά) ευνοηθήκαμε απέναντι τους,
θα ήθελα να ήξερα τί μορφή θα είχε η σκέψη μας αν είχαμε γεννηθεί προβληματικοί ή υπανάπτυκτοι;
Ποιές ελπίδες θα είχαμε να φτάναμε, σε μια μόνο ζωή, σε αυτό το επίπεδο διαλεκτικότητας;
Ωραία δικαιοσύνη και ¨ισότητα΄!!!
-Και αν ρίξουμε τους αφέντες μας και έρθουν άλλοι, θα είναι καλύτεροι;
Τα βλέπουμε και με τους πρώην αριστερίζοντες εργαζόμενους,που γίνανε αφεντικά για να μας πηδάνε καλύτερα...
Αλήθεια ποιά επανάσταση δεν ήταν καθοδηγούμενη από τους εξουσιάζοντες;
-Δεν υπάρχει κανένας φόβος για την ζωή...
Απαξίωση υπάρχει...
Και ακριβώς όπως το λέτε, η ζωή έχει αξία γιατί υπάρχει ο θάνατος.
Εκεί δίνουμε τις εξετάσεις...
-Σκεφτείτε λίγο και αυτό:
Άν η ζωή ήταν μία, δεν θα υπήρχε η ανάγκη για δημιουργία κανόνων Ηθικής και Συνείδησης.
Κάτι παραπάνω ήξεραν οι προηγούμενοι.
ΥΓ. ή Υ.Σ.
υποδείξτε μας και κάποιον που έχει τις δυνατότητες να γίνει κοινωνικός ηγέτης,
γιατί από λόγια...έχουμε χορτάσει!
"Και ακριβώς όπως το λέτε, η ζωή έχει αξία γιατί υπάρχει ο θάνατος.
Εκεί δίνουμε τις εξετάσεις..."
Ευχαριστώ για την πάσα.. Η ζωή είναι ένα μεγάλο σχολείο, το οποίο σε αντίθεση με σχολείο των παιδικών μου χρόνων, έχω αρχίσει να το αγαπώ. Όπως έλεγε και ο παππούς μου, δε με νοιάζει που πεθαίνω γιατί όσο ζω μαθαίνω. Αυτό που μου αρέσει πάντως, είναι ένας πολύ απλός κανόνας που έχει, και ισχύει για όλους ανεξαιρέτως.. "εδώ δεν υπάρχουν μετεξεταστέοι και όλοι θα αποφοιτήσουν". Απλό ε?? Μπορεί ο θάνατος και κάνει το τώρα να μοιάζει μάταιο, αλλά ό,τι έχουμε σήμερα είναι γιατί κάποιοι έζησαν πριν από εμάς..
Ερώτηση.. Καλό σχολείο η ζωή, αλλά μπορεί κάποιος να μου προτείνει κάτι εξωσχολικό να κάνω, γιατί κακά τα ψέματα, ώρες – ώρες βαριέμαι..
Καλά μεταπτυχιακά σε όλους..
Αγαπητέ Καιρέ,
Respect για το σχόλιο. Περισσότερο από το post.
Από την άποψη του ότι κάτι θα γίνει μόλις δεν θα έχει τίποτα να χάσει. Απολύτως τίποτα. Κάτι σαν απόλυτη απελπισία. Αλλά μπορεί και όχι, ο άνθρωπος έχει ένα μαγικό χαρτί που λέγεται Ελπίδα: Από τη μια πλευρά είναι άσπρο και από την άλλη μαύρο, ανάλογα την περίσταση.
Φίλε καιρέ, δεν αλλάζει τίποτα και το ξέρεις.
To λεει ο Σαββοπουλος στην τωρινη παρασταση
Πηγαινει ενας καλος χριστιανος στον Αγιο Πετρο, με την αθλια βαλιτσουλα του και του λεει με μια σπασμενη και περηφανη ζωη: «Αγιε Πατερα τα στερηθηκα όλα, πρεπει να παω στον παραδεισο».
Βεβαιως του λεει ο Αγιος, προχωρα ευθεια, το γραφει στην πορτα.
Πηγαίνοντας, βλεπει την πορτα της κολασης. «Για να δουμε τι γινεται εκει με τους αμαρτωλους». Μπαινει και βλεπει: ορχήστρα 20 ατομων, ανδρες με σκομικ, γυναικες με τουαλετες, τσιγαρα, ποτα και γελια. «Φαντασου τι θα γινεται στον παραδεισο» λεει και προχωραει στον διαδρομο. Ανοιγει τη πορτα και βλεπει, πεντε γερους να βαριουνται σε ένα αδειο (σαν σταθμο των Κτελ) δωματιο με έναν γυμνο γλομπο. Τρεχει προς τα εξω και διαμαρτυρεται στον Αγιο. «Αδικια Αγιε Πατερα, εγω τα στερηθηκα όλα και τωρα στην κολαση περνανε καλυτερα!»
Και του απαντα: «Τι θελετε κυριος; Για πεντε ατομα να βαλουμε και ορχηστρα;»
Κυριε Παπαδοπουλε, respect. Ενα απο τα καλυτερα σας κειμενα νομιζω πως ειναι αυτο: http://ptyelodoxeio.blogspot.com/2005/08/o_28.html
"Δεν πιστευω στη μετα θανατο ζωη.Και γιατι αποκλειεται να ειναι ωραιοτερη απο τουτη"
Ε, ναι. Δηλαδή τί το ωραίο έχει το να σε θάψουν πέντε μέτρα κάτω απ΄τη γη και να σε τρώνε τα σκουλίκια.
Αυτοί που πιστεύουν στα μεταθανάτια είναι γιατί προφανώς δεν μπορούν ν΄αποδεχτούν το γεγονός ότι δεν είμαστε δα και τόσο πολύ σημαντικοί όσο νομίζουμε. :)
εγώ πάλι έμεινα να κοιτάω τη photo...
@BFKAA ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΟ ΠΕΣΤΟΥ ΤΟΥ ΝΙΟΝΙΟΥ,
ΜΕΡΣΙ ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΝΚ, ΕΚΛΕΚΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΜΕ ΑΓΓΙΞΕ.
michelanQ
Τα μπερδεψες,που να παρει ο διαβολος.Πρωτα πρωτα αυτοι που σκιζονται για την αλλη ζωη ειναι οι λευκοι,γονιδιακα ευνοημενοι που λες.Οι αλλοι,Ασιατες δεν εχουν κανεναν φανατισμο στο θεμα.Μετα,δεν φταιει ο αφεντης,ο δουλος φταιει που ανεχεται να εχει αφεντη.Αμα φταιει ο αφεντης,τοτε οι λαοι ειναι ανευθυνοi και για τη μοιρα τους και για τη ζωη του.Tους καταδικασες σε θανατο.Πιο μετα,οι κανονες ηθικης και συνειδησης-και μιλαμε για τους αδολους ας το πουμε-μπηκαν για να μπορουμε να συζουμε καθημερινα χωρις να σφαζομαστε και για κανεναν αλλο λογο.Γιαυτο αλλωστε σφαζομαστε.Γιατι οι κανονες καταπατουνται.Τελος,οι κοινωνιες δεν εχουν αναγκη απο ηγετες αν πισω απο αυτους προκειται να συννοθηλευτουν κοπαδια αβουλων οπαδων που απλως ψαχνουν για κριαρι.Να μην ξεχασω,οτι ολη η συλλογιστικη σου μπαζει γιατι οι κοινωνιες που δεν πιστευουν στην αλλη ζωη ειναι κατι ξεχασμενες φυλες στον Αμαζονιο,στην ερημο Καλαχαρι,στη Νουβια και στα νησια του Ειρηνικου.Αυτες δηλαδη που δεν εχουν αρχισει να αναπτυσσουν αυτο που εμεις λεμε πολιτισμο.Να τον χαιρομαστε.
Πληρωμενη πενα:
Αλλαζει.Μεσα σου.
φόβος - το σχόλιο.
Απαντώ και αποχωρώ...
Για να μην ενοχλώ, αλλά και γιατί ΑΠΟΡΩ!!!
-Δεν έχετε ακούσει οτι ο κομμουνισμός πρακτικά απέτυχε, ο σοσιαλισμός απέτυχε, οι συνεταιρισμοί απέτυχαν; πού ζείτε;
Πόσες εταιρείες στηρίζονται στην κοινή διαχείριση των εργαζομένων τους;
Όλοι δεν βάζουν κάποιον διευθυντή/διοικητή/διαχειριστή - αρχηγό/ηγέτη/καθοδηγητή ο οποίος θα ακούσει, θα διαβάσει, θα κουβεντιάσει τις απόψεις και τις εισηγήσεις των υπολοίπων,
αλλά θα είναι αυτός που θα πάρει την τελική απόφαση και την ευθύνη;
-Κάτι Λέσχες δεν αποφασίζουν, με δυσνόητες οικονομικές πολιτικές, για το μέλλον του Κόσμου;
Αυτοί δεν έχουν το Αόρατο Μαστίγιο των δανείων, των πιστωτικών καρτών και των οριακά χαμηλών μισθών για να είμαστε στα όρια της επιβίωσης/πείνας και να δουλεύουμε πρωί-βράδι άντρες και γυναίκες,
διαλύοντας τους δεσμούς της οικογένειας, της συγγένειας, της φυλής, του έθνους για μια δήθεν ενιαία πολιτισμική παγκοσμοιοποίηση;
Άν νομίζετε οτι δεν φταίνε αυτοί οι αφέντες, που παίζουν stratego με αληθινές ζωές,
και πιστεύετε οτι φταίνε οι σκλάβοι και οι αδικοχαμένοι ¨ήρωες πολέμου¨,
τότε δεν σας λείπει η όραση αλλά η διορατικότητα!
-Γονιδιακά ευνοούμενοι είναι οι σωματικά και πνευματικά υγιείς και ταλαντούχοι.
Αδικημένοι είναι αυτοί που είναι είτε σωματικά, είτε πνευματικά ελλιπείς και χρειάζονται πολλαπλάσια προσπάθεια για να φτάσουν στο επίπεδο των υπολοίπων (με ελάχιστες πιθανότητες να το πετύχουν).
Δεν τους χωρίζω σε άσπρους, κίτρινους, μαύρους.
Υπάρχουν παντού.
ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΠΟΤΕ;
-Ισλαμισμός, Βουδισμός, Ινδουισμός...
Σε ποιά ήπειρο αλήθεια λατρεύονται αυτές οι θρησκείες;
Δεν λέγεται ΑΣΙΑ;
Μήπως ασχολούνται λίγο παραπάνω με την άλλη ζωή απ΄ότι εμείς οι λευκοί χριστιανοί; ΗΜΑΡΤΟΝ!
-Για τους κανόνες ηθικής και συνείδησης μίλησε κάποιος Σωκράτης, κάποιος Πλάτωνας και κάποιος Αριστοτέλης...
-Άν η ζωή ήταν ¨μία¨, τότε το βιολογικό ένστικτο μου θα μου έλεγε να σκοτώσω εσάς και όλους τους υπόλοιπους που διαφωνούμε ,
ώστε να υπερισχύσει μόνο η δική μου άποψη, αφου ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΩ ΝΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΩ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!
-ΜΗΝ συγχέετε τον Τεχνολογικό και Υλικό Πολιτισμό, με αυτόν του Πνεύματος και της Ηθικής.
Είναι μεγάλο πλέον το χάσμα...
Πραγματι ειναι μεγαλο το χασμα...
Τον καθένα τον περιμένει αυτό που πιστεύει.
"Δεν πιστεύω στη μετά θάνατο ζωή. Και γιατί αποκλείεται να είναι ωραιότερη από τούτη."
Ο πιο φίνος και ωραίος λόγος να μην πιστεύει κανείς.
Αν το ψάξετε θα δείτε πως η πίστη (στην οποία αναφέρομαι και στο πιο πρόσφατο ποστ σας) ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΕΜΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ.
Ειμαι θετικος επιστημονας απο τη στιγμη που δεν υπαρχει καμια απολυτως απτη αποδειξη για μετα θανατο ζωη, δεν μπορω να πιστεψω σε αυτή. θεωρω οτι ειναι απλα αλλη μια ανθρωπινη αδυναμια να δεχτει καποιος οτι αυτη ειναι η ζωη του κι οτι ειμαστε πολυ μικροι κι ασημαντοι σε αυτον τον κοσμο. Μια παρηγορια για τον "αρρωστο", που δεν "μπορει" (και καλα...) να ζησει τη ζωη που θα ηθελε να ζησει. Επισης μη ξεχναμε οτι ειναι κι ενας ακομα τροπος χειραγωγησης των λαων απο τις διαφορες ανα τον κοσμο Εκκλησιες και Ηγεσιες. Οπως εχει πει κι ο μεγας Καζαντζάκης "δεν πιστευω τιποτα, δεν ελπιζω τιποτα, ειμαι ελευθερος"!!
Δημοσίευση σχολίου