
Ειπες οτι ο ανθρωπος φαινεται να ειναι ενα κατασκευαστικο λαθος.Αυτο προϋποθετει εναν κατασκευαστη που εχει στο νου του ενα σωστο μοντελο. Εγω παλι ειμαι απολυτως ικανοποιημενος και δεν εχω καμμια απορια,που μας θεωρω ενα ακομα δημιουργημα της φυσης.Χωρις τελειοτητες και ατελειες.Σε διαρκη εξελιξη. Και το πώς εξελισσεται το ειδος το καθοριζει το πιο βλακωδες ιδιωμα του.Ο μεσος ορος του συνολου των ανθρωπων.Το πως εξελισσεται ο καθενας,ομως,ειναι το δικο μου ζητουμενο.
11 σχόλια:
ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΙΡΕ ΜΟΥ...
ΕΓΩ ΠΟΥ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΛΟΓΟΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΩΣ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΩ? ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΕΓΩΙΣΤΙΚΟ ΓΟΥΡΟΥΝΙ?
ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΕΡΟΣ, ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΕΡΑ (Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙΡΟΣ), ΥΠΕΡΟΧΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ!
ΛΑΛΗΣΑ ΜΙΛΑΜΕ;)))
Και γιατί ο μέσος όρος του συνόλου του ανθρώπου να είναι βλακώδες ιδίωμα?? Αν ο μέσος όρος είναι π.χ. Α και κάποιος είναι στο Α+10 τότε κάποιος άλλος θα είναι στο Α-10. Οπότε ή ο ένας πάει πολύ γρήγορα ή ο άλλος πάει πολύ αργά. Η φύση κρατάει την ισορροπία ανάμεσα στους δυο.. Για μεγαλύτερα σύνολα π.χ. οικοσυστήματα κάτι ανάλογο ισχύει..
γενικότερο σχόλιο.. Βρε μπαγάσα δεν πιστεύω να πειράζεις τις εικόνες σου σε κανένα photoshop ή κάποιο παρεμφερές πρόγραμμα..!!
ήξεις αφήξεις
όπως και να τα εξηγήσεις
πάντα μια αλήθεια βρίσκεις...
-Αυτός που είναι απόλυτα ικανοποιημένος και χωρίς απορίες έχει σταματήσει να εξελίσσεται.
-Ο μέσος όρος ως σημείο αναφοράς για την εξέλιξη πρακτικά δεν ισχύει.
Την εξέλιξη του είδους την διαμορφώνουν οι λίγοι και οι εκλεκτοί.
Αν δεν υπήρχαν φιλόσοφοι, λόγιοι, καλλιτέχνες, εφευρέτες, επιστήμονες ανωτάτου επιπέδου ο άνθρωπος θα παρέμενε στάσιμος.
Οι ΛΙΓΟΙ τραβάνε τους πολλούς, τροφοδοτώντας τους με την εμπνευσμένη γνώση τους.
-Μια επαναλαμβανόμενη-επανάληψη του ίδιου λάθους είμαστε: της Αναπαραγωγής...
-Αφού με κάθε Γέννηση ξεκινάμε από το ¨μηδέν¨, υπάρχει ο απαραίτητος χρόνος για να εξελιχθούμε;
ή μήπως δεν είναι έτσι;
μήπως ο καθένας ξεκινάει με τον δικό του τον ¨βαθμό¨;
-Η συσσωρευμένη πείρα των προηγούμενων, συνήθως μπαίνει στο καλάθι των αχρήστων γιατί είτε δεν ασχολούμαστε, είτε δεν μας βολεύει.
ή μήπως δεν είναι έτσι;
μήπως λειτουργεί στο παρασκήνιο;
μήπως την ώρα που κλείνει η πόρτα πίσω μας και ανοίγουμε τα μάτια μας, είμαστε ήδη ¨φορτωμένοι¨ με τις εμπειρίες μας;
-Γνώθι σαυτόν...
Το απόλυτο σημείο αναφοράς για την προσωπική εξέλιξη του καθενός.
Το έχουμε;
ή περιμένουμε να μας το επιβεβαιώσουν οι άλλοι;
ποστ
απάντηση
(στο σχόλιο της candy)
αυτό είναι καλό!
Καλή σας ημέρα.
εμενα μου αρεσει να παρακολουθω και το κανω με ευλαβεια την εξελιξη των ανθρωπων γυρω μου και τους τοποθετω δορυφορικα...επισης πολυ ενδιαφερον εχει το πως ο καθενας αντιδρα στο ιδιο ερεθισμα που του δινω(καιρουλινο by the way σε ευχαριστω...)
Άριστη! :)
Άριστη η φωτό! :)
Το δικό μου ζητούμενο είναι το πώς εξελισσομαι εγώ. Τους γύρω μου μπορώ μόνο να παρατηρήσω μα ποτέ να νιώσω "πραγματικά".
Αυτη η ιστορια με τη φωτογραφια ειναι πολυ πονεμενη.Γιατι τα πρωτοτυπα ειναι απο σλαϊτς,που τραβαω απο παντα.Και τα οποια δεν συγκρινονται με τις μαλακιες που κανει η αναπαραγωγη τους,και τις οποιες βλεπετε εδω.Να σκεφτεις οτι το σκαναρισμα τους γινεται σε ειδικο σκανερ για να μην εχω απωλεια.Κι ομως εχω.Και φυσικα ουτε λογος για photoshop.Κανενα ψηφιακο προγραμμα δεν μπορει ουτε να πλησιασει το φως,την ακριβεια και τον πλουτο του slide.Αλλα αυτη,ειναι μια αλλη μεγαλη και πονεμενη ιστορια.
Δεν θελω διαστρευλωσεις σ αυτα που λεω με εξαιρετικη ευκρινεια."Αυτός που είναι απόλυτα ικανοποιημένος και χωρίς απορίες έχει σταματήσει να εξελίσσεται",γραφει το michelan.Η συζητηση και το κομματι μου μιλαει για τη δημιουργια του ανθρωπου και για τιποτε αλλο.Παρε και καταλαβε.
"Κανενα ψηφιακο προγραμμα δεν μπορει ουτε να πλησιασει το φως,την ακριβεια και τον πλουτο του slide.Αλλα αυτη,ειναι μια αλλη μεγαλη και πονεμενη ιστορια..."
Η στιγμή είναι άπιαστη. Εσύ στο slide βλέπεις την ανάμνησή της, εμείς το αντίγραφο της ματιάς σου...
Δημοσίευση σχολίου