Τρίτη, Δεκεμβρίου 05, 2006

Η θεα


Ο επανω και ο κατω κοσμος.

16 σχόλια:

ATHENA είπε...

Ω!

SilentSoul είπε...

Θαυμασια χρωματα..
Εξαιρετικος!

Ανώνυμος είπε...

Ώστε έτσι είναι αυτοί οι δυο κόσμοι ε;
Γι αυτό δυσκολευόμαστε να διαλέξουμε!..

Ανώνυμος είπε...

και στον ενδιάμεσο τι γίνεται?
πληρώνουμε για την αναποφασιστικότητα μας ή κάνουμε ένα ευχαριστο διάλειμμα με κοκτέηλ μεχρι να έρθει η ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ?

Ανώνυμος είπε...

στον ενδιάμεσο κόσμο θέλω να πω

Dreamer on the Poof είπε...

Ή το αντίστροφο...

Haris είπε...

Τελικά και οι δύο έχουν την ομορφιά τους...
Γαλήνιοι...

Kwlogria είπε...

Ο πάνω κόσμος έχει λιγότερα χρώματα από τον κάτω. Και αυτό το βλέπεις, όταν ο κάτω δεν κρύβεται όπως στη φωτογραφία. Όταν ζητάμε την απλότητα, κοιτάμε πάνω. Όταν θέλουμε την πολυπλοκότητα, κοιτάμε κάτω. Δεξιά, αριστερά δεν ξέρω πότε θα κοιτάξουμε. (Κι αφού έκανες μια κωλόγρια να σκεφτεί τόσα φοβερά μεταφυσικοφιλοσοφικά αριστουργήματα, αυτό σημαίνει ότι η φωτό είναι ωραίαιαιαααα!!)

Ανώνυμος είπε...

λείπει τι τεντωμένο σχοινί που ορίζει το ενδιάμεσο.

Ανώνυμος είπε...

καλη η απλοτητα αλλα εμενα μαρεσει να κοιταω πανω επειδη εχει τα συννεφα μαζι τουσ ταξιδευω στον κοσμο τουσ και κοσμο μου μεχρι να γκρεμοτσακιστω αλλα αξιζει γεια παω για δουλεια τωρα προσγειωθηκα'

o kairos είπε...

Δεν ηθελα να με καταριεστε απο την αρχη,αλλα αυτη ειναι η θεα απο το σπιτι μου.Και καθε μερα,ολα τα χρονια και ολους τους μηνες η καθε δυση ειναι εντελως διαφορετικη.Ασχετα απο τη δικη μου διαφορετικη διαθεση και ματιά.Δεν ειναι μονο διαφορετικη,ειναι ομορφη.Μονιμως.Ακομα και ντυμενη μεσα στο μολυβι χρωμα των βροχερων ημερων.Θα μου πεις,ομορφη ειναι η διαθεση να τη βλεπεις ομορφη.Λιγο το χεις;

I.P.Potis είπε...

Θεά.

Ανώνυμος είπε...

Θα σε καταριόμουνα αν δεν είχα καλύτερη θέα τα τελευταία δυο χρόνια. Μια υπέροχη θέα που την σκιάζει όμως μια σκοτεινή κηλίδα: Μια ημισέληνος τεράστια σε μια ιστορική πλαγιά...

Το περίεργο βέβαια είναι πως αυτή ακριβώς η ασχήμια κάνει τη θέα από το μπαλκόνι μου μονάκριβη!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Τόσο ωραία φωτογραφία, τόση καλλιτεχνική. 8η τέχνη λένε και συμφωνώ. Τόσο συναίσθημα εκχυλίζει αυτό το κοκκινωπό χρώμα της. Τόσος όρμοφος ο κόσμος μας. Μια ανάσα μέσα στην ασχήμια του άλλου κόσμου. Μια δροσιά η φωτό σου στον πόνο της ρουτίνας μας.

Ανώνυμος είπε...

Κύπρο ναι...

Ανώνυμος είπε...

Τυχερούλη :)