Πέμπτη, Δεκεμβρίου 14, 2006

Περιτυλιγμα


Δες αυτη τη φωτογραφια potis.Τα εχει ολα.Ο ηλιος εχει μολις δυσει και η ζέστη με τους αδιορατους κοκκους αφρικανικης αμμου στον οριζοντα δινει ενα εξωκοσμο χρωμα στο τοπιο.Η ηρεμια,η γαληνη, ειναι σχεδον απολυτη και το ζευγαρι πλεει αγκαλιασμενο-κατω απ το νερο πορνογεροι και μπανιστηριτζουδες-σε μια ατμοσφαιρα μοναδικη.Υποβλητικη.Λαγνα.Ζηλευετε,το ξερω,και ετοιμαζεστε να πειτε την αποδομητικη του παπαρια ο καθενας για να δραπετευσει αρον αρον απο την ευτυχια που στερειται.Εδω ομως μπροστα μας ειναι ολα.Το περιτυλιγμα και η αληθεια.Το παραμυθι και η πραγματικοτητα.Ελα στη θεση του ζευγαριου potis.Πόσες φορες μπορει να επαναληφθει αυτη η στιγμη χωρις να φθαρει,χωρις να γινει ρουτινα;Ποσες φορες μπορει να τη ζησει κανεις,αγαπωντας τον αλλον γιαυτο που επιθυμει να ειναι,χωρις να τον βλεπει οπως ειναι, καταφατσα,γυμνο;Λιγες.Στην αρχη.Και πολλες Στο τελος.Οχι της σχεσης το τελος.Στο τελος του ανηφορου.Μεταξυ της αρχης και του τελους,ομως,ποσες σχεσεις επιζουν πραγματικα;Ελαχιστες.Και δεν ειναι οπως λες,που το περιτυλιγμα σαπιζει και πεφτει πρωτο.Οταν δεν ταιριαζουν οι νοοτροπιες.Συχνα πεφτει και σαπιζει η πραγματικοτητα πρωτη.Οταν δεν ταιριαζουν τα σεξ.Και ακομα πιο συχνα σαπιζουν και τα δυο παραλληλα,οταν κατι αρχιζει και απλως τελειωνει.Δεν ξερει κανεις γιατι ταιριαζουν και γιατι δεν ταιριαζουν τα ζευγαρια.Ετσι.Απο αναγκη της χημειας.Άλλα μαχονται να επιζησουν και το καταφερνουν και άλλα διαλυονται.Γιατι;Κανεις πραγματικα δεν ξερει.Τοννοι ηλιθιοτητας στοιβαζονται σε απελπισμενες αναλυσεις,ντυμενες με το μανδυα της επιστημονικοτητας κι ολας,που θα ηταν αχρηστες αν καποιος αποκωδικοποιουσε απλως την αιτια τους.Την αναγκη υπαρξης τους.Που ειναι μια και μονη:Ποναω.Δεν σε νοιαζει λοιπον potis τι σαπιζει και τι πεθαινει πρωτο.Σε νοιαζει να ζησεις την ελξη και να την υπερασπιστεις.Κι αν πεθανει να την κηδεψεις και να την κλαψεις και να τη θαψεις με αξιοπρεπεια,οπως αξιζει σε ολες τις ελξεις.Γιατι για καποιες στιγμες ,ή πολλές, ηταν το αλλο μισο σου.

22 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έτσι ακριβώς! Να τις κηδέψεις, να τις κλάψεις, κι ας τις θάψεις πολύ βαθιά.
κυκλαμινο

missmurple είπε...

φ α κ !!
8 ρίχτερ (και βάλε...)

ευτετέστετε...

I.P.Potis είπε...

Καιρέ καλημέρα

Δε θα μπορούσες να βρεις καλύτερη φωτογραφία για το περιτύλιγμα. Όχι, όμως για την αλήθεια. Η αλήθεια δεν μπορεί να χαριστεί με μια εικόνα. Δεν είναι στιγμή όπως το περιτύλιγμα, είναι συνεχής ροή, είναι καθημερινότητα.

Και έχεις δίκιο όταν μιλάς για τον ανήφορο και τη διάθεση του καθενός να τον ανέβει. Το ζήτημα είναι τι βλέπει ο καθένας στο τέλος του. Και για να το ξεκαθαρίσεις αυτό πρέπει δυστυχώς ή ευτυχώς να απαλλαγείς από το περιτύλιγμα.

Το περιτύλιγμα δε σαπίζει. Εμείς το σκίζουμε μόνοι μας, ανυπόμονα κάποιοι, προσεκτικά κάποιοι άλλοι, γιατί από αρχικό αντικείμενο έλξης προς το δώρο, τελικά είναι αυτό που σε εμποδίζει να ανακαλύψεις το δώρο.

Ναι, σημασία έχει να ζήσεις την έλξη και να την υπερασπιστείς, για αυτό που είναι. Δε θα μπορούσες να με βρεις πιο σύμφωνο σε αυτό. Απλά δεν μπορώ ακόμη να μην εκπλήσομαι όταν βρίσκομαι ξαφνικά καλεσμένος σε κηδείες που το φέρετρο ξεχειλίζει από μπουμπουνιέρες.

Ανώνυμος είπε...

Φ α ν τ α σ τ ι κ ο....Εσυ με εμπνεεις...σε αγαπησα τωρα

Ανώνυμος είπε...

μου την σπαει οταν χρησιμοποιουν εκφρασεις που εγω εφερα στο μπλογκ...murplej@ne αφενος το γραφεις λαθος αφετερου το αντιγραφο οσο πιστο και να ειναι δεν αγγιζει την τελειοτητα του αυθεντικου...λυπαμαι
(και για να μην καρπονωμαι ξενους κοπους το χρησιμοποιουσε η μαλβινα πρωτη αλλα οπως ελεγε και η ιδια τα βιβλια ειναι συλλογη απο ψοφιες εκφρασεις που περνουν την ψυχη αυτου που τις διαβαζει και τις χρησιμοποιει..)αει στο καλο τα πηρα τωρα..

Ανώνυμος είπε...

Κι όμως υπάρχει κατασκευστικό λάθος στην ανθρώπινη φύση.Καμία άλλη κοινωνία πέραν της ανθρώπινης δεν καταφέρνει τόσο καλά να μετασχηματίζει το οποιοδήποτε καλό,από ιδέα μέχρι επιστημονική ανακάλυψη, σε κακό.

Είμαστε θηρία με τεράστιους εγκεφάλους τελικά...

ATHENA είπε...

Ποσες φορες μπορει να τη ζησει κανεις,αγαπωντας τον αλλον γιαυτο που επιθυμει να ειναι,χωρις να τον βλεπει οπως ειναι, καταφατσα,γυμνο; Λιγες.Στην αρχη.Και πολλες Στο τελος.Οχι της σχεσης το τελος.Στο τελος του ανηφορου.

ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΓΑΠΑΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΕΝΩ ΣΤΟ ΤΕΛΟς ΤΟΥ ΑΝΗΦΟΡΟΥ -ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΩΣ ΕΚΕΙ- ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗΝ ΓΥΜΝΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΦΑΤΣΑ?

Ανώνυμος είπε...

Να γυρίσουμε στη Νανά; Έρχονται γιορτές. Έχει κάπου να γύρει; Έναν ώμο να ακουμπήσει;

Μεγάλη... στενοχώρια έχω περάσει με αυτό το κορίτσι!

Ανώνυμος είπε...

Αργοπεθαίνει όποιος γίνεται σκλάβος της συνήθειας, επαναλαμβάνοντας κάθε μέρα τις ίδιες διαδρομές, όποιος δεν αλλάζει περπατησιά, όποιος δεν διακινδυνεύει και δεν αλλάζει χρώμα στα ρούχα του, όποιος δεν μιλεί σε όποιον δεν γνωρίζει. Αργοπεθαίνει όποιος αποφεύγει ένα πάθος, όποιος προτιμά το μαύρο για το άσπρο και τα διαλυτικά σημεία στο " ι " αντί ενός συνόλου συγκινήσεων που κάνουν να λάμπουν τα μάτια, που μετατρέπουν ένα χασμουρητό σε ένα χαμόγελο, που κάνουν την καρδιά να κτυπά στο λάθος και στα συναισθήματα. Αργοπεθαίνει όποιος δεν αναποδογυρίζει το τραπέζι, όποιος δεν είναι ευτυχισμένος στη δουλειά του, όποιος δεν διακινδυνεύει τη βεβαιότητα για την αβεβαιότητα για να κυνηγήσει ένα όνειρο, όποιος δεν επιτρέπει στον εαυτό του τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του να αποφύγει τις εχέφρονες συμβουλές. Αργοπεθαίνει όποιος δεν ταξιδεύει, όποιος δεν διαβάζει, όποιος δεν ακούει μουσική, όποιος δεν βρίσκει σαγήνη στον εαυτό του. Αργοπεθαίνει όποιος καταστρέφει τον έρωτά του, όποιος δεν επιτρέπει να τον βοηθήσουν, όποιος περνάει τις μέρες του παραπονούμενος για τη τύχη του ή για την ασταμάτητη βροχή. Αργοπεθαίνει όποιος εγκαταλείπει μια ιδέα του πριν την αρχίσει, όποιος δεν ρωτά για πράγματα που δεν γνωρίζει. Αποφεύγουμε τον θάνατο σε μικρές δόσεις, όταν θυμόμαστε πάντοτε ότι για να είσαι ζωντανός χρειάζεται μια προσπάθεια πολύ μεγαλύτερη από το απλό γεγονός της αναπνοής. Μόνο η ένθερμη υπομονή θα οδηγήσει στην επίτευξη μιας λαμπρής ευτυχίας.

Ανώνυμος είπε...

καιρουλινο μου εβαλα και εδω λιγο νερουντα γιατι τα λατρευω αυτα τα λογια...ειναι οτι πρεπει με την φωτο σου...το λολιτακι

missmurple είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

καλα χρυσουλινο μου τι γλωσσα ειναι αυτη?δεν σοκαρομαι αλλα ψιλοαηδιαζω..και μολις ηπια ενα υπεροχο εσπρεσακι...χυδαιοτις my dear..

Kwlogria είπε...

Κοριτσάκια μου, Marplej@ne και Λολίτα, σας παρακαλώ... Βαθιές ανάσες.. και ΟΟΟΟΟΜΜΜΜΜ... και χαμόγελα... (έκανα γιόγκα χτες καταλαβαίνετε...). Εδώ ο καιρούλης μας έχει γαλήνη, όμορφα χρώματα, βγάζει αγάπη και θέλει αγκαλιές και φιλιά, όχι τυφώνες και κύματα... ΟΟΟΟΟΟΜΜΜΜΜ... και μη μου πείτε ότι λέω μαλακίες γιατί η γιόγκα δε διαρκεί και πολύ :D

Ανώνυμος είπε...

κωλογρια εγω μαζι σου...απλα εχω γραψει και πριν τις 27 νοεμβριου..τι να κανω!
υ.γ:αγαπω κωλογρια...

Kwlogria είπε...

Τι έχεις γράψει και πριν τις 27 Νοεμβρίου; Στείλε μου μέηλ και άσε το διάλογο σε ξένα ποστ μαρή! Καιρούλη φιλάκια, αγκαλιές όσες θες, όποτε θες:)

ATHENA είπε...

ΛΟΛΙΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΕΡΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΖΑΛΙΖΕΙΣ ΤΑ ΞΕΝΑ?

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς, μέχρι εκεί που πήρα μέρος στην συζήτηση, ελάχιστα συζητούσαν για το θέμα, αυτό κάθ’αυτό! Η κουβέντα πήρε άλλη τροπή διότι, δυστυχώς, έχουν παρεισφρήσει και άτομα που είναι εγκάθετοι του!
Ξέρω ότι, γίνουμε βαρετός γιατί, όχι ο καθένας, ενδιαφέρεται για το τι συμβαίνει στην Αλβανία αλλά, θα φωνάξω πολύ!
Ο πρωθυπουργός, δεν... ασχολείται(!) με τέτοια θέματα αλλά, η δικαιολογία(σαθρή και ρηχή) είναι ότι τάχα μου, αφού δεν κάνουν…ανακαλύψεις, γιατί να υπάρχουν;(!!!)

Ανώνυμος είπε...

to poio pano keimeno exei mpei lathos!
Μετά τη ψηφοφορία (12/12/2006) από την πλειοψηφία στη Βουλή της Αλβανίας, η χώρα δεν έχει πλέον την Ακαδημία των Επιστημόνων! Αργά τη νύχτα, ψηφίστηκε το νομοσχέδιο της κυβέρνησης(;) «Για την Ακαδημία των Επιστημόνων» με 75 ψήφους υπέρ(!) 2 κατά και 3 παρών! Σύσσωμη η αντιπολίτευση, απείχε της διαδικασίας, διαμαρτυρόμενη για το πρωτοφανές αυτό γεγονός. Η επιστημονική, ακαδημαϊκή και εκπαιδευτική κοινότητα, εκλιπαρούσανε, θεωρώντας την πράξη αυτή ως έγκλημα κατά της επιστήμης, η κυβέρνηση ωστόσο επέμενε και κατάφερε τελικά, να κλειδώσει τις πόρτες τον Ερευνητικών Ινστιτούτων που ήταν υπό την Ακαδημία!
Οι βουλευτές του PBDNJ(Κόμμα για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα) Spiro Peçi και Leonard Solis ήταν αυτοί που ψήφισαν κατά του νομοσχεδίου και οι Leonard Demi(PD), Ymer Tola(PDK, Niko Nerenxi(PAA) δήλωσαν παρών!
Παρακαλώ πολύ, αν το γεγονός αυτό σε αγγίζει κι εσένα, είτε κάνε μια αναφορά είτε ανέβασε την είδηση στο δικό σου μπλογκ! Έτσι, η φωνή της διαμαρτυρίας, θα δυναμώσει και θα κάνει τους παχύδερμους και αυταρχικούς κυβερνώντες στην Αλβανία, να σκεφτούνε καλά, πριν οριστικοποιήσουν την ειδεχθή τους πράξη!
Φιλικά Ν.Ago

Ανώνυμος είπε...

κλάνε και πυροβόλα.

oh,by the way. ωραια φωτο, εξαιρετικο κείμενο.

*το πουλί που έλεγες λείπει..

Ανώνυμος είπε...

εγω θα ρωτησω τον καιρο αν με θελει εδω..αν ναι λυπαμαι κυριες μου θα με ανεχθειτε..αν οχι θα βρω τροπο να σας την σπαω..

o kairos είπε...

Κατ αρχην ψυχραιμια.Εδω χωρανε ολοι οσοι κυκλοφορουν ελευθεροι εν αγνοια των δημοσιων και ιδιωτικων ψυχιατρειων και της εναλλακτικης ιατρικης.Μπορειτε να βριζεστε να πλακωνεστε και να μαλλιοτραβιεστε ελευθερα,παρακαλω,ο χωρος ειναι δημοσιος,οπως οι αντρες και οι γυναικες του.Το φανερωνει και η εμμονη ολων σ αυτο που εγω λεω πραγματικοτητα,οι αλλοι απλως πουλι και αναγκες του,και ο potis επιμενει λιγο πιο συναισθηματικορομαντικα,αλλα ωραια και τρυφερα.Οταν λεω επιμενει,δεν το πιανει αμεσως-οπως η Αθηνα,που ειναι γατα-το τι ειναι η πραγματικοτητα που λεω και ποια ειναι η ανηφορα.Η ανηφορα ειναι η σχεση η ιδια βρε.Που χτιζεται ή γκρεμιζεται ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.Οχι μονο με τις γλυκες και τους καυγαδες.Καθε μερα.Potis εισαι σε σωστο δρομο για να καταστραφεις απο το θηλυ,οπως ολοι μας.Κανεις δεν γεννηθηκε μαθαινοντας.Πρωτα σου ανοιγουν το κεφαλι και μετα μαθαινεις να ανοιγεις κι εσυ.Υπαρχουν κι αυτοι που δεν μαθαινουν,αλλα ειναι πολυ βαρετοι.Εδω ομως με ολη αυτη την παρεα εχεις ελπιδα.Ειτε θα καταστραφεις μια ωρα αρχιτερα αν ακουσεις τις λαθος φωνες,ειτε θα γλιτωσεις.Στα ευχομαι και τα δυο.

I.P.Potis είπε...

Τον κακό μου τον καιρό.

Έμπλεξα.