Κυριακή, Δεκεμβρίου 10, 2006

Η Νανα


Η Νανα ειναι φιλη μου.Οταν κινειται τριζουν τα δεντρα.Δεν ειναι αυτο το χαρισμα της,ειναι η απλοχερια της στο δουναι.Χωρις αλισβερισι ανταλλαγματος,οπως μια μεγαλη αγκαλια.Τετοιο δουναι εχει συνηθως φτωχο λαβειν.Αλλα,ετσι φροντιζει το συστημα τους κατατρεγμενους και τους φτωχους.Στην αγκαλια της πλουσιας Νανας.Μεχρι να την απομυζησουν.

11 σχόλια:

ATHENA είπε...

ΕΒΙΒΑ ΝΑΝΑ!)

(ΥΠΕΡΟΧΗ)

allmylife είπε...

προστατεύστε την λοιπόν...

Ανώνυμος είπε...

Να της γνωρίσω τις φίλες μου. Τη Δάφνη, την Ελπίδα και τη Νεφέλη. Κι αυτές έχουν μια απλοχεριά στο δούναι. Αλλά με πλούσια τα ελέη στο λαβείν!..


Υ.Γ. Επίσης θέλουμε κι εμείς να κουρνιάσουμε σε αυτή την αγκαλιά! Σαν φτωχά, κατατρεγμένα πουλάκια. Στην αγκαλιά της πλούσιας Νανάς!

Ανώνυμος είπε...

Η αλλιώς «όταν ο καιρός συνάντησε το Ζολά»

Την καλημέρα μου

Filotas είπε...

Ωραία μάτια η Νανά!:Ρ
Καλή εβδομάδα!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Ξέρεις ότι εκείνοι που χαρίζουν και χαρίζονται ζουν περισσότερα χρόνια (χωρίς καρδιακές κλπ παθήσεις, επειδή χαίρονται όταν χαρίζουν; Η χαρά τους δίνει ζωή. Ωστόσο, πρέσεχέ την, γιατι όπως πάει θα απογοητευτεί σύντομα. Να τη χαίρεσαι.

Ανώνυμος είπε...

"Precious and fragile things
Need special handling....Angels with silver wings Shouldn't know suffering..."

Τόσο δύσκολο μα όχι ακατόρθωτο, να δίνεις και να μη περιμένεις τίποτα.

Να την προσέχεις την φίλη σου.

Καλησπέρα
Ο.

Πληρωμένη πένα είπε...

Αγαπητέ καιρέ,
τυχερός όποιος έχει τέτοιους φίλους

Ανώνυμος είπε...

γιατι πιτευετε οτι η ζωη ειναι πλασμενη απο αγγελους..μπορει απο μερικους ναι αλλα και αυτοι ειναι εκπτωτοι στην γη...οποτε καταλαβαινετε..οσο για την νανουκα κανεις δεν ειναι τοοοσο χαζος που να μην καταλαβαινει τι κανει..απλα την διαστροφη μαστιγωστε με γιατι καβλωνω δεν την εχετε ακουσει ποτε?καλα εσεις που εισαστε μεσηλικα αγορακια γιατι παιρνετε στο λαιμο σας τις χαροκαμενες?
παλι η λολιτα θα σας σωσει?

o kairos είπε...

Ελα βρε Λολιτα στα συγκαλα σου.Ποιος θελει να σωθει πραγματικα;Ολοι σε μια απωλεια ελπιζουν.

Ανώνυμος είπε...

η πραγματικότητα φαγωμένη από τα έλκη της ιδεολογίας

τσ τσ τσ...