
Δε, λεω,ευγενικη η επιθυμια σας να ειναι υπο προστασια η Νανα. Πρεπει ομως να καταληξουμε.Εχει αναγκη απο προστασια μια γυναικα ή ειναι προσβλητικο για την προσωπικοτητα της και τις ικανοτητες της;Να συγκαταλεγεί στους ιαγουαρους,τους λαιμουριους,τα χλαμιωδη φυλωματα και τα αλλα προστατευομενα ειδη-και να εξαφανιστει ετσι μια ωρα αρχιτερα-ή να αντιμετωπιζεται ως ισος κυνηγος,που απλως παριστανει το θηραμα;Γιατι εγω τη Νανα,και την καθε Νανα,που την αγαπω πολυ αρνουμαι να την προστατεψω.Γιατι ετσι θα υποτιμησω την νοημοσυνη της.Τη συναισθηματικη και εγκεφαλικη.Ξερει πολυ καλα πού πηγαινει και τι διακινδυνευει και τι πληρωνει.Οπως ολες οι Νανες.Ξερει πολυ καλυτερα ακομα και απο εκεινους που γινονται θυτες της .Κι αν δινει περισσοτερα απο οσα παιρνει,το υπαγορευει η αναγκη της.Μονο αυτη την ξερει.Εγω απλως τη μαντευω.Αλλα,το μονο που κανω για να τιμω τη Νανα και τη σχεση μας ειναι,οταν το χρειαζεται,κι οταν το ζηταει, να βαζω εναν ωμο.Χωρις πολλες κουβεντες.Η Νανα και η καθε Νανα ξερουν καλυτερα απο μενα κι απο τον καθενα τι κανουν,τι θελουν,τι πρεπει να γινει και τι τις συμφερει.Εναν ωμο θελουν.Χωρις πολλες κουβεντες.Να πουν το παραμυθι τους.Και να τις πιστεψεις.Κι αν εξελιχτει το βραδυ σε ερωτα ακομα καλυτερα.Το πρωι ολοι ειναι καλυτερα.
17 σχόλια:
"Αλλα,το μονο που κανω για να τιμω τη Νανα και τη σχεση μας ειναι,οταν το χρειαζεται,κι οταν το ζηταει, να βαζω εναν ωμο.Χωρις πολλες κουβεντες"
H γυναίκα (η σωστή, η πρόστυχη), δεν χρειάζεται κάτι περισσότερο. Σε διαβεβαιώ.
Φιλιά
Θα συμφωνήσω μαζί σου, για ένα λόγο. Επειδή στις ανάμεσα στις γυναίκες που έχω γνωρίσει, λίγες ή πολλές, έτυχε να είναι και μία, σα τη Νανά. Ε, με αυτή κατάφερα και κέρδισα περισσότερα από ότι με τις άλλες. Ίσως εγώ να μην τα κατάφερα με τις άλλες. Αλλά με τη ΜΙΑ ένιωθα πιο πραγματικός, πιο ζωντανός και μπορούσα να προσφέρω περισσότερα.. Ήμουν έτσι όπως ήθελα να είμαι, και το σημείο εκκίνησής μου ήταν αυτό..
Είναι γενικά λίγες οι γυναίκες που ξέρουν τι θέλουν, ξέρουν τι κάνουν, και ξέρουν να πατάνε στα πόδια τους. Για τις άλλες νιώθω, ότι εκτός από τον εαυτό τους, υποτιμούν και εμένα..
Έχω μεγάλη περιέργεια τι έχουν να πουν οι γυναίκες για αυτό.
Εγώ, σα γυναίκα, λέω πως αυτές που είναι όπως τις περιγράφει ο καιρός, δε θέλουν προστασία, όντως έναν ώμο θέλουν. Είναι και οι άλλες όμως, που λόγω νοημοσύνης; συγκυριών; θέλουν και προστασία. Αρκεί να το θες και να το αντέχεις... Καλημέρα!
Τι ώμους, προστασίες και μαλακίες μωρέ! Όλες οι γυναίκες ξέρουν καλά τι θέλουν... και σίγουρα αυτό δεν είναι ένας ώμος!
(Εκτός κι αν μιλάμε για πικραμένες φίλες έτσι;)
καλή πουτάνα είσαι κι εσυ βρώμιε.
το χέσιμο τελικά είναι το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο.
αφήνεις την κουράδα σου στη χέστρα,τραβάς ενα καζανάκι και ξεμπερδεύεις, έτσι; έλα όμως που υπάρχουν και δυσκοίλιοι.
παω να σκουπιστώ...
βρωμιε με αντιγραφεις λιγο η μου φαινεται...δεν πειραζει το παθαινουν συχνα οι αντρες αυτο μαζι μου...καιρουλινο ριξε κανα κωλο εδω η κανα ματι καμιας γκομενας σου εδω να κανουμε παρτυ και τζερτζελε ολες οι χαροκαμενες να καει το πελεκουδι..δεν βλεπεις ο κολητος σου ο αντωναρος...
τι κολλημα και αυτο με την νανα..δειξε μουρη να πιστουμε εγω απο οδια χορτασα..τι λετε?
Δεν ξέρω αν θέλει ώμο, προστασία πάντως θα χρειαστεί. Και άσε να λένε τα άλλα παιδιά ό,τι θέλουν. Θα πληγωθεί κι ας είναι γυναίκα
"Θα πληγωθεί κι ας είναι γυναίκα"
άλλο πάλι και τούτο...
Το σχόλιο ήταν για τον vromio, δεν είναι δική μου άποψη. Μη παρεξηγηθώ κιόλας.
Τα προσωπα των ανθρωπων ειναι για τον ερωτα.Δεν ειναι για τα σκυλια.
Φιλε μου Vromie,απο τον ωμο θα περασεις υποχρεωτικα.Ή πριν ή μετα.
Κατρουλοποδια,πρεπει να ανεβεις εθνικη.Στα τσικό θα εχεις αυτα τα προβληματα.Στη λιγκα δεν θα τα'εχεις.Θα εχεις τρισχειροτερα.Αλλα,τουλαχιστον,θα φχαριστιεσαι ξυλο.
Κωλογρια,δεν αντεχεται.
Τώρα εσύ ή με ψαρώνεις ή κάτι ξέρεις.. Ότι μου λείπει το ξύλο είναι γεγονός.. Προετοιμάζομαι για το όταν έρθει η ώρα. Η αλήθεια είναι ότι όντως παίζω ακόμα στα τσικό.. Δε βιάζομαι όμως να μεγαλώσω.. Κορόιδο είμαι.. (θα ρθει και μένα η ώρα μου)
ο τόνος είναι στο Να η στο να?
Εχει διαφορα;
Δημοσίευση σχολίου