Παρασκευή, Δεκεμβρίου 08, 2006

Φινετσα


Οπως μονο μια γυναικα ξερει να στολιζει το κοιταγμα.

36 σχόλια:

ATHENA είπε...

ΕΝΤΑΞΕΙ Η ΛΑΜΠΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ???
Ο,ΤΙ ΚΑι ΝΑ΄ΝΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΝΑ ΒΑΖΟ ΜΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ Ή ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ, ΔΕΔΟΜΕΝΗΣ ΤΗς ΛΕΠΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΟΥ, ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ.

ΚΟΛΟΚΥΘΟΠΙΤΤΑ ΜΟΥ...

Epsilon είπε...

Καλωσήρθες στον θαυμαστό κόσμο του blogging -άργησα αλλά το έμαθα-
Η φωτογραφία μου αρέσει, αυτό όμως που με έχει ξετρελλάνει είναι η κουρτίνα, που φαίνεται σαν να διατηρεί την κίνηση της. Να'ταν ένα αεράκι ή ένα χέρι που την τράβηξε για να δει κάτι; μη μου πεις, άσε με να αναρωτιέμαι και να φαντάζομαι!

I.P.Potis είπε...

Θα συμπλήρωνα, ευτυχώς ξερει να στολίζει το κοίταγμα.

Ανώνυμος είπε...

Τους τα λέτε, τα πιστεύουν και βρίσκουμε τον μπελά μας εμείς οι υπόλοιποι...

Ναυαγός είπε...

... με φτηνά υλικά, αλλά ακριβές αισθήσεις.

SilentSoul είπε...

Ενα βαζο με μαργαριτες θα ηθελα εκει...just perfect..

ο δείμος του πολίτη είπε...

Λιτή και παραδοσιακή διακόσμηση. Προτιμώ βέβαια μία λοιτή μοντέρνα, αλλά κάθε σκέψη που στολίζει ένα σπίτι και ομορφαίνει το περιβάλλον για τον ένοικό του θεωρείται τέλεια. Εσένα να ανακουφίζει όταν το βλέπεις.

o kairos είπε...

Ελα βρωμιε στο παιχνιδι.Πες τους τα κι εσυ.Οι γυναικες δεν ειναι χαζες,ξερουν οτι τα πιο πολλα ειναι παραμυθια,αλλα εχουν αναγκη να τα πιστευουν.Και ολη η μαγεια τους ειναι οτι δεν ξερουν επακριβως ποια ειναι παραμυθια και ποια οχι.Γιατι καποια ειναι αληθεια.Εκει,βαζουν μπροστα μια αραχνοϋφαντη κουρτινα για να την κρυψει την αληθεια,μην τυχει και δουν καθαρα και χαλασει το παραμυθι.Δεν ειναι τυχαιο που λατρευουν τα λουλουδια.Μεσα στο αυτι τους,πριν απο το τυμπανο η φυση τους εχει βαλει ενα λουλουδι.Για να φιλτραρει αυτα που τους λεμε.Το βγαζουν μονο οταν ακουν τις αλλες γυναικες,μετα την εφηβεια.Και μονο αν αποδειχθεις πολυ μαλακας μαζυ τους.Αφου εξαντλησουν ολα τα ορια των ελπιδων τους.Δεν ειναι αναγκη να τους πεις ψεμματα.Στολισε τη στεγνη πραγματικοτητα με λουλουδια.Και θ ανθισουν κι αυτες κι εσυ και η πραγματικοτητα.Χωρις αυτο να τους αρκει!Γιατι στις γυναικες δεν υπαρχει αρκει.Αν το τραπεζακι της φωτογραφιας μου ειχε ενα βαζο με λουλουδια,που ζητανε,θα τους ελειπε ισως ενα σουβερακι απο οργαντζα.Παντως κατι θα τους ελειπε παλι.Κι αυτο απο μια αποψη δεν ειναι κακο.Γιατι οσο πιο πολλα τους λειπουν τοσο πιο πολυ εχουν αναγκη να παιρνουν.Πηγαινε λοιπον να το χαρεις και παρε και αιμοστατικα μαζυ σου.Θα σου χρειαστει.Με την ευχη μου.

o kairos είπε...

Και να μην ξεχασω Βρωμιε.Εκτος απο τα μακαρονια να ειναι Μισκο,να εχεις υπ οψιν σου οτι οι γυναικες,λογω εξαιρετικης συναισθηματικης ευφυιας ξερουν,οτι μεγαλυτερη αξια εχει η διαθεση σου να τις γλυκανεις παρα το περιεχομενο του παραμυθιου.Αρκει το περιεχομενο να μην ειναι μαλακια.Ειπαμε,δεν ειναι χαζες.Παιζουν το θηραμα και το θυμα οι πιο πολλες.Δεν ειναι.
Ε,ρε τι πορτα στους ανεμους ανοιξα.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου, η άποψη μου είναι ότι οι γυναίκες, όπως δεν ξέρουν να μαγειρεύουν, έτσι δεν ξέρουν και να στολίζουν. Τους είπαμε ότι τα κάνουν καλά και το πίστεψαν κι έτσι ασχολήθηκαν όλα τα χρόνια με το σπίτι και την μαγειρική. Η αλήθεια όμως είναι ότι κανένα από τα δυο δεν μπορούν να τα κάνουν καλά - δηλαδή όσο καλά μπορεί να τα κάνει ένας άντρας. Και αυτό για μένα δεν είναι κακό. Αντιθέτως...

Επίσης πιστεύω πως είναι μαλακία να νομίζουμε πως οι γυναίκες γουστάρουν τα παραμύθια. Το ότι μερικές φορές κάνουν πως τα γουστάρουν (και πάλι καλά κάνουν) είναι άλλο θέμα.

Εκεί που συμφωνούμε είναι πως οι Γυναίκες με το γάμα (και όλα τα υπονούμενά του) κεφαλαίο ξέρουν ποιος είναι μαλάκας και κάνουν πέρα. Εκτός κι αν τους βγει το σταυροφορικό και πιστέψουν πως μπορούν να τον κάνουν άνθρωπο. Οπότε μένουν και την πατάνε.

Αυτό που δεν κατάλαβα (βέρυ λόου αι κιου) είναι η συμβουλή για το αιμοστατικό. Που κολλάει;

SilentSoul είπε...

"Αν το τραπεζακι της φωτογραφιας μου ειχε ενα βαζο με λουλουδια,που ζητανε,θα τους ελειπε ισως ενα σουβερακι απο οργαντζα"
Σουβερακι δεν ξερω αλλα μια φωτογραφια αγαπης θα ταιριαζε χιχι..
Να τον ακουτε..εχει δικιο..Δεν θελει κοπο..Αληθειες και τροπο να τις πεις :)

Ανώνυμος είπε...

Καλά και μετά απανωτά ήρθε το συμπληρωματικό σου σχόλιο... Ναι τι την ήθελες τέτοια πόρτα τέτοια ώρα;

Ανώνυμος είπε...

Α, και για την ορθογραφία του ψευδώνυμου μου:


Υπόρχημα του Πρατίνα

Βρόμιος και Εύιος = Θορυβώδης

« εμός, εμός ο Βρόμιος

εμέ δει κελαδείν

εμέ δει παταγείν αν

όρεα σύμενον μετά Ναϊάδων»

o kairos είπε...

Ααα,ωστε ειμαστε ον λαιν ε;Ωραια.Οριστε,θελει και μια φωτογραφια αγαπης.Μετα θα θελει και την αγαπη αυτοπροσωπως.Καταλαβες;Δωστα ρε συ.Τι τα φυλας για στοκ.Εκτος αν σ εχουν ξεζουμισει.Ωστε ξερουν να μυριζονται τους μαλακες,ε;Ειναι το μονο που ΔΕΝ ξερουν.Γιατι ο ανθρωπος δεν λειτουργει με τη γνωση στα συναισθηματικα.Λειτουργει με τις ελλειψεις του.Κι εκει την παταει.Μονιμως.Και μην τις υποτιμας.εν ειναι τιποτε αγιες,ισα ισα,αλλα δεν ηταν και ποτε τοσο μαλακισμενες που να ακολουθησουν μια πορεια μονο και μονο επειδη τους την υπεδειξαν οι αντρες!Ευτυχως,η ιστορια του ανθρωπινου ειδους ειναι πολυ πιο πολυπλοκη και ο υπ αριθμον ενα παραγοντας που καθοριζε τη συμπεριφορα των ειδων ηταν η Αναγκη.Θεά θεων τε και ανθρωπων
Τι εχει η ωρα.Παντα ειναι χάλια για να ανοιγεις αυτο το ζητημα.

Ανώνυμος είπε...

Ας κρατήσουμε για το Σ/Κ φίλε μου πως κι οι δυο τις αγαπάμε πολύ...

Κι ας τις αφήσουμε να γελάνε σε βάρος μας που φτάσαμε στο σημείο να νομίζουμε πως τις καταλάβαμε!

ellinida είπε...

Απολαυστικός ο διάλογος . Αφήνω ένα χαμογελάκι , δεν σχολιάζω τίποτα εκτός από το γλυκό φως που μπαίνει απ'την κουρτίνα . Οχι δεν χρειάζεται τίποτα άλλο γιατί ... κάθε τι είναι τέλειο έτσι όπως ακριβώς είναι .

o kairos είπε...

Ελα ρε συ Βρομιε,το προσγειωσες νωρις το θεμα,ασε να γινει λιγο της πουτανας.Ελληνιδα σ ευχαριστουμε για την απλοχεριά.

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν φεύγω... κι ας γίνει της πουτάνας εν αγνοία μου!

Έτσι κι αλλιώς με τις γυναίκες και μένα πάντα έστι γίνεται!

ATHENA είπε...

.Στολισε τη στεγνη πραγματικοτητα με λουλουδια.Και θ ανθισουν κι αυτες κι εσυ και η πραγματικοτητα.

ΕΙΣΑΙ 'ΣΥ ΕΝΑΣ...


ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΣΥ ΒΡΟΜΙΕ Μ ΈΚΑΝΕΣ ΝΑ ΝΙΩΣΩ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΠΟΥ ΣΥΓΚΑΤΑΛΕΓΕΣΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΠΛΟΓΚΟΚΟΛΛΗΤΟΥΣ ΜΟΥ:)))

ΜΟΥΤΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΣΑΣ!

Ανώνυμος είπε...

βαριεμαι βαριεμαι βαριεμαι...τι παθατε ολοι?ερωτευμενοι εισαστε?καλα οι χαροκαμενες σαρανταρες αλλα και συ καιρουλη μου?ανεπιτρεπτον..ανεπιτρεπτον λεγω..ευτετεστετε....

Κατουρημένη ποδιά είπε...

τσ τσ τσ τσ. Κακό πράγμα ο έρωτας. Ο έρωτας είναι σαν τις αρρώστιες. Θεραπεύεται με χαμομήλι και στο κρεβάτι..
(σημείωση: όχι ΜΕ κρεβάτι, αλλά ΣΤΟ κρεβάτι. Με κουκούλωμα δηλαδή..)

Ανώνυμος είπε...

Τι παραφιλολογία είναι αυτή? Δεν μπορείτε επιτέλους, απλά, να απολαύσετε την ομορφιά της φωτογραφίας? Είστε όλοι θαυμαστές της αποδόμησης?

ATHENA είπε...

ΑΦΟΥ ΔΕ ΡΙΧΝΕΙ ΦΡΕΣΚΟ ΠΡΑΜΑ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ ...

Sofogreg είπε...

Γυναίκες: συναισθηματικά ευφυείς, εγκαφαλικά προηγμένες, πνευματικά - ίσως - ανώτερες. Κι όμως καταδικασμένες να μην είναι ΠΟΤΕ πλήρεις, ευτυχισμένες επί μακρόν. Όπως είπες δεν τους αρκεί τίποτα.
Ανασφαλείς από τη φύση τους, γονιδιακά ελλειματικές, μυϊκά υποδεέστερες. Πώς τα ισορροπεί έτσι η πουτάνα η φύση...
Και για να εξυπηρετηθεί αυτή η ισορροπία, ταλαιπωρούμαστε εμείς!

Sofogreg είπε...

Α, ξέχασα. Πολύ ωραία η φωτογραφία, μα μου δηλώνει μια θλίψη και μια μοναξιά.

o kairos είπε...

Δεν εισαστε ουτε για μια συγκρουση της προκοπης.Ολο πολιτισμο και κουραφεξαλα.Λεμε εμεις μια δολωμενη μαλακια και δεν βρισκεται ουτε ενας να μας γαμοσταυρισει.Τι διαολο.Το χετα λυσει το προβλημα ή εχετε βαρεθει τη ζωη σας.Απογοητευτηκα.Αλλα δεν με πτοειτε.Παμε σε αλλη φωτογραφια.

Λούκι είπε...

"...λογω εξαιρετικης συναισθηματικης ευφυιας ξερουν,οτι μεγαλυτερη αξια εχει η διαθεση σου να τις γλυκανεις παρα το περιεχομενο του παραμυθιου..."

Έτσι ακριβώς!

Καλώς σε βρήκα

o kairos είπε...

Λουκι,μεγαλο λουκι.

Λούκι είπε...

Πολύ μεγάλο για όλους...
Καλημέρα σου

Ανώνυμος είπε...

Μαλακίες καιρούλη, και που σε άφησα μόνο τίποτα δεν έγινε. Όπως είπες κι εσύ ούτε μια χριστοπαναγία...

Άντε καλή βδομάδα!

Sophia Choleva είπε...

Πόσο δίκαιο έχεις ! Και τους το έλεγα πάντα πείτε μου ένα παραμύθι , το ξέρω πως δεν θα ‘ναι αλήθεια , αλλά έχω τόση ανάγκη να ακούσω ένα …

o kairos είπε...

Μας εχει φαει το αντριλικι Σοφιαααα.Πρεπει να εισαι,λεει,ορθιος,γενναιος,ακαμπτος,ευθυς,σκληρος,ειλικρινης,λιγολογος και παει λεγοντας.Φορας κι εσυ το αγγουρι και πας σα να χεις καταπιει κονταρι.Και μετα αναρωτιεσαι που εκανες τη μαλακια.Αμ δεν την εκανες εσυ.Αλλα εσυ την πληρωνεις.Και την πληρωνουν και οι στερημενες στη συνεχεια,και οι επομενοι απο τις στερημενες.Τελος δεν εχει.Αν δεν ξεφορτωθειτε τις μαναδες και τους πατεραδες με τις μαλακιες που μεγαλωνουν τα παιδια τους ακρη δε βρισκεις.

missmurple είπε...

@athena

γαμώ τη φινέτσα σου...!


@katourimeni_podia

θα έλεγα πως κάθε άλλο παρά αρρώστια είναι ο έρωτας.

επίσης θα έλεγα πως η ΖΩΗ είναι η αρρώστια και μάλιστα μεταδίδεται με το σεξ!(και δεν χρειάζεται να διαβάσει κανείς μεζεδάκια για να διαπιστώσει το αυτο)

όπως άλλωστε δεν χρειάζεται να διαβάσει κανείς μεζεδάκια για να διαπιστώσει οτι η ίασις επέρχεται μονάχα μεσω του έρωτα.


@sophie_jamaica

αν έχεις τόσο μεγάλη ανάγκη από παραμύθια διάβασε λίγο Ευγένιο Τριβιζά!

@kairos

ε, όχι λοιπόν! μάθε οτι εγώ έχω γαμοσταυρίσει προ πολλού!

και είναι καιρός να μάθουν και οι υπολοιποι εδω μέσα οτι είσαι ενα εγωιστικό γουρούνι και καθαρμα μεγάλο! μια γυναίκα τόλμησε να αμφισβητήσει την κωλοφινέτσα σου και αντί να σεβαστείς-αποδεχτείς το αυτό, στους "ανέμους άνοιξες πόρτα" και γίνηκε εδω μέσα του ανεμοστρόβιλου! και βέβαια ,με πολύ έντεχνο τρόπο, οδήγησες την κουβέντούλα εκεί ακριβώς που ήθελες και τώρα κάθεσαι μπροστά στην οθονούλα σου και μειδιάς...

όλοι εσείς που παίξατε το παιχνιδάκι συνειδητά σκατά στα μούτρα σας! οι υπόλοιποι που το παίξατε χωρίς να το πάρετε πρέφα, επίσης σκατά στα μούτρα σας.

κλείνω λέγοντας οτι, ναι ρε,εσυ την έκανες τη μαλακία και γι'αυτό καλά κάνεις και την πληρώνεις μαλάκα μου. γιατί αν δεν γουστάρεις αγγουράκι δεν το φοράς σαν να'χεις καταπιεί κοντάρι!

με απογοήτευσες...


@murplej@ne

σκατά και στα δικά σου μουτρα...και ξέρεις πολύ καλά γιατί!

o kairos είπε...

Πες τα χρυσοστομη να ξεθυμανεις.Αν ξεραμε και γιατι σοφοτεροι θα μασταν.

missmurple είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

αυνανίζεσθε και μη πληθύνεστε