Αφιερωμενη σε καθε μανα και πατερα,σε καθε κλαμα και γελιο μωρου,σε καθε εναν,που μεσα του αισθανεται γονιος,παιδι,μωρο.Σε ο,τι κι αν πιστευει ή δεν πιστευει,σε ο,τι αγαπα και σ'ο,τι μισει.Γιατι και το μισος αποτοκος αγαπης ειναι.Θα μπορουσε να ειναι η μανα του Κομφουκιου ή του Μωαμεθ.Η Ρεα με τον Δια ή η Φυση με εναν απο μας,απλως.Η ιδια μανα ειναι,το ιδιο νεογεννητο,η ιδια χαρα,η ιδια ελπιδα,η ιδια αγωνια,η ιδια αρχη του ιδιου κυκλου.Στεκουν στον Αγιο Ευσταθιο του Παρισιου.Στεκουν σε ολους τους ναους ολων των θρησκειων,που εχω προσκυνησει.Πισω απο τις διακοσμησεις ή εμφανως.Και στων παγανιστων τα ξυλα,που εχω προσκυνησει.Μπορει να μην πιστευω στις θρησκειες.Σεβομαι τη Ζωη,που προσπαθουν να περιγραψουν με το μυθο.Σεβομα ,ολους οσους πιστευουν.Και αφηνω την κριτικη για αλλες μερες.Τωρα,εδω που ζω γιορταζουμε τη Γεννηση.Με ο,τι κανεις καταλαβαινει και αισθανεται.Καλη γιορτη σε ολους.
Παρασκευή, Δεκεμβρίου 22, 2006
Γεννηση
Αφιερωμενη σε καθε μανα και πατερα,σε καθε κλαμα και γελιο μωρου,σε καθε εναν,που μεσα του αισθανεται γονιος,παιδι,μωρο.Σε ο,τι κι αν πιστευει ή δεν πιστευει,σε ο,τι αγαπα και σ'ο,τι μισει.Γιατι και το μισος αποτοκος αγαπης ειναι.Θα μπορουσε να ειναι η μανα του Κομφουκιου ή του Μωαμεθ.Η Ρεα με τον Δια ή η Φυση με εναν απο μας,απλως.Η ιδια μανα ειναι,το ιδιο νεογεννητο,η ιδια χαρα,η ιδια ελπιδα,η ιδια αγωνια,η ιδια αρχη του ιδιου κυκλου.Στεκουν στον Αγιο Ευσταθιο του Παρισιου.Στεκουν σε ολους τους ναους ολων των θρησκειων,που εχω προσκυνησει.Πισω απο τις διακοσμησεις ή εμφανως.Και στων παγανιστων τα ξυλα,που εχω προσκυνησει.Μπορει να μην πιστευω στις θρησκειες.Σεβομαι τη Ζωη,που προσπαθουν να περιγραψουν με το μυθο.Σεβομα ,ολους οσους πιστευουν.Και αφηνω την κριτικη για αλλες μερες.Τωρα,εδω που ζω γιορταζουμε τη Γεννηση.Με ο,τι κανεις καταλαβαινει και αισθανεται.Καλη γιορτη σε ολους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
18 σχόλια:
Όμορφη, πράγματι, ιδέα. Σύμφωνοι, λοιπόν, ας κάνουμε ανακωχή - με τον εαυτό μας και τις εμμονές μας και με τους άλλους - και ας αισθανθούμε τη Γέννηση...
Χρόνια Πολλά! Καλές Γιορτές!
ειθε με αυτην την γεννηση να μας γεννιουνται παντα ομορφες και δημιουργικες ιδεες στα διεστραμμενα μυαλουδακια μας.Με αγαπη η τρελη θαυμαστρια σου το λολιτακι
Και ποιος λέει ότι η όποια Γέννηση είναι ένα γεγονός μη βίαιο?? Η αλλαγή ή η μεταμόρφωση αντιθέτως μπορούν να είναι. Έχουν τη δυνατότητα να γίνουν σταδιακά, αλλά η Γέννηση νομίζω ότι γίνεται βίαια.. "Τον πόλεμο μισώ" λέει σε ένα στίχο του ο Ν.Άσιμος, αλλά λέει και "τον πόλεμο ζητώ" στο ίδιο τραγούδι, τον οποίο προτιμώ και επιδιώκω. Όπως και να έχει η Γέννηση δημιουργεί νέα δεδομένα, και ας την αισθανθούμε όπως είπε και ο σελασφόρος..
Χρόνια πολλά και υγεία σε όλους..
ΟΛΑ Τ ΑΛΕΦΤΑ Η ΣΚΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ
ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ !!!
Όταν έχεις ζήσει και ξαναζήσει όλα τα επιχειρήματα και από τις δύο πλευρές "καθαρίζεις" και μπορείς να αναζητήσεις το πραγματικό νόημα. Ίσως αν βλέπεις σημειολογικά μερικά από τα στοιχεία, όπως αυτό, φτάνεις στο πραγματικό νόημα των θρησκειών. Είναι η δική μας αδυναμία και παράδοση. Ένα εξαγνιστικό φαινόμενο κούρασης, μπορώ να πω
πολυ καλη ιδεα για το επομενο σημειωμα.Ας μεινουμε ομως τωρα στα χρονια πολλα και στη Γεννηση-γενικως-,γιατι η ιδεα σηκωνει σαματά.Προς οφελος της κατουρημενης,που θα χεστει απο τη χαρα της.
Αγαπημένε μου Καιρέ χρόνια πολλά .....με σεμνότητα και ταπεινότητα χεχεχε και κυρίως με γέλιο.
Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου οικογενειακή και προσωπική ευτυχία
Να είστε πάντα γερός!
Καλές γιορτές.
Εδωσα ιδιαιτερη βαρυτητα στην αναγνωση του τονισμού αγαπητη μου doll.
Χρονιά πολλά με υγεία και ευτυχία ! Την επόμενη φορά εύχομαι να κερδίσεις στο τζόκερ και τα καλύτερα του παρελθόντος σου, να είναι τα χειρότερα του μέλλοντος σου …. :)
Εκτιμώ πολύ τα posts που βρίσκονται επί της ουσίας. Να 'σαι καλά και να γιορτάζεις πάντα ό,τι εσύ αγαπάς και θες...
Έχεις δίκιο -από τον εορτασμό της γέννησης ενός κράτους και τον εορτασμό κάποιας ναζιάρικης άρνησης -προτιμότερο είναι να γιορτάζουμε τη γέννηση ενός παιδιού. Εδώ που ζούμε.
Καλά να περάσεις στις γιορτές.
Σημαντικό να μπορείς να δεις το Ένα μέσα από την πολλαπλότητα και τη διαφορετικότητα.... την ουσία πίσω από τα φαινόμενα, τη συγκίνηση πίσω από την επιφανειακή απλοϊκότητα.. Ωραιότατο -ευχαριστούμε!
Χρόνια Πολλά.
Με υγεία. Για να έχουμε ελπίδα.
χρόνια πολλά και καλά.
με έμπνευση και ελπίδα.
Διαφωνώ στην όλη θρησκειολογική αντίληψη, αν και σε πολύ γενικές γραμμές δεν έχεις άδικο. Όλα αναφέρονται όχι στη γέννηση, αλλά στη γονιμότητα της φύσης που αργότερα μεταφέρθηκε στην ανθρώπινη γέννα. Ουσιαστικά είναι η δημιουργία και η θεοποίηση της φύσης.
Να σε καλωσορίσω κι εγώ, με καθυστέρηση, στην ηλεκτρονική μεγάλη παρέα.
Πολύ ωραίο το κείμενο. Όπως και τα άλλα.
Θα διαφωνήσω με την ...ποδιά στο ότι κάθε γέννηση έχει πόνο. Οι ωδίνες δεν είναι οδύνες. Και σε μεγέθη πόνου να τις βάλεις, δεν συγκρίνονται με αυτόν κάθε θανάτου...
Να 'σαι καλά, να μας ομορφαίνεις τον κόσμο μας με τα ευαίσθητα και ΠΑΝΕΞΥΠΝΑ γραπτά σου.
touchée για το post...touchée κι ως μαμά.
ως περαστική από δω, ξανά, αφήνω ευχές.
να γεννάς όμορφα πράγματα, όμορφα post γιατί από αυτά σε ξέρω, υγεία και δύναμη.
Δημοσίευση σχολίου